AndroidHealthClinic

Dr Peppers pic!

  • Topic starter Guest
  • Startdatum
  • Reacties 154
  • Weergaven 10K
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

Originally posted by KaLe
die twee zijn trouwens ook een goed voorbeeld van zelfvertouwen en positiviteit!

Nou ik vind 't toch allemaal wel op 't randje hoor, maar de resultaten zijn zeker goed. :thumb:
 
Maar wel lekker als je deze zomer je body vertoont in openbare gelegenheden zoals het strand en op vakantie bijv.

En voor de contest kom je veel beter uit als je een donkere kleur hebt
 
s

ben wel heel erg nieuwsgierig naar jullie trainingsmethode...
maar ascendasian train jij heel langzaam met perfecte uitvoering of juist explosief met een redelijk correcte uitvoering?
En hoe lang train je ongeveer als je n trainingsessie hebt... max 1 uur ofsow???
Hoe vaak per week train je 1 spiergroep?

alvast bedankt mannen
 
Maarre wat doe je nu voor de borst? want ik ben een beetje aan het k*tten met me borst en ik ben wel benieuwd hoe jij die aanpakt.
 
Originally posted by klempic
ben wel heel erg nieuwsgierig naar jullie trainingsmethode...
maar ascendasian train jij heel langzaam met perfecte uitvoering of juist explosief met een redelijk correcte uitvoering?
En hoe lang train je ongeveer als je n trainingsessie hebt... max 1 uur ofsow???
Hoe vaak per week train je 1 spiergroep?

alvast bedankt mannen

Euhm als je ff bij mijn thread kijkt "new pics 2003" dan vind je daar mijn trainings en voedingsschema. Ik train zo dat de (excentrische)negatieve contractie meer tijd in beslag neemt dan de (concentrische) positieve contractie. De positieve contractie is explosief! met extra piekcontractie! Met z'n 2en trainen wij gem een uur en een kwartier alleen train ik binnen 45 min. Elke spiergroep word eens in de 8 dagen getraind!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er cker goed uit, vooral voor natural! Keep it up!
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN


bereid je alleen wel voor op het ergste.. zoveel pijn heb jij nog nooit ervaren... ;)

Je hoeft hem niet meteen een paar klappen op zijn bek te geven!
kJsjctaEH-QQnf9QmkHgU3Wf9WiVfGPc.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat het feit dat ze samen trainen heel veel winst oplevert. Omdat je elkaar dan kunt stimuleren, complimenteren en dus net ff dat laatste extra paar herhaling laat doen. En juist dat stukje zie je bij deze jongens terug. Ik ga in de zomervakantie trainen met een goede vriend van mij en ik heb daar ook wel heel erg zin in!
 
Originally posted by fer


Je hoeft hem niet meteen een paar klappen op zijn bek te geven!
TO6Fb2bPWIN68E41Az5IRd20iDPF_3_p.gif

Jij begrijpt er duidelijk niets van! ooit weleens gehoord van de uitspraak "No pain No gain" ? Vast niet...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by asCeNDeDaSiaN


Jij begrijpt er duidelijk niets van! ooit weleens gehoord van de uitspraak "No pain No gain" ? Vast niet...

Wido bedoelt zo zwaar trainen dat ik stuk ga van de pijn :D Zolang ik maar niet scheur vind ik het best.
 
Hoeft niet, ben net begonnen met HST en daar train je onder je max en je zou dan toch kunnen groeien..
Ik hoef niet te groeien omdat ik al 7 maanden aan het keto-en ben, maar ... er zijn hier wel mensen die het doen en er erg positief over zijn.

Ik heb nog niet alles gelezen, maar je komt uiteindelijk wel op positief falen uit.. meen ik.

Espi
 
Originally posted by axestream


Nou ik vind 't toch allemaal wel op 't randje hoor,

ik ook.. Maar het ziet er erg netjes uit.
 
Originally posted by axestream


Nou ik vind 't toch allemaal wel op 't randje hoor, maar de resultaten zijn zeker goed. :thumb:

Thanx! ook namens Dr Pepper! Maaruh wat bedoel je met op het randje?
 
Originally posted by Dr Pepper


ik train al 7 jaar, vanaf m'n 16e. Alleen dat groeien schoot niet echt op totdat Ascended-Asian me onder handen nam. Toen is Dr. Pepper in 6 weken 12 kg aangegained. 100% pure natural...... Yeap Yeap Yeap light Weight Baby!!!!!

Nice, looking big :thumbs: Nog before pictures??
 
Originally posted by f*cking ecto


Nice, looking big :thumbs: Nog before pictures??

Pep houdt niet zo van before pictures, die confrontatie is te Huge! Alhoewel iets niet te gauw TE HUGE is in onze wereld van belevenissen! Als je me niet verkeerd begrijpt weet je wel Yeap Yeap Yeap lightweight Baby!!!!!
 
Waarom spreek jij eigenlijk over jezelf in de derde persoon? Staat namelijk erg arrogant en belachelijk.

Verder heb je naast de spuiten en naalden in je kast ook nog wat plaats over voor wat bescheidenheid?

Ziet er verder massief uit!
 
Originally posted by StillStrong

Verder heb je naast de spuiten en naalden in je kast ook nog wat plaats over voor wat bescheidenheid?


Ik vind dat je wat ver gaat... Is dat nou niet een beetje jaloezie??
 
Originally posted by Oom Oli



Ik vind dat je wat ver gaat... Is dat nou niet een beetje jaloezie??
Jaloezie? Grappig, ik train korter en weeg al meer dan hem. :rolleyes:
 
Originally posted by StillStrong

Jaloezie? Grappig, ik train korter en weeg al meer dan hem. :rolleyes:



En heb je in je kast nou nog wat anders staan dan naalden en spuiten?? :p
 
Originally posted by Oom Oli




En heb je in je kast nou nog wat anders staan dan naalden en spuiten?? :p
Ja, jij?

Ik ben niet zo hypocriet om te ontkennen dat ik 1 goede kuur heb gedaan. Terwijl anderen nonstop spuiten bij wijze van spreken en alles ontkennen.
 
Back
Naar boven