MuscleMeat

drank (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AAJ

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2002
Berichten
675
Waardering
0
heb ik eindelijk de stap genomen om in januarie met een licht kuurtje te beginnen staat er een vakantie wekend op de agenda met een stel vrienden in februarie.
omdat niemand mag weten van mn kuur want ze zullen er toch niet mee eens zijn en mn vriendin al helemaal niet is dit een groot probleem.
in dat wekend zullen de nodige biertjes wel genuttigd worden en als ik dan niet mee drink hebben ze gelijk door dat er wat is want ik ben altijd de gene die het feest maakt en ze wel lust.
nu vraag ik me af wat het risico is om tijdens de kuur een paar biertjes te nemen.???
ik was vanplan om een injectiekuurtje tenemen en dacht aan een deca.
moet ik mn kuur nu uitstellen wand denk dat dit de enige maanden zijn dat ik de tijd er voor kan nemen.
 
ik ken iig een gast die flink door is geflipt om te gaan zupen onder et kuren. Die heeft op een verjaardag van een kennis van mij een hele woonkamer stuk gemaakt. Helemaal uit et niets. Zat gezellig te kletsen en ineens flipte ie door.

als je toch wil zuipen...verzet die kuur dan, ik zou et niet doen met kuur zowiezo veel vochtverlies en belemmering van de groei.
 
Als je je sport een beetje serieus neemt, dan zuip je helemaal niet. Als je toch wil zuipen hoef je ook niet te kuren, het resultaat verdwijnt dan toch als sneeuw voor de zon.
En als kuur een prikkie deca in de week slaat natuurlijk ook nergens op. Als je kuurt doe het dan goed.
 
Het feit dat je vriendin dit niet weet is natuurlijk ook niet goed!
Ze zal het toch wel zien dat je meer gaat groeien dan normaal.
Wat dat bier drinken aangaat, als je kuurt mag je daar gewoon nog niet aan denken, je bent niet met snoepjes bezig en je weet niet wat voor invloed alcohol zal hebben in combinatie met medicijnen als deze, je gedrag kan veranderen, je gezondheid kan in de problemen komen etc.
 
Originally posted by Tsunami
Als je je sport een beetje serieus neemt, dan zuip je helemaal niet. Als je toch wil zuipen hoef je ook niet te kuren, het resultaat verdwijnt dan toch als sneeuw voor de zon.
En als kuur een prikkie deca in de week slaat natuurlijk ook nergens op. Als je kuurt doe het dan goed.

Deels mee eens, iemand kan echt wel eens een pilsje drinken, bovendien zijn 2 glazen bier per dag bevordelijk voor de gezondheid, dat terzijde..

Maar het is knap stom om als je aan een kuur begint zoiets in te voegen, alleen maar extra druk en je resulaten zullen minder zijn.
 
Ik wil reageren op degene die met de melding komt dat "één prikie deca per week ook nergens op slaat".

Er is geen geschreven regel dat een kuur uit meerdere middelen tegelijk dient te bestaan. Het is natuurlijk wel zo dat meerdere middelen tegelijk elkaar versterken. Maar iedereen doet iets met een eigen doel... En ik ben van mening dat je elkaar hier het best zo goed mogelijk moet helpen...........met hetgeen ze willen doen...of waar ze mee bezig zijn. Niet iedereen heeft als doel....zo groot mogelijk te worden.....
 
Als je niet als doel hebt zo groot mogelijk worden dan moet je niet kuren, zo simpel als dat.
Als je wel kuurt, dan moet je het goed doen, en alleen deca is niet erg goed, dan kan je beter een test alone doen.
 
Bro je hebt een gezond lichaam gekregen en hou dat zo, het is of het een of het ander.

Ik d8 ook ff snel een kuurtje te pakken, maar als je het doet doe het dan goed!
 
Dus met andere woorden. Als je drinkt moet je...je eigen volgooien...totdat je niet meer kunt lopen. Als je ruzie hebt....moet je hem maar doodschoppen... Als je te hard rij...moet je ook tot je maximale snelheid gaan.... Wie verzint dit soort stellingen nou. Ik snap dit niet hoor. Als je pijn je hoofd hebt....dan neem je toch ook niet een hele doos medicijnen. Je neemt iets waarvan je denkt dat het jou kan helpen om er vanaf te komen. Dus je hoeft helemaal niet van alles tegelijk te nemen om vooruitgang te boeken. Soms is een klein beetje voldoende. Het ligt ook aan de persoon denk ik. De één heeft wel aanleg en de ander weer niet.

Maar zoals altijd....zullen er zat mensen zijn die het hier niet mee eens zijn. :D :p :) ;)
 
Nee je rukt het weer uit zijn context, het gaat niet over meer meer meer, het gaat over een goede kuur maken. Het verschil tussen qualiteit en quantiteit, nooit van gehoord?
En deca alleen is geen goede kuur om verschillende redenen.
 
Originally posted by Just me


Maar zoals altijd....zullen er zat mensen zijn die het hier niet mee eens zijn. :D :p :) ;)
Wat is dat met die puntjes overal? Typ eens normaal man dit is niet leesbaar.
 
