XXL Nutrition

Dr Peppers pic! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ziet er goed uit trouwens, nette vorderingen :thumbup:
 
Dat wilde ik net zeggen, groot, fors, gewoon goed dus. En het is gewoon zinloos om nu over steroids te praten. Blijft toch het ene woord tegen het ander, en daardoor ontstaan weer ruzie's, helemaal nergens voor nodig. Uiteindelijk draait het om het resultaat toch?!.... En das dik in orde. Good luck at the contest bro.

ps.
Pepper, mag ik je wel een tip geven, laat die binkenpraat met je matties lekker achterwege. Je hebt een stoer / volwassen postuur dus gedraag je er ook naar. ;)
 
3e persoon heet trouwens tegenwoordig: Pepper-perspectief. Verder no offense hoor, vond het juist wel grappig :D
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN


Haha en dan Oli ga je me dan neerschieten? Denk dat je dat lef niet eens hebt! Trouwens voordat je die kunt trekken lig je
allang te banken met een hakbijl of een zaag in je borstkas! :D


hahaha, dat heb ik al grotere jongens dan jullie horen zeggen!!
(ze zijn nu dood :p )
 
Originally posted by Oom Oli



hahaha, dat heb ik al grotere jongens dan jullie horen zeggen!!
(ze zijn nu dood :p )

Die waren mischien een beetje beperkt maar wij zijn op alle markten thuis! :D
 
Is het binkenuurtje weer begonnen?.... ;)
 
Originally posted by Floyd
Is het binkenuurtje weer begonnen?.... ;)

Haha nee joh gewoon builders onder elkaar ;)
 
Originally posted by Dr Pepper


ik in de derde persoon? Zet jij altijd vraagtekens achter zinnen die geen vraag zijn? Hoe kom jij er eigenlijk bij dat ik spuiten en naalden in m'n kast zou hebben liggen? Ben je hier wel is geweest of zo? Niet echt he? Beter denk ik ook voor je!!! Gr. van DE PEPPER. En trouwens weet je waarom ik in derde persoon spreek? Omdat ik ook zo huge als 3 personen ben!!!

Hahaha wat een mannetje. :D

Wat een grote bek voor iemand die net 12 post heeft gedaan,
aan je karma’s te zien ben je hier niet echt geliefd. Je bent groot
geworden door Bodybuilding maar je arrogantie is nog veel groter
geworden,man wat heb jij een ego.
De echte grote jongens lopen niet te koop met hun lichaam
die weten dat ze groot zijn en hoeven dit niet te bewijzen met foto’s.
Je doet heel stoer op dit forum en daar kunnen een hoop jongens niet
echt tegen, dat heeft niets te maken met jaloezie maar met je ego.
 
Originally posted by Big Steve


Hahaha wat een mannetje. :D

Wat een grote bek voor iemand die net 12 post heeft gedaan,
aan je karma’s te zien ben je hier niet echt geliefd. Je bent groot
geworden door Bodybuilding maar je arrogantie is nog veel groter
geworden,man wat heb jij een ego.
De echte grote jongens lopen niet te koop met hun lichaam
die weten dat ze groot zijn en hoeven dit niet te bewijzen met foto’s.
Je doet heel stoer op dit forum en daar kunnen een hoop jongens niet
echt tegen, dat heeft niets te maken met jaloezie maar met je ego.

dit is nu precies waarom ik nooit mijn echte foto heb gepost
 
Ach, dit is gezonde peptalk voor de contest....
Ik sla ze allemaal tot moes!!!
 
hahaha
 
ik train al 7 jaar, vanaf m'n 16e. Alleen dat groeien schoot niet echt op totdat Ascended-Asian me onder handen nam. Toen is Dr. Pepper in 6 weken 12 kg aangegained. 100% pure natural...... Yeap Yeap Yeap light Weight Baby!!!!!

En wat heeft ascended dan aan je veranderd?
 
Originally posted by jweigeman
En wat heeft ascended dan aan je veranderd?
Eum..denk dat ik het weet... :D

Begint met a en eindigd op n ..rara :p
 
Originally posted by StillStrong

Eum..denk dat ik het weet... :D

Begint met a en eindigd op n ..rara :p

Anabolen Steroiden??
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Big Steve


Anabolen Steroiden??

Nee Pep gebruikt de nieuwe trend uit de V.S. net overgewaaid vanuit venice beach "Het Krimphormoon" Trouwens als jullie denken dat je van steroiden zo word als Pep waarom doen jullie dat dan niet?
 
die is goed ascendian!
Ik kan je wel vertellen waarom, er komt namelijk meer bij kijken, trainen, rusten , voeding, doorzettingsvermogen, en een aangepaste levensstyle. Met alleen AS kom je nergens..
 
Originally posted by Jack
die is goed ascendian!
Ik kan je wel vertellen waarom, er komt namelijk meer bij kijken, trainen, rusten , voeding, doorzettingsvermogen, en een aangepaste levensstyle. Met alleen AS kom je nergens..

Ok dan Jack :thumb::thumb::thumb:
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN


Nee Pep gebruikt de nieuwe trend uit de V.S. net overgewaaid vanuit venice beach "Het Krimphormoon" Trouwens als jullie denken dat je van steroiden zo word als Pep waarom doen jullie dat dan niet?

Sommigen zijn nog te jong. Anderen willen of helemaal niet of zo lang mogelijk uit stellen.

Niemand zegt dat je van AS alleen heel makkelijk zo groot wordt, maar je weet zelf ook heel goed dat de resultaten aanzienlijk beter zullen zijn dan die van een naturel in eenzelfde tijdsbestek.
 
dat weet ik axe, maar het probleem is dat veel jochies denken, aha, zo'n lichaam krijg je dus met AS en de rest vergeten ze dan, trainen doen ze wel, rust gaat op zich ook wel, maar voeding en geen (nouja weinig dan :)) alcohol, daar hebben ze nog nooit van gehoord, dus ze gainen wel meer dan een naturel, maar het is zo weer weg, en ze komen nooit zover als deze jongens. Hierbij zeg ik nu natuurlijk niet dat deze boys AS gebruiken, want dat doe ik zelf ook niet, maar alleen maar AS roepen, dat is fout, it's dedication...
 
what's this comotion all about?eh

ziet er fantastisch uit pepper en wido..
je bent echt reuze gegroeid in 1 jaar..props!

aan de ene kant ben ik ermee eens dat je een btje showerig bent, maar dit is volgens mij alleen maar bevorderend voor je training omdat je ontzettend opgepompt raakt..(a la light weight-Ronnie :P)

dat jullie AS gebruiken kan zijn misschien, maar hoeft helemaal niet per se..een perfecte combinatie van rust+training+diet+MOTIVATIE kan voor een perfect lichaam zorgen..

ga zo door en laat ons meer foto's zien hehe :)

btw: ik ben 16, maar zou ik denk je een keertje mee mogen trainen?
hoe jullie trainen, vrijwel echt hardcore, spreekt me zeker aan..
lata~~

PS PEPPER JE ZIET ERUIT ALS MICKEY ROURKE!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven