Fitness Seller

Dragon Ball Z komt naar het witte doek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wel slim van ze om zo'n film te maken, die film is al een succes voordat ie gemaakt is, net als Transformers bijvoorbeeld, ongeacht de kwaliteit.
Hopelijk gaan ze wel hun best erop doen en ook echt een kwaliteit film maken, maarja ik verwacht Tom Cruise als Goku en Paris Hilton als Chichi ofzo, maar ik hoop anders :)
 
vijf jaar terug waren er al geruchten rond een real live DBZ film. Ik hoop iig dat als ie er komt Michael Bay niet als director gekozen wordt :rolleyes:
 
dragon ball z:roflol:

Wat een k*tserie was dat.
 
Transformers mislukt? Wat heb ik me toch genoten van die film. Dit lijkt me ook een vet concept. Zeker met die ubervette special effects van tegenwoordig. Als het maar geen Spider-Man crap wordt.
 
Ze hebben mij gevraagd voor Chou So de clown. :D
 
Vet man. Wat genoot ik van die serie. Precies 7 jaar en 3 weken geleden had ik mijzelf op 12-jarige leeftijd beloofd om ELKE MINUUT te kijken en geenszins te missen, wat mij gelukt is.

Anno 2007 zijn ze online te bekijken op DBZ-Media.nl

Voor degenen die het niet gezien hebben of willen kijken, een MUST!

Mijn leven draaide toen om Dragonball. Wilde ook een powerlevel van 1000 bereiken :hahaha:

De film van Dragonball wordt of een succes of een flop, er bestaat geen gulden middenweg, alhoewel ik denk dat het bij lange na niet aan de serie kan tippen :bow:
 
Weet iemand al wat meer over de casting?
 
of hij word super vet, of vreselijk k*t... ik hoop echt dat dit niet gaat floppen want het word wel heel moeilijk maken,.... maar vet..mattie van me gaat heel blij worden
 
Gespierde mannen met ontblote bovenlijfen en opgestoken blonde haren..... Regel rechte hit wordt dit!:roflol:
 
Superdudes.nl genoeg gasten met opgestoken haar. Beetje synthol in de mik en je bent er al een heel eind.
 
Back
Naar boven