Fitness Seller

Dr Peppers pic!

Bezoekers in dit topic

Originally posted by asCeNDeDaSiaN
Nou, ik pas mijn trainingen niet aan, aan die van een ander, dus degene die met mij wilt trainen zal de oefeningen moeten doen die ik ook doe. Ik sta er om bekend dat ik de monsters creeer hier in Hsum je kan het rondvragen niemand is er slechter van geworden door met mij te trainen alleen maar verbeterd zelfs. Maaruh waarom mensen mijn trainingen opgeven.

1 omdat ik puur alleen met barbells en dumbbells train + eigen lichaamsgewicht.

2 omdat ik je niet eerder met een set laat stoppen totdat ik zie dat er echt geen 1 rep meer uit gehaald kan worden en zelfs dan push ik je nog!

3 omdat er extreem zware gewichten worden gebruikt

4 omdat ik mensen ook nog eens op gevoel laat trainen, ik denk dat dit zelfs de grootste reden is dat mensen mijn trainingen opgeven omdat ze bang zijn voor die pijn.

5 als je smokkelt of foute techniek gebruikt word er wat van gezegd en als je niet aanpast word je gefokt! (overigens niet alleen mijn aanpak) vernederd! Als je blijft smokkelen ben je ook nep. (mietje)

6 als je opgeeft word je ook gefokt(vernederd) (weer het mietjes principe)

Dus als je hier met ons wilt komen trainen, maak je borst maar nat! :):):)

P.S. Jaloezie heb ik daar iets over gezegd?

eigenlijk hoort iedereen zo te trainen, maar dat lukt bij veel mensen nog niet :S
 
Originally posted by Vinny
mmm ik heb een vraagje, stel dat je een gewicht hebt gekozen waarmee je 8 reps zou doen, maar blijkt dat je bij 8 nog wat meer kan, ga je dan helemaal door tot je het gewicht niet meer omhoog krijg, of blijf je bij 8?

ik ga zelf helemaal door, maar wou ff weten wat jij doet in dat geval..

elke set behalve opwarmsets doorvoeren tot het uiterste en probeer iig de laatste set van iedere oef met behulp van spotter of gedeeltelijke reps of dropsets over het uiterste te gaan!
 
Originally posted by Vinny


eigenlijk hoort iedereen zo te trainen, maar dat lukt bij veel mensen nog niet :S

oefening baart kunst.. (in dit geval doortzettingsvermogen en extremisme baren kunst)
 
Dat denk ik niet, ik denk dat ie je meteen met zijn dikke barbell paalt!! ;)
 
de 10/20 of 25 kg barbell? :D :D
 
Originally posted by Vinny
irriteren/pesten/treiteren betekent gefokt in het nederlands :P


Ah ok, anders zou ik met die gozers toch maar niet gaan trainen!! :p
 
Beetje bullshit om iemand iemands goede fysiek te beoordelen aan zijn of haar gebruik.
Tuurlijk hangt dat samen, dat begrijpt iedereen, maar als diegene daarover wil praten dan is er altijd nog het gedeelte "as"
De mensen die daarover beginne kweken alleen maar negativiteit om hun eigen slappen resulaten goed te praten, beetje meer respect is dus wel gewenst vindt ik.

ziet er top uit dr pepper, ga zo door

gr rob
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN


You'd better believe it! :D twijfel daar maar niet aan! :cool:


ik weet niet of je de krachtstats van RichardV wel eens hebt gezien, maar dat is echt indrukwekkend!!
 
idd, richard is een echt krachtpatser :thumb:

offtopic:
coole sig KaLe :D
 
Originally posted by FraGGo
idd, richard is een echt krachtpatser :thumb:

offtopic:
coole sig KaLe :D


En verrassend snel... :(
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN


Ik heb nooit gezien of het echt 12 kg is volgens mij iets minder.. en het was in meer dan 9 weken tijd.. en het ligt niet aan de supplementen maar aan de voeding die ik pep gaf. + dat pep 1 van de 2 trainingsmaten is van het totaal van 9 die mijn trainingen bij heeft kunnen houden zonder op te geven!

Ik kwam onlangs op 3 weken tijd 8 kilo aan.
Veel water uiteraard.
Dus 12 kg in 8 weken is niet zo veel en het kan zeker.
 
De fysieken van jullie beiden zijn super en een voorbeeld voor ons allemaal.

Het is duidelijk het gevolg van jarenlang keihard trainen en 100% bezig te zijn met jullie sport.

Dat Dr Pepper zogezegd "naturel" is, tja... elke idioot ziet dat dit niet waar is.
 
Wat een gezeur toch allemaal...

Ziet er toch super uit... En hij heeft er echt zelf wel veel voor moeten doen...

:thumb:
 
't is een principe kwestie.
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Vinny
de 10/20 of 25 kg barbell? :D :D

Nee gewoon de hele t-barbell met 8 schijven van 20 kg! Als het niet rekt dan scheurt het wel! :)
 
Originally posted by Purple
Wat een gezeur toch allemaal...

Ziet er toch super uit... En hij heeft er echt zelf wel veel voor moeten doen...

:thumb:

tja indd.. Jaloezie het is een van de ergste dingen die er zijn.. Het is eigenlijk een soort ziekte want als je eraan lijd ga je er kapot aan dus uiteindelijk heb je alleen jezelf ermee..
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN

6 als je opgeeft word je ook gefokt(vernederd) (weer het mietjes principe)



Ik wil ook wel eens mee komen trainen (zien of jullie mijn tempo aankunnen), maar als je mij fokt haal ik wel mijn colt boven!
Niemand fokt mij!!
 
Originally posted by Oom Oli



Ik wil ook wel eens mee komen trainen (zien of jullie mijn tempo aankunnen), maar als je mij fokt haal ik wel mijn colt boven!
Niemand fokt mij!!

Zo is het, laat niet met je sollen
 
Originally posted by Oom Oli



Ik wil ook wel eens mee komen trainen (zien of jullie mijn tempo aankunnen), maar als je mij fokt haal ik wel mijn colt boven!
Niemand fokt mij!!

Haha en dan Oli ga je me dan neerschieten? Denk dat je dat lef niet eens hebt! Trouwens voordat je die kunt trekken lig je
allang te banken met een hakbijl of een zaag in je borstkas! :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Naar boven