MuscleMeat

Dr Peppers pic! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

@DR PEPPER

Mensen die het meest respect afdwingen zijn mensen die ook anderen respecteren, wat hier niet het geval is. Omdat je veel goter bent dan vele bodybuilders op dit forum wil dit niet zeggen dat je zo van uit de hoogte moet reageren op de leden hier. Daar is niemand iets mee. Je bent al redelijk ver gevorderd maar sta jij eens naast een pro.....je zou ook willen dat ze je fair zouden behandelen.

Je hebt hier een fotootje geplaatst en wat stoere praat verkocht maar veel hebben de bodybuilders hier nog niet van je geleerd, spijtig want jullie weten blijkbaar hoe je groot kan worden.

Ik ben een powerlifter en hou me niet echt bezig met bodybuilding maar waarom zo stoer doen??????

Just wondering.....
 
Originally posted by munk
@DR PEPPER

Mensen die het meest respect afdwingen zijn mensen die ook anderen respecteren, wat hier niet het geval is. Omdat je veel goter bent dan vele bodybuilders op dit forum wil dit niet zeggen dat je zo van uit de hoogte moet reageren op de leden hier. Daar is niemand iets mee. Je bent al redelijk ver gevorderd maar sta jij eens naast een pro.....je zou ook willen dat ze je fair zouden behandelen.

Je hebt hier een fotootje geplaatst en wat stoere praat verkocht maar veel hebben de bodybuilders hier nog niet van je geleerd, spijtig want jullie weten blijkbaar hoe je groot kan worden.

Ik ben een powerlifter en hou me niet echt bezig met bodybuilding maar waarom zo stoer doen??????

Just wondering.....

Luister naar deze wijze woorden pepper, hij heeft volkomen gelijk.

En ik zou graag je voedingsschema en trainingsschema eens zien.
Daar zouden velen hier iets aan hebben!
 
Ik vind Dr Pepper wel een grote mond hebben en een hele grote ego
Maar voor zijn maatje asCeNDeDaSiaN heb ik alle
respect.
 
Aan de andere kant, Arnold was altijd zeer arrogant en zeker niet bescheiden, maar is wel kampioen geworden.
Velen zijn het niet eens met die instelling/opvatting waaronder ikzelf. Maar het bijkt wel te werken voor je zelfvertrouwen en doorzettingskracht.
 
Originally posted by Big Steve
Ik vind Dr Pepper wel een grote mond hebben en een hele grote ego
Maar voor zijn maatje asCeNDeDaSiaN heb ik alle
respect.

idem bro
 
Dr Pepper, je hebt een hele goede fysiek. En als je dit nou zou ondersteunen met wat intelectueel commentaar zou je dit enorm sieren en zou ik ook zeker geloven dat je natural bent.

Maar met dat rare gepraat in de derde persoon van je en die "Ronnie Coleman rip offs" krijg ik een niet al te goede indruk van je. Het idee dat je dit bereikt hebt met goed nadenken en niet meteen naar de roids grijpen begint bij mij dan behoorlijk te vervagen.

Maar je hebt gewoon een hele goede fysiek. Zorg alleen wel dat je arrogantie in verhouding met je fysiek blijft, hier dwing je uiteindelijk het meeste respect mee af.

Gr, J
 
ben t 100% eens met de mening van velen hier. dat je een mooie fysiek hebt is 1. alle respeft daarvoor hoe je die dan ook bereikt heb, met of zonder as. boeit me voor de rest ook niet want dat is jouw business en daar hoeft niemand zich mee te bemoeien hier.

Maar respect afdwingen met je persoonlijkheid is een ander iets. en dan is 1+1 geen 2 maar 3. Ik vind jou steken bij 1 (als je t een beetje kan volgen:) )

Wat ik dus wil zeggen is dat je wel groot en imposant over kan komen maar bewaar die arrogantie en peptalk maar voor op de gym. hier heeft da totaal geen toegevoegde waarde, t irriteert de meesten enkel maar. Je bewijst er niemand en dienst mee hier.
Als je nou eens advies geeft omtrent training en voeding dan komen we al een heel eind. Ik zie Pepper alleen hier maar posten en reageren. Steek die tijd en moeite eens in de andere sectie waar we van kunnen leren, want nu leren we niks en creeren een beeld van je dat alleen maar negatief overkomt voor velen.

Niet dat jij daar echt van wakker zal liggen (zal ik ook zeker niet doen want rust =groeien:D) maar toon ook eens wat respect voor de minder grote mensne hier die jouw fysiek toch als en voorbeeld zien als hun uiteindelijke doel. Heb daar ook eens respect voor. Jij bent toch ook ooit begonnen met een voorbeeld waarvan je dacht: damn die ziet er goed uit, ik wou dat ik zon lichaam had"'

wat zou jij ervan zeggen als je dan zo wordt behandeld.

asCeNDeDaSiaN heb ik alle respect voor, mooi lichaam en nog goede nuttige posts omtrent zijn training en voeding (1+1 =3). die weet tenminste waar hij mee bezig is. dat kan ik van jou tot op heden enkel van je fysiek aflezen maar dat wil in mij ogen niet zeggen dat je er veel verstand van hebt. bewijs mij het ongelijk maar.
 
Ik vind die Dr Pepper wel een sympathieke gozer!
 
dandy 1+1 = 2 :p

j/k :p
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN

Haha en dan Oli ga je me dan neerschieten? Denk dat je dat lef niet eens hebt! Trouwens voordat je die kunt trekken lig je
allang te banken met een hakbijl of een zaag in je borstkas! :D


Jullie lijken me wel tenminste geen mietjes, Asian. Hebben jullie geen zin in een bendegevecht tegen mij en mijn vrienden hier in Antwerpen? Dat zou misschien nog leuk kunnen worden!


btw: thanks voor de trainingstips, ik ga er zeker enkele gebruiken!
 
Originally posted by Vinny
dandy 1+1 = 2 :p

j/k :p

niet in mijn beredenering. Ik denk niet dat je begrijpt waar ik op doel

maar mn telraam gaf wel 3 aan:p
 
begrijp het wel hoor :P

alleen ik zou een andere telraam kopen...
 
ziet er netjes uit.. maar waarom moeten sommige mensen dan gelijk de hele dag hun borst oppompen door hun adem in te houden.. Schouders opgetrokken enzo..

Maar dan betekend niet dat ik het over jou heb :p
 
Back
Naar boven