XXL Nutrition

Draag jij de juiste schoenmaat? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

el smurfo

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
14 sep 2006
Berichten
7.728
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
De officiële formule om je schoenmaat is (voetlengte + 1,5 cm) x 3/2
Ik draag blijkbaar de verkeerde schoenmaat. Vul de vragenlijst in en ontvang karma.

1) Welke schoenmaat heb je normaal?
2) Welke schoenmaat heb je volgens de formule "(voetlengte + 1,5 cm) x 3/2"?
 
Zie ik daar karma?
BRB getting meetlat
Edit: ik heb die al eens gemeten
(24.5 + 1.5) x 3 = 78 / 2 = 39
Klopt geen hol van, daar pas ik totaal niet in. En die 24.5cm was zeker niet verkeerd gemeten.
Formule: 39
Normaal: 41
 
1) tussen 40,5-42, verschilt per merk
2) (26+1,5)x1,5=41.25

wow precies in het midden el smurfo for nobelprijs
 
Dus beter schoenen kopen die te krap/ruim zitten omdat deze methode dat aangeeft? Goed plan. Alsof elke schoen hetzelfde zit.
 
heey el smurfo, veeg je reet af want je stinkt naar turfo
 
Dus beter schoenen kopen die te krap/ruim zitten omdat deze methode dat aangeeft? Goed plan. Alsof elke schoen hetzelfde zit.

Als de formule juist is, zijn de merken gewoon fout ;)
 
Indien ik niet snel karma krijg laat ik iedereen weten niet te reageren ;)
 
heey el smurfo, veeg je reet af want je stinkt naar turfo

Hey Eddine, ienemienemien, je bent gezien! Terug naar de startlijn hup.
 
weeeeee de FREE KARMA is ontvangen
 
45 en 45 klopt precies hier!
alhoewel ik af en toe ook wel 46 heb dus heb eigenlijk een beetje 45,5
 
omdat ik je leuk vind mag je weten dat mn schoenmaat 44 is, verder ga ik niet rekenen want ik doe toch niet meer mee met karma:)
 
omdat ik je leuk vind mag je weten dat mn schoenmaat 44 is, verder ga ik niet rekenen want ik doe toch niet meer mee met karma:)
Waarom? Krijg je dan zo weinig karma dat je beslist heb "uit principe" te stoppen?
 
Waarom? Krijg je dan zo weinig karma dat je beslist heb "uit principe" te stoppen?

voor jouw tijd was er een ander systeem en ik doe niet meer mee uit protest! ik ben vrij zeker dat big T op het punt staat toe te geven en het oude systeem terug in te voeren:cool:
 
voor jouw tijd was er een ander systeem en ik doe niet meer mee uit protest! ik ben vrij zeker dat big T op het punt staat toe te geven en het oude systeem terug in te voeren:cool:
Voel me zo'n newfag :fa:
Leg systeem eens uit :o Negatieve karma klinkt goed overigens.
 
voor jouw tijd was er een ander systeem en ik doe niet meer mee uit protest! ik ben vrij zeker dat big T op het punt staat toe te geven en het oude systeem terug in te voeren:cool:

Vind ik ook, waar is de tijd dat je nog nuttige hulp kon geven aan beginners en geleerde discussies kon voeren op hoog niveau om je 60 karmapower op een eerlijke manier te verdienen? Dat waren nog eens goeie tijden.
 
ik heb zelf een 42 - 43
Uitgerekend kom ik op 42,5
 
Ja want anders zit me schoen niet goed, geen formule nodig om me dat te vertellen -_-'
 
Back
Naar boven