MuscleMeat

Dr Peppers pic! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Niemand wordt 12 kilo spier in 4 weken zwaarder, dat terzijde. Je ziet er goed uit!! Mooie fysiek man!! Keep on training & gaining en welkom op het board :thumb:
 
Originally posted by RichardV
Niet verkeerd! Vind het alleen vreemd dat als je al langer traint weinig vooruit gang boekt en naar een maandje Wido 12 kg zwaarder wordt. Goede supplementen die Wido. Keertje langs gaan.

En over je arrogantie.... is aanwezig. Maar zolang je het waar kan maken heet dat zelfvertrouwen:D

Ik heb nooit gezien of het echt 12 kg is volgens mij iets minder.. en het was in meer dan 9 weken tijd.. en het ligt niet aan de supplementen maar aan de voeding die ik pep gaf. + dat pep 1 van de 2 trainingsmaten is van het totaal van 9 die mijn trainingen bij heeft kunnen houden zonder op te geven!
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN


Ik heb nooit gezien of het echt 12 kg is volgens mij iets minder.. en het was in meer dan 9 weken tijd.. en het ligt niet aan de supplementen maar aan de voeding die ik pep gaf. + dat pep 1 van de 2 trainingsmaten is van het totaal van 9 die mijn trainingen bij heeft kunnen houden zonder op te geven!

Sorry mijn fout, hij noemde 6 weken.
Erg frappant dat hij gelijk over 100% natural praat. Doet er toch helemaal niet toe. Al spuit hij zichzelf plaat. Is zijn keuze.
Die voeding had hij zelf toch ook wel uit kunnen dokteren of niet......Traint iedereen daar volgens jou regels en wetten. Wat bedoel je met bijhouden? Train je zo snel, zwaar, lang of vlieg je van het ene apparaat naar het andere.....?
En nee, ik ben niet jaloers. Tenminste ik neem aan dat die Karma van jou kwam?!
 
Nou, ik pas mijn trainingen niet aan, aan die van een ander, dus degene die met mij wilt trainen zal de oefeningen moeten doen die ik ook doe. Ik sta er om bekend dat ik de monsters creeer hier in Hsum je kan het rondvragen niemand is er slechter van geworden door met mij te trainen alleen maar verbeterd zelfs. Maaruh waarom mensen mijn trainingen opgeven.

1 omdat ik puur alleen met barbells en dumbbells train + eigen lichaamsgewicht.

2 omdat ik je niet eerder met een set laat stoppen totdat ik zie dat er echt geen 1 rep meer uit gehaald kan worden en zelfs dan push ik je nog!

3 omdat er extreem zware gewichten worden gebruikt

4 omdat ik mensen ook nog eens op gevoel laat trainen, ik denk dat dit zelfs de grootste reden is dat mensen mijn trainingen opgeven omdat ze bang zijn voor die pijn.

5 als je smokkelt of foute techniek gebruikt word er wat van gezegd en als je niet aanpast word je gefokt! (overigens niet alleen mijn aanpak) vernederd! Als je blijft smokkelen ben je ook nep. (mietje)

6 als je opgeeft word je ook gefokt(vernederd) (weer het mietjes principe)

Dus als je hier met ons wilt komen trainen, maak je borst maar nat! :):):)

P.S. Jaloezie heb ik daar iets over gezegd?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wie weet kom ik binnenkort wel een keer meetrainen. Volgende week nog werken, dan een week vrij, dus wie weet. Eens kijken of ik je marteling kan doorstaan :)
 
Originally posted by soulreaver
Wie weet kom ik binnenkort wel een keer meetrainen. Volgende week nog werken, dan een week vrij, dus wie weet. Eens kijken of ik je marteling kan doorstaan :)

cool! just let me know!
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN
Nou, ik pas mijn trainingen niet aan, aan die van een ander, dus degene die met mij wilt trainen zal de oefeningen moeten doen die ik ook doe. Ik sta er om bekend dat ik de monsters creeer hier in Hsum je kan het rondvragen niemand is er slechter van geworden door met mij te trainen alleen maar verbeterd zelfs. Maaruh waarom mensen mijn trainingen opgeven.

1 omdat ik puur alleen met barbells en dumbbells train + eigen lichaamsgewicht.

2 omdat ik je niet eerder met een set laat stoppen totdat ik zie dat er echt geen 1 rep meer uit gehaald kan worden en zelfs dan push ik je nog!

