XXL Nutrition

Dr Peppers pic!

  • Topic starter Guest
  • Startdatum
  • Reacties 154
  • Weergaven 10K
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

Originally posted by RSI
He wido,

Op je site staat ook een foto met jou en pepper erop, maar dan in zijn jongere dunne jaren? of is dat iemand anders? hehehehe


17e foto in je my body building evolution. Uiteraard op je picatrail:)

Originally posted by Dr Pepper


Pep houdt niet zo van before pictures, die confrontatie is te Huge! Alhoewel iets niet te gauw TE HUGE is in onze wereld van belevenissen! Als je me niet verkeerd begrijpt weet je wel Yeap Yeap Yeap lightweight Baby!!!!!

Tja peppy heeft zijn ups en downs gehad.. het leven zit niet altijd mee.. gelukkig hebben zijn spieren een goed geheugen die foto is van vorige zomer.. toen ging pep ook weer in een mum van tijd van rond de 80 kg naar de 92kg ongeveer. Ik had pep zo volgepropt met eiwitten dat ie de eerste dagen ziek werd zijn maag was het niet meer gewend zoveel voeding te verwerken.. vroeger toen ik net begon met trainen vond ik Pep echt huge! maar de tijden veranderen he Peppy! :):):)
 
Originally posted by fer


ZOW!:rolleyes: jij moet echt gedachten lezer worden! Als je zo goed weet wat ik wel en niet gehoord heb

Originally posted by fer


Je hoeft hem niet meteen een paar klappen op zijn bek te geven!
WQ_9pTitYJrMDD9KOnfnjR9_7m5M4av-.gif

Reageer dan niet als iemand met het iq van 0 :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by asCeNDeDaSiaN




Reageer dan niet als iemand met het iq van 0 :p

Jij reageerd met een EQ van 0, als je geen onderscheid tussen een grap kan maken;)

EQ heeft met je sociale leven te maken (even je IQ verhoogd:p )
 
ok
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vraag mij toch af waarom er zoveel vijhandigheid is rondom asCeNDeDaSiaN en Peppy, dit zijn gewoon 2 gasten die hebben bereikt wat bijna iedereen hier wel wil bereiken. En waarom die discussie over dat aas-gebruik als ze zeggen we hebben niet gebruikt neem dat dan gewoon aan je wordt er niet slechter of beter van hoor.

Ieder geval respect voor jullie en keep up the food work.
 
Ziet er huge uit, dat zeker! :thumb:



Maareh praten in de 3e persoon? Ietsje andere toonzetting van je posts zou je meer sieren.
 
Originally posted by Bodyman
Ik vraag mij toch af waarom er zoveel vijhandigheid is rondom asCeNDeDaSiaN en Peppy, dit zijn gewoon 2 gasten die hebben bereikt wat bijna iedereen hier wel wil bereiken. En waarom die discussie over dat aas-gebruik als ze zeggen we hebben niet gebruikt neem dat dan gewoon aan je wordt er niet slechter of beter van hoor.

Ieder geval respect voor jullie en keep up the food work.

:clap: dank u!
 
Originally posted by MrJ
Ziet er huge uit, dat zeker! :thumb:



Maareh praten in de 3e persoon? Ietsje andere toonzetting van je posts zou je meer sieren.

He praten in de 3de persoonlijkheid is meer als grap ontstaan... Ik noem Pep namelijk ook "De Pep"of de "Pepster" of "Dr Pepper" en als je Pep zou kennen.. als er iets is dat hij NIET is dan is het wel arrogant.
 
Originally posted by fer


Je hoeft hem niet meteen een paar klappen op zijn bek te geven!
3uDS6qCceWOHlhYoD3YuNLyn_0IwXb_3.gif

haha :D

hij bedoelde wat anders
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er HUGE uit Peppie !!! :thumb:

Mooie fysiek heb je - nog podium ambities ? want m.i. zit dat er zeker wel in !!

BTW ik ben het 100% met Bodyman zijn stelling eens >>>> :

Originally posted by Bodyman
Ik vraag mij toch af waarom er zoveel vijhandigheid is rondom asCeNDeDaSiaN en Peppy, dit zijn gewoon 2 gasten die hebben bereikt wat bijna iedereen hier wel wil bereiken. En waarom die discussie over dat aas-gebruik als ze zeggen we hebben niet gebruikt neem dat dan gewoon aan je wordt er niet slechter of beter van hoor.

Ieder geval respect voor jullie en keep up the food work.

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by Juriaan


Ze zeggen pijn in fijn ;). Als ik van de zomer eens tijd heb wil ik best een een keer met je mee trainen als je dat niet erg vind. Ik til dan missch niet zo zwaar als jou :( maar ik wil wel eens zon trainingkje meemaken.

Onze afspraak is dan bij deze officieel! Spreek je later!
 
pep en wido... VERY NICE ! ziet er echt super uit!

ik zou wel es met jullie willen praten via msn over training en voeding, miss een keer met jullie trainen als da gaat :D

jullie zijn goed bezig, en zijn er ook veel mee bezig, miss proberen iets bescheidener over te komen, krijg je stuk minder negatieve reacties van anderen :)

verder super !! ben jaloers !


btw. pijn IS FIJN! altijd tot t uiterste gaan met trainen ! alleen jammer dat t alleen zo moeilijk gaat en er niemand in de buurt woont die met mij zoveel,hard en serieus wil trainen :sad:
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN


Onze afspraak is dan bij deze officieel! Spreek je later!

Juriaan gaat klappen krijgen, pijn is fijn

De afspraak is officieel, neem een digitale camera mee, before en after (rood)

:D
 
Originally posted by Frenkpie
pep en wido... VERY NICE ! ziet er echt super uit!

ik zou wel es met jullie willen praten via msn over training en voeding, miss een keer met jullie trainen als da gaat :D

jullie zijn goed bezig, en zijn er ook veel mee bezig, miss proberen iets bescheidener over te komen, krijg je stuk minder negatieve reacties van anderen :)

verder super !! ben jaloers !


btw. pijn IS FIJN! altijd tot t uiterste gaan met trainen ! alleen jammer dat t alleen zo moeilijk gaat en er niemand in de buurt woont die met mij zoveel,hard en serieus wil trainen :sad:

Thanx gozer!

Je kan ons adden op msn onder verypeppy@hotmail.com en ascendedasian@hotmail.com en als je een x in de buurt van Hilversum bent is een x meetrainen ook heus geen probleem!
:thumb:
 
Originally posted by Leroy


Juriaan gaat klappen krijgen, pijn is fijn

De afspraak is officieel, neem een digitale camera mee, before en after (rood)

:D

:D :lifter: :D
 
Yowzzz damn goed shit bro! Ziet r zekers goed uit!

Je bent wel een beetje hyper hyper, maar dat ter zijde :) Zorg dat je ego niet zo HUGE word als je body, voor de rest; keep up tha good work! :thumb:
 
Niet verkeerd! Vind het alleen vreemd dat als je al langer traint weinig vooruit gang boekt en naar een maandje Wido 12 kg zwaarder wordt. Goede supplementen die Wido. Keertje langs gaan.

En over je arrogantie.... is aanwezig. Maar zolang je het waar kan maken heet dat zelfvertrouwen:D
 
Back
Naar boven