Fitness Seller

Draag jij sieraden? (1 bezoeker)

Draag jij sieraden?


  • Totaal stemmers
    159

Bezoekers in dit topic

ow ja vergeten,mijn trouwring natuurlijk ;)
 
soms een horloge. Verder niets.
 
Nee,

Bijna nooit.
 
Horloge en een wenkbrauwpiercing. (Barbell door mijn wenkbrauw, hoe hardcore is dat :eek::cool:)

Hoe krijg je dat voor elkaar? Een barbell weegt nogal aardig wat :eek:

Ik heb zelf een oorknop en in de zomer draag ik vaak een (strakke) kraal ketting.
 
horloge en v an maandag tot/met vrijdag een hepla
 
Pauperalert!!!!!!!!

Kettingen...Kom op zeg

edit: natuurlijk wel te verwachten dat hier een hoop billy's aanwezig zouden zijn. Stereotype helaas..
 
Pauperalert!!!!!!!!

Kettingen...Kom op zeg

edit: natuurlijk wel te verwachten dat hier een hoop billy's aanwezig zouden zijn. Stereotype helaas..

Stel je niet aan jongen. Alsof dat gelijk iets paupers is.
 
Soms een oorring.
Altijd horloge.
Heb 2 ringen die ik gekregen heb van mijn vriendin maar de ene is te klein geworden (gaat echt superhard spannen als het warm is of als ik train) en die andere doe ik ook niet veel meer aan aangezien ik deze altijd moet uitdoen voor het trainen. (eens flink mee bezeerd bij het deadliften)
 
Pauperalert!!!!!!!!

Kettingen...Kom op zeg

edit: natuurlijk wel te verwachten dat hier een hoop billy's aanwezig zouden zijn. Stereotype helaas..

Haha, nerd.
 
Horloge, armband, soms kettinkje en 2 staafjes, in elk oor eentje.
 
Pauperalert!!!!!!!!

Kettingen...Kom op zeg

edit: natuurlijk wel te verwachten dat hier een hoop billy's aanwezig zouden zijn. Stereotype helaas..
toch niets mis mee,kijk naar mrT die gozer hangt vol ketingen en is de coolste van het de hele A-TEAM crew:D:p
 
Enkelt een mooie klok om mijn pols thats all. Meer vind ik niet nodig.
 
Nope, enkel een horloge.

Ik vind oorbellen, ringen, kettingen en andere sieraden erg lelijk bij mannen. Maar goed, dat is mijn mening.
 
Back
Naar boven