Fitness Seller

Draidy Contestlog 2014 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

I'm back!

Leuke week gehad, wel veel gedronken en weinig geslapen.
Qua eten zat ik iig aan voldoende eiwitten elke dag maar voor de rest vind ik het moeilijk te zeggen, er was namelijk geen weegschaal.

Morgenochtend weer wegen, ben benieuwd.
 
BW 69,7 ongeveer 1 KG lichter maar niet het idee dat ik droger ben geworden

---------- Toegevoegd om 07:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:19 ----------

Kut dus
 
BW 69,7 ongeveer 1 KG lichter maar niet het idee dat ik droger ben geworden

---------- Toegevoegd om 07:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:19 ----------

Kut dus

De schade viel mee :P veins en abs beginnen beetje door te komen.

vandaag fullbody gedaan met alles +- 10 reps. Nu zit ik aan mijn refeed tot morgenmiddag, gevolgd door een training focused op kracht (3-5 reps) om me daarna t/m vrijdagochtend weer helemaal te depleten. Gevolgd door weer een training +- 10 reps en zaterdag weer 1 op kracht.
Zaterdag zal ik ook de foto's maken omdat ik zondag op vakantie ga.

Als ik terug ben misschien nog even door cutten als ik nog niet tevreden ben maar dat valt buiten de contest natuurlijk.
 
De schade viel mee :P veins en abs beginnen beetje door te komen.

vandaag fullbody gedaan met alles +- 10 reps. Nu zit ik aan mijn refeed tot morgenmiddag, gevolgd door een training focused op kracht (3-5 reps) om me daarna t/m vrijdagochtend weer helemaal te depleten. Gevolgd door weer een training +- 10 reps en zaterdag weer 1 op kracht.
Zaterdag zal ik ook de foto's maken omdat ik zondag op vakantie ga.

Als ik terug ben misschien nog even door cutten als ik nog niet tevreden ben maar dat valt buiten de contest natuurlijk.

Ben erg benieuwd naar je foto's!
 
Vandaag de laatste depletion dag.

Net 50 minuten cardio gedaaan.
Veel honger en sneller geïrriteerd dan normaal, ondanks dat ik nog helemaal niet laag in vet% zit.
Vind de honger niet zo heel erg, op een of andere manier wordt ik er door gemotiveerd.

Morgenochtend op 0 carbs een training met alles 10-12 reps doen en daarna 800g carbs eten die dag. Nu aan het plannen wat ik dan ga eten en de gedachte aan dat heerlijke voedsel maakt me blij :D
 
Succes met het laatste dagje depleten!
 
nette shape voor een 17 jarige :) komt helemaal goed
 
Goede training gehad vandaag. Fullbody gedaan met alles 3x3. Wel kwam er een (volwassen) man mij vertellen dat ik gek in mijn hoofd was dat ik zo op mijn eten let waarna ik zei dat ik het daar niet mee eens was waarop hij als zijn vriendjes langs ging om te vertellen hoe gek in mijn hoofd ik wel niet ben. Ben normaal erg rustig maar was voor het eerst in mijn leven dat ik me in moest houden.

Anyway,
bij deze ook de foto's. Had graag nog een weekje of 2/3 door gecut maar ga morgen op vakantie dus ik laat het hierbij. Als ik terug ben ga ik gewoon cleanbulken zodat ik eerst even alles op orde kan krijgen met school e.d.

Ben verder erg blij (nooit tevreden :P) met hoe het is gegaan dit eerste jaar serieus trainen, heb er veel van geleerd en volgende keer cut ik gewoon wat dieper :)


Foto's helaas weer met een telefooncamera gemaakt.
whyuzr.jpg

dwsch.jpg

2553rme.jpg

2z7kgo6.jpg

Dat posing face.
 
Ziet er goed uit zeg! Mooie V vorm in je rug!
 
Wou dat ik er zo bij stond op jouw leeftijd, nice!
 
Back
Naar boven