Originally posted by Just me
Dus met andere woorden. Als je drinkt moet je...je eigen volgooien...totdat je niet meer kunt lopen. Als je ruzie hebt....moet je hem maar doodschoppen... Als je te hard rij...moet je ook tot je maximale snelheid gaan.... Wie verzint dit soort stellingen nou. Ik snap dit niet hoor. Als je pijn je hoofd hebt....dan neem je toch ook niet een hele doos medicijnen. Je neemt iets waarvan je denkt dat het jou kan helpen om er vanaf te komen. Dus je hoeft helemaal niet van alles tegelijk te nemen om vooruitgang te boeken. Soms is een klein beetje voldoende. Het ligt ook aan de persoon denk ik. De één heeft wel aanleg en de ander weer niet.

Maar zoals altijd....zullen er zat mensen zijn die het hier niet mee eens zijn. :D :p :) ;)

Met andere woorden, als je kuurt en schade aan je gezondheid gaat toebrengen haal dan het maximale resultaat en kuur anders niet, anders staat de schade, het platleggen van je systeem niet in verhouding met het resultaat...

En deca is rommel die o.a. je pik om zeep helpt.. en je zal er geen 15 kilo mee winnen en die paar kilo die je met deca pakt kan je natural makkelijk pakken door je voeding en training te optimaliseren..
 
Deca, heeft toch relatief weinig bijwerkingen, tenminste dat lees ik altijd.
Andere middelen zijn toch veel schadelijker?
 
Deca heeft op androgeen en toxisch vlak weinig neveneffecten, maar heeft verder alle andere bijwerkingen die gekend zijn bij a. steroïden.
Zo heb je weinig kans op haarverlies en vermannelijking maar is het wel nefast voor je eigen testosteron en libido.
Vochtretentie, vettoename, acne, afname HDL/toename LDL, gyno, hogere bloeddruk etc.
 
Ja kuurtje alleen deca heeft inderdaat weinig zin!!
Als ik zo lees moet je ook nog veel leren mbt AS. AAJ!!
Ga eerst eens op zoek naar goede info..... hier of op andere pagina's .
Zo zal je zien wat een kuur doet en dat de middelen verschillend
werken met verschillende bijwerkingen.
Ook is het niet verstandig je vriendin niets te vertellen!!!
[Eerst als een beer en als je pech hebt na de kuur niet meer!!!]
 
Ik ben het wel met de mensen eens dat deca alleen niet echt snugger is. Maar dat domme gelul, dat je alleen moet kuren wanneer je echt monsterachtig groot wil worden, das bullshit. Dat is dus juist niet wat ik wil, als ik Feb. ga beginnen met mijn kuur. Ik kom liever 7 kg quality massa aan, dan 20 kg, waar je er 7 van verliest en een gezicht hebt, dat je op straat wordt uitgescholden voor 'freak'. Puisten die onder het trainen open knallen, waardoor je witte T-shirt alsmaar rooier wordt. daarom heb ik een kuurtje (met dank aan Admin) samengesteld, waar ik daar hopelijk iets minder last van heb. En zoals ik al zei, enorm groot worden wil ik niet. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik geen AAS zou mogen gebruiken.
 
Geloof me nou,een deca only kuur kan wel degelijk goed aanslaan(bij de één meer dan bij de ander).Je kan met een deca kuur voor de eerste keer meer winst haalen dan iemand met een zwaare kuur die dit heel vaak doet.Dat verhaaltje van''als je het doet doe het dan goed"Kan je in de prullebak gooien.Gewoon rustig aan beginnen man.
 
Dus jij doet liever 10 prutskuurtjes waarbij je in totaal 20 kilo aankomt dan 2 kuurtjes waarbij je 20 kilo aankomt?
Hoe meer je kuurt , hoe meer je schade aanricht aan je lichaam, dus als je enig verstand hebt dan kuur je elke kuur zodanig dat je er alles uit haalt wat er uit te halen valt.

Rustig aan beginnen, nog zoiets: kuren is nooit rustig, rustig is naturel blijven. Als je gaat kuren dan wil dat zeggen dat je meer uit je lichaam wil halen dan wat naturel bereikbaar is.
Dus dat verhaal van rustig aan beginnen kan je wel in de prullebak gooien.
 
Als ik testo zou gaan gebruiken groei ik wel als kool, maar das niet mijn doelstelling. Dus in dat geval zijn de zeer potente middelen in mijn geval zeer zeker geen goede keus. Het ging mij om de ripped-heid, weet je nog?!

En bovendien, wanneer ik in 2 mnd tijd van 83 naar 103kg schiet, dan kan ik een hele hoop mensen verantwoording afleggen. In mijn geval is het dus niet verstandig, ofwel ontzettend dom.
 
oke dus ik kan alles wel weer uit mn hooft zetten.

ik wil gewoon een kuur doen om wat meer massa te krijgen en wat meer kracht en dat hoeft echt geen super kuur te ziijn en ik hoef er echt geen 20 kilo meer tekrijgen maar gewoon wat meer dan ik nu heb, en wat mn vriendin betreft die wil het niet en die praat ik echt niet om en zolang ze nix weet is er nix aan de hand en ik denk dat ik echt niet de enige ben die het stiekem doet.

en wat ik wil nemen ben ik ook nog niet zeker van....ik wou gewoon weten wat drank doet met annabolen...ik ben hier ook om te leren.!!
 
Back
Naar boven