Fitness Seller

Dr Peppers pic!

  • Topic starter Guest
  • Startdatum
  • Reacties 154
  • Weergaven 10K
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

Originally posted by StillStrong
Waarom spreek jij eigenlijk over jezelf in de derde persoon? Staat namelijk erg arrogant en belachelijk.

Verder heb je naast de spuiten en naalden in je kast ook nog wat plaats over voor wat bescheidenheid?

Ziet er verder massief uit!

ik in de derde persoon? Zet jij altijd vraagtekens achter zinnen die geen vraag zijn? Hoe kom jij er eigenlijk bij dat ik spuiten en naalden in m'n kast zou hebben liggen? Ben je hier wel is geweest of zo? Niet echt he? Beter denk ik ook voor je!!! Gr. van DE PEPPER. En trouwens weet je waarom ik in derde persoon spreek? Omdat ik ook zo huge als 3 personen ben!!!
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN


Thanx! ook namens Dr Pepper! Maaruh wat bedoel je met op het randje?

Qua "zelfvertrouwen en positiviteit". Ik vind het een beetje patserig eerlijk gezegd. Mag van mij wel iets minder. Doet op zich niks af aan het resultaat van jullie training hoor, dus vandaar toch nog die thumbs up.
 
Haha precies..dat bedoel ik nu met me eerdere post.

Hoeft geen verdere uitleg...
 
Originally posted by Dr Pepper

En trouwens weet je waarom ik in derde persoon spreek? Omdat ik ook zo huge als 3 personen ben!!!


Lol!!
Dat laat ik in het midden, maar je hebt wel praats voor 3 personen... :p
 
Originally posted by StillStrong
Ja, jij?

Ik ben niet zo hypocriet om te ontkennen dat ik 1 goede kuur heb gedaan. Terwijl anderen nonstop spuiten bij wijze van spreken en alles ontkennen.
Non stop spuiten??? ach ja Dat zou jij waarschijnlijk moeten doen om er zo uit te komen te zien als ik! Kom maar op met je foto of durf je niet? Laten we jou ff beoordelen toch door onze medeforumleden... Wat kom je nou negatief lullen? Dat durf jij vast alleen op het inet.. of heb ik dat verkeerd.. Of toch wel jaloers? Jij mag het zeggen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by Oom Oli


Nee, alleen bescheidenheid :(
Oh vandaar dat je andermans fotos erop zet..uit bescheidenheid..nu snap ik het , dankje :rolleyes:
 
Originally posted by axestream


Qua "zelfvertrouwen en positiviteit". Ik vind het een beetje patserig eerlijk gezegd. Mag van mij wel iets minder. Doet op zich niks af aan het resultaat van jullie training hoor, dus vandaar toch nog die thumbs up.

:clap:
 
Originally posted by StillStrong

Oh vandaar dat je andermans fotos erop zet..uit bescheidenheid..nu snap ik het , dankje :rolleyes:


Nou, daar discussieer ik niet meer over!!
De foto's tegen de contest zullen me gelijk geven!
 
Originally posted by Dr Pepper

1.Non stop spuiten??? ach ja Dat zou jij moeten doen om er zo uit te komen te zien als ik! 2. Kom maar op met je foto of durf je niet? Laten we jou ff beoordelen toch door onze medeforumleden...

Leer lezen jongen

1 . heb niet gezegd dat jij dat bent, maar jij trekt blijkbaar wel die conclusie???

2. Me foto staat hier al, ben zelfs al "beoordeeld" beetje zoeken en moeite doen kan geen kwaad, of voel je daar te goed voor.

En tot slot, je hebt zo beetje het gedrag van een testosteron spuiter, veel praat, veel lef, lekker arrogant en denken dat de hele wereld rond hun draait.
Blijft grappig om zien...
 
Originally posted by Oom Oli



Nou, daar discussieer ik niet meer over!!
De foto's tegen de contest zullen me gelijk geven!
Tijdje geleden wilde je ze niet meer posten, ne weer wel? Zal echt geloofwaardig overkomen...
 
Originally posted by Dr Pepper

Non stop spuiten??? ach ja Dat zou jij waarschijnlijk moeten doen om er zo uit te komen te zien als ik! Kom maar op met je foto of durf je niet? Laten we jou ff beoordelen toch door onze medeforumleden... Wat kom je nou negatief lullen? Dat durf jij vast alleen op het inet.. of heb ik dat verkeerd.. Of toch wel jaloers? Jij mag het zeggen!

Pep je moet hier niet gaan reageren op die as vragen, wido doet het ook al niet meer..

heeft geen zin he...
 
Originally posted by StillStrong

Tijdje geleden wilde je ze niet meer posten, ne weer wel? Zal echt geloofwaardig overkomen...


Dat was omdat ik in de Bijbel gelezen had, dat er geen beelden van jezelf mogen gemaakt worden, maar ondertussen heb ik veel over een andere religie gelezen, snap je?
 
Ok, ben benieuwd welke homo we nu te zien gaan krijgen (niet op jouw bedoeld hoor)
 
Originally posted by nilsjei1234


Pep je moet hier niet gaan reageren op die as vragen, wido doet het ook al niet meer..

heeft geen zin he...
Het feit dat hij geïrriteerd geraakt zegt mij genoeg....

Iemand die absoluut zeker is van zichzelf laat dat gewoon over zich gaan..
 
Originally posted by StillStrong
Ok, ben benieuwd welke homo we nu te zien gaan krijgen (niet op jouw bedoeld hoor)

:rolleyes:
Ik begreep eerst niet hoe het komt dat je nog zo weinig karma hebt , maar nu begin ik het al een beetje te snappen!
 
Omdat ik wat minder (onozelheid) post dan jij... Verder Karma intereseerd me niet, wat je in het echte leven kan doen voor anderen is veel belangrijker.
 
Maaruh..... Kortom..... Deze Gasten gaan huge worden!!!!
 
He wido,

Op je site staat ook een foto met jou en pepper erop, maar dan in zijn jongere dunne jaren? of is dat iemand anders? hehehehe


17e foto in je my body building evolution. Uiteraard op je picatrail:)
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN


Jij begrijpt er duidelijk niets van! ooit weleens gehoord van de uitspraak "No pain No gain" ? Vast niet...

ZOW!:rolleyes: jij moet echt gedachten lezer worden! Als je zo goed weet wat ik wel en niet gehoord heb
 
Back
Naar boven