3 omdat er extreem zware gewichten worden gebruikt

4 omdat ik mensen ook nog eens op gevoel laat trainen, ik denk dat dit zelfs de grootste reden is dat mensen mijn trainingen opgeven omdat ze bang zijn voor die pijn.

5 als je smokkelt of foute techniek gebruikt word er wat van gezegd en als je niet aanpast word je gefokt! (overigens niet alleen mijn aanpak) vernederd! Als je blijft smokkelen ben je ook nep. (mietje)

6 als je opgeeft word je ook gefokt(vernederd) (weer het mietjes principe)

Dus als je hier met ons wilt komen trainen, maak je borst maar nat! :):):)

P.S. Jaloezie heb ik daar iets over gezegd?

Iemand reageerde in jou thread op mij d.m.v. Karma. Vermoedde dat jij het was!
Ben niet zo snel onder de indruk hoe andere mensen trainen!
6.Iedereen zal toch een keer moeten opgeven, of niet :D
5. Als je echt zwaar traint, smokkel je altijd een beetje!
4.Ik ben van mening dat iedereen op gevoel moet trainen
3.Net wat je extreem zwaar vind! Ga altijd er van uit dat mensen op hun uiterste trainen dus altijd zwaar trainen.(op hun eigen niveau)
2. Denk niet dat het verstandig is om al je kruit elke set te verschieten als je weet dat er nog het e.e.a. aankomt. Of je moet zoals Yates trainen, dan kan het!
1.Denk dat de meeste BB-ers 80% met losse gewichten traint.

Toch pas je je trainingen wel aan omdat je zelf aangeeft dat wanneer je alleen traint slecht 45 minuten bezig bent en met zijn 2-en 1 uur en 15 minuten.

Traint dus eigenlijk niet zo heel bijzonder. Gewoon zoals elk ander!
 
Originally posted by RichardV


Iemand reageerde in jou thread op mij d.m.v. Karma. Vermoedde dat jij het was!
Ben niet zo snel onder de indruk hoe andere mensen trainen!
6.Iedereen zal toch een keer moeten opgeven, of niet :D
5. Als je echt zwaar traint, smokkel je altijd een beetje!
4.Ik ben van mening dat iedereen op gevoel moet trainen
3.Net wat je extreem zwaar vind! Ga altijd er van uit dat mensen op hun uiterste trainen dus altijd zwaar trainen.(op hun eigen niveau)
2. Denk niet dat het verstandig is om al je kruit elke set te verschieten als je weet dat er nog het e.e.a. aankomt. Of je moet zoals Yates trainen, dan kan het!
1.Denk dat de meeste BB-ers 80% met losse gewichten traint.

Toch pas je je trainingen wel aan omdat je zelf aangeeft dat wanneer je alleen traint slecht 45 minuten bezig bent en met zijn 2-en 1 uur en 15 minuten.

Traint dus eigenlijk niet zo heel bijzonder. Gewoon zoals elk ander!

Haha kom maar mee trainen! Word nog druk hier..

Praatjes vullen geen gaatjes.. het zijn geen woorden maar daden
 
Waarom begin je niet je eigen sportschool asCeNDeDaSiaN
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN


cool! just let me know!

Stuur wel een pm, weet het volgende week wel.. is leerweek voor me examen de week erop, maar moet wel een gaatje te vinden zijn.
 
Originally posted by Bodyman
Waarom begin je niet je eigen sportschool asCeNDeDaSiaN


Ik heb eigenlijk al mijn eigen sportschool ik heb hier dumbbells tot 62 kg barbell tot +/- 250 kg optrekstang etc.
 
Originally posted by soulreaver


Stuur wel een pm, weet het volgende week wel.. is leerweek voor me examen de week erop, maar moet wel een gaatje te vinden zijn.

Nu al terugkrabbelen? :p
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN


Nu al terugkrabbelen? :p

Never, dan ken je me nog niet :) alleen wil ik me baan niet verliezen moet ik de 19e me examen woningfinanciering halen, vandaar :D maar ik kom hoe dan ook..
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN


Haha kom maar mee trainen! Word nog druk hier..

Praatjes vullen geen gaatjes.. het zijn geen woorden maar daden

We zullen over een paar maanden wel zien. Ben op dit moment kleine jongen door blessure.
Maar begin augustus krijg ik weer groen licht om te gaan trainen.
Kom tegen november wel een keer die kant op. Dan ben ik wel weer sterk genoeg.

