AndroidHealthClinic

Draag jij sieraden? (1 bezoeker)

Draag jij sieraden?


  • Totaal stemmers
    159

Bezoekers in dit topic

eigenlijk alleen een cockring
 
2 ringen
horloge
armband
ketting
I'm so ghey :)
 
Soms mijn horloge, maar niet voor alledaagse activiteiten.
 
ik draag geen sieraden, geen horloge, ring, hals ketting of armbandjes,
kan het niet verdragen, begint te iriteren op den duur.
Draag wel 1 piercing in men wenkbrauw en 1 oorbel.
 
Nope . Kan dat niet verdragen ...
 
Ring en armband (soms)
 
ketting
8 oorbellen
2 ringen
Doe ik nooit af/uit

en soms armbanden
 
nee maar ik vind het wel leuk staan bij mooiboys enzo maar dat is altijd zo
hoe mooier je bent hoe meer dingen cool bij je lijken.
Soms is het dan nog zo belachelijk en staat het ze wel leuk.
Tot mn 15de droeg ik wel zo een zwarte halsketting die ik gewonnen had op de kermis en meisjes moesten die dan altijd zien en 1 keer floepte er gewoon zomaar een hand onder mijn tshirt en deed dat meisje gans mijn tshirt omhoog omdat ze wou zien wat er aanhangde. Dat was in het tweede middelbaar en ik trainde trouwens ook altijd de dag voordat we zwemmen hadden mijn buikspieren!
 
zilvere ketting van men vriendin gekregen
 
nee maar ik vind het wel leuk staan bij mooiboys enzo maar dat is altijd zo
hoe mooier je bent hoe meer dingen cool bij je lijken.
Soms is het dan nog zo belachelijk en staat het ze wel leuk.
Tot mn 15de droeg ik wel zo een zwarte halsketting die ik gewonnen had op de kermis en meisjes moesten die dan altijd zien en 1 keer floepte er gewoon zomaar een hand onder mijn tshirt en deed dat meisje gans mijn tshirt omhoog omdat ze wou zien wat er aanhangde. Dat was in het tweede middelbaar en ik trainde trouwens ook altijd de dag voordat we zwemmen hadden mijn buikspieren!
gij :sd:

maar je hebt wel gelijk
 
piercings:D en soms nog wel wat anders maar mijn piercings doe ik eigenlijk nooit uit, behalve mijn navelpiercing die draag ik nauwelijks nog.
 
Op dit moment draag ik jack shit, maar mis wel de bluesteel periodes. Even binnenkort een horloge en wat sieraden kopen.
 
droeg toen ik jong was aantal gouden ringen,een dikke gouden armband mt bijpassende halsketting en mooie hanger,een echte misterT,heb die jammer genoeg allemaal verkocht toen je voor oud goud maar 5euro de gr. kreeg,had ze beter bijgehouden nu ktijg je voor oud goud 12euro de gr.
nu draag ik enkel horloge en wit gouden armband.
 
Altijd een van mijn seiko horloges, soms 18 karaat witgouden oorbel met 4 diamantjes :sd:
 
Ring, horloge, armstrong arnband, oorbellen heb ik uit moeten doen van mijn werkgever.
 
Ketting,oorbellen,piercings,armbanden en ringen.
 
Enige sierraad wat een man kan dragen is een horloge vind ik. De rest ziet er niet uit, ik heb die van mij niet zo heel vaak meer om.
 
alleen een (st)ring :P
 
Back
Naar boven