MuscleMeat

Dr van de ronde (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hermanbos

Novice
Lid geworden
25 jan 2023
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
40kg
Vetpercentage
50%
Hallo, ik ben via een kennis op dit forum gekomen en zit met het volgende.
Ik heb een kuurverleden van 10 jaar waar ik on en off ben geweest, blast/cruise en de laatste jaren op eigen houtje TRT.

Ik ben nu ongeveer 2 jaar off maar ik kan nergens medische hulp krijgen, huisartsen in mijn regio weten heel weinig van dit onderwerp.

Ze kunnen alleen mijn testosteron meten, deze staat op 22.2 nmol/l.

Ik hoor veel over dr van de ronde en er is veel te lezen over hem op dit forum.
Nu is mijn vraag hoe ik met hem in contact kom? Gaat dit via de huisarts? Zijn er mensen hier met ervaringen?

Alvast bedankt voor jullie hulp
 
Hallo, ik ben via een kennis op dit forum gekomen en zit met het volgende.
Ik heb een kuurverleden van 10 jaar waar ik on en off ben geweest, blast/cruise en de laatste jaren op eigen houtje TRT.

Ik ben nu ongeveer 2 jaar off maar ik kan nergens medische hulp krijgen, huisartsen in mijn regio weten heel weinig van dit onderwerp.

Ze kunnen alleen mijn testosteron meten, deze staat op 22.2 nmol/l.

Ik hoor veel over dr van de ronde en er is veel te lezen over hem op dit forum.
Nu is mijn vraag hoe ik met hem in contact kom? Gaat dit via de huisarts? Zijn er mensen hier met ervaringen?

Alvast bedankt voor jullie hulp
De man heet (Dr.) Pim de Ronde. als je waarde nu 22.2 nmol/L is zonder gebruik, is dat prima tussen de referentiewaarden van 8.64nmol/L en 35nmol/L. heb je geen TRT od nodig.
In het zuiden des landes Dr Diederik Smit
 
De man heet (Dr.) Pim de Ronde. als je waarde nu 22.2 nmol/L is zonder gebruik, is dat prima tussen de referentiewaarden van 8.64nmol/L en 35nmol/L. heb je geen TRT od nodig.
In het zuiden des landes Dr Diederik Smit

Ik zou graag in contact willen komen met Dr Diederik Smit.
Alleen ik weet niet precies hoe. Ik zou graag met hem in contact willen komen inzake TRT.

Alvast dank.
 
Ik zou graag in contact willen komen met Dr Diederik Smit.
Alleen ik weet niet precies hoe. Ik zou graag met hem in contact willen komen inzake TRT.

Alvast dank.
ETZ bellen (013) 221 00 00
 
Back
Naar boven