Zullen we wel zien of die praatjes die gaatjes kunnen vullen en of je daden je woorden kunnen verantwoorden!
:)
 
Originally posted by Leroy


Juriaan gaat klappen krijgen, pijn is fijn

De afspraak is officieel, neem een digitale camera mee, before en after (rood)

:D

Wat is dit nou weer voor flauwe opmerking? Waarom zou wido mij klappen geven? Hij mag het van mij best doen hoor als ie zich daar prettig bij voelt, kan weinig verrichten met me 75 kilo in een gym vol hulken :rolleyes:
 
Originally posted by soulreaver


Never, dan ken je me nog niet :) alleen wil ik me baan niet verliezen moet ik de 19e me examen woningfinanciering halen, vandaar :D maar ik kom hoe dan ook..

ok bruut!
 
Originally posted by RichardV


We zullen over een paar maanden wel zien. Ben op dit moment kleine jongen door blessure.
Maar begin augustus krijg ik weer groen licht om te gaan trainen.
Kom tegen november wel een keer die kant op. Dan ben ik wel weer sterk genoeg.

Zullen we wel zien of die praatjes die gaatjes kunnen vullen en of je daden je woorden kunnen verantwoorden!
:)

You'd better believe it! :D twijfel daar maar niet aan! :cool:
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN
Nou, ik pas mijn trainingen niet aan, aan die van een ander, dus degene die met mij wilt trainen zal de oefeningen moeten doen die ik ook doe. Ik sta er om bekend dat ik de monsters creeer hier in Hsum je kan het rondvragen niemand is er slechter van geworden door met mij te trainen alleen maar verbeterd zelfs. Maaruh waarom mensen mijn trainingen opgeven.

1 omdat ik puur alleen met barbells en dumbbells train + eigen lichaamsgewicht.

2 omdat ik je niet eerder met een set laat stoppen totdat ik zie dat er echt geen 1 rep meer uit gehaald kan worden en zelfs dan push ik je nog!

3 omdat er extreem zware gewichten worden gebruikt

4 omdat ik mensen ook nog eens op gevoel laat trainen, ik denk dat dit zelfs de grootste reden is dat mensen mijn trainingen opgeven omdat ze bang zijn voor die pijn.

5 als je smokkelt of foute techniek gebruikt word er wat van gezegd en als je niet aanpast word je gefokt! (overigens niet alleen mijn aanpak) vernederd! Als je blijft smokkelen ben je ook nep. (mietje)

6 als je opgeeft word je ook gefokt(vernederd) (weer het mietjes principe)

Dus als je hier met ons wilt komen trainen, maak je borst maar nat! :):):)

P.S. Jaloezie heb ik daar iets over gezegd?

omg dit klinkt als een min of meer BB paradijs :) (as je t een beetje raar bekijkt)
maaruuhh.. heb jij niet een bepaald schema met een bepaald aantal reps/setjes? of doe je (als t nodig is) 5-6 setjes bij de eerste oefening... om t laatste beetje eruit te pushen (ookal moet je erna nog 2-3 andere oefeningen doen)

of push je er alleen ECHT alles eruit bij de laatste oefening..

ben benieuwd :)
 
Originally posted by Frenkpie


omg dit klinkt als een min of meer BB paradijs :) (as je t een beetje raar bekijkt)
maaruuhh.. heb jij niet een bepaald schema met een bepaald aantal reps/setjes? of doe je (als t nodig is) 5-6 setjes bij de eerste oefening... om t laatste beetje eruit te pushen (ookal moet je erna nog 2-3 andere oefeningen doen)

of push je er alleen ECHT alles eruit bij de laatste oefening..

ben benieuwd :)

Ik heb mijn manier van aanpak van trainen: sets, reps. split staan bij "new pics 2003 wido"moet je daar ff kijken ok..
 
mmm ik heb een vraagje, stel dat je een gewicht hebt gekozen waarmee je 8 reps zou doen, maar blijkt dat je bij 8 nog wat meer kan, ga je dan helemaal door tot je het gewicht niet meer omhoog krijg, of blijf je bij 8?

ik ga zelf helemaal door, maar wou ff weten wat jij doet in dat geval..

doe je ook partial reps?
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven