Fitness Seller

drank (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Owkee AAJ, ik zou tijdens je eventuele kuur geen drank nuttigen (ja is moeilijk, zit in hetzelfde schuitje).

Wat betreft je vriendin, zie jij toekomst in je relatie met haar, zo ja; vertel het haar dan gewoon. Of probeer haar duidelijk te maken dat ze niet meteen aan het stereotype-beeld bodybuilder moet denken wanneer jij besluit AAS te gaan gebruiken. Verdiep je samen met haar in de verschillende dingen, zodoende heeft zij het gevoel van 'heee, hij wil echt dat 'we' samen een oplossing zoeken.' Wie weet kom je er dan wel uit!? Maar zwijgen, betekend dat je weer kunt handkarren (sjorren).

Wat betreft de kuur die je zou willen nemen, dat vereist gewoon wat zoekwerk op het internet bv. Stel je doel, en wat moet je doen om dat doel te halen. Vraag het iemand die er verstand van heeft......
 
Originally posted by Floyd
Als ik testo zou gaan gebruiken groei ik wel als kool, maar das niet mijn doelstelling. Dus in dat geval zijn de zeer potente middelen in mijn geval zeer zeker geen goede keus. Het ging mij om de ripped-heid, weet je nog?!

En bovendien, wanneer ik in 2 mnd tijd van 83 naar 103kg schiet, dan kan ik een hele hoop mensen verantwoording afleggen. In mijn geval is het dus niet verstandig, ofwel ontzettend dom.
Waarom wil je dan eigenlijk AS gebruiken? Welke voordelen zie je, als je toch niet wilt groeien? Om ripped te worden hoef je geen AS te gebruiken.
 
Iedereen lult zo tegenstrijdig zeg brrrr.....

Wat T zegt, beter 2 goede kuren en dan je resultaat behaalt dan 10 kuren en nog niet zijn waar je wilt..

En als je ripped wil zijn heb je geen as nodig, gewoon een goed dieet evt. ondersteund met eca, tenzij je op 4% wil eindigen..

En wtf, denk je dat je vriendin het niet merkt?? denk je dat ze achterlijk is?? Tijdens je kuur voortdurend wil nken en daarna een stuk mindere zin, of met deca gewoon libido problemen, goh, dat merkt ze vast niet..

"En bovendien, wanneer ik in 2 mnd tijd van 83 naar 103kg schiet, dan kan ik een hele hoop mensen verantwoording afleggen"

Euhh... Hoe oud ben je?? Ik bedoel als ik besluit te gaan kuren overleg ik dit met mijn vriendin, ik spreek er nu al regelmatig over, maar zij is nog niet voor, ook niet tegen. Maar wie dien ik verder verantwoording af te leggen?? MEZELF, en voor de rest niemand en schijt aan wat andere op straat zeggen. Als je je daar al van gaat aantrekken waarom ga je dan kuren?? Voor een niet door je vrienden te zien verschil?? Goh, dan heb je een goede kuur gehad, schade aan je lichaam en niemand die het ziet..

Wat een hoop tegenstrijdigheden hoor ik..
 
Ik was nogal ongenuanceerd omdat ik hier redelijk vaak dit soort vragen tegenkom.

De meeste mensen zijn tegen het gebruik van anabolen doordat en omdat hun kennis ervan zeer beperkt is. Dat geldt ook voor vrouwen/vriendinnen, is mijn ervaring. Ik heb aan mijn vrouw exact uitgelegd en onderbouwd wat de gevolgen kunnen zijn van het gebruik, zowel positief als negatief. Als ik wil gaan gebruiken, dan moet ik dat zelf bepalen, maar zij moet er wel van weten. Daar gaat natuurlijk een tijdje overheen voordat ze zover is dat ze het kan accepteren, jij besloot ook niet van het ene op het andere moment. Dus subtiel beginnen met informeren is een goede start voor acceptatie.

Ook mijn doel is niet het zo groot mogelijk worden, dus ik weet wat je bedoeld. De kuur die je daarbij uitzoekt moet wel specifiek zijn voor de doelen die je hebt. Deca only is zowieso geen goede keuze, evenals een lichte winstrol kuur zoals ik in een andere post van jou heb gezien. Tuurlijk zijn er mensen die er goed op gaan, evenals op kuurtjes anapolon of halo. Maar denk effe na over bijwerkingen en je ziet vrij snel dat testo toch de basis is voor een goede kuur. Zowel voor massa als voor definitie. Combineer dit met een middel dat goed reageert met de soort van jou keuze en je boekt meer resultaat bij lagere doseringen en ellende achteraf. Kijk dan ook naar jou gewicht en bepaal daarop de dosering, één gram test in de week hoeft niet voor iedereen.

Maar eerst dus vooral lezen en lezen en een genuanceerde mening opbouwen, en leven voor je sport in de mate die nodig is om gebruik van anabolen zinvol te maken. Als je dat niet doet, dan moet je gewoon een keuze maken tussen of je zo'n lichaam wel echt de moeite waard vindt.

Amen
 
Soulreaver
Wat T zegt, beter 2 goede kuren en dan je resultaat behaalt dan 10 kuren en nog niet zijn waar je wilt..

-Zoals ik al zei, is dit dus nvt op mij.

Burn
Waarom wil je dan eigenlijk AS gebruiken? Welke voordelen zie je, als je toch niet wilt groeien? Om ripped te worden hoef je geen AS te gebruiken.

-Maar om (zoveel mogelijk) ripped te blijven en toch ook nog groeien. Daarom wil ik AAS gaan gebruiken. Zoals ik dus al zei; "liever 7kg droge massa, dan 20kg spier/water/vet/bloed, waar je weer een antal kilo's kwijtraakt.

Soulreaver
En als je ripped wil zijn heb je geen as nodig, gewoon een goed dieet evt. ondersteund met eca, tenzij je op 4% wil eindigen..

Ik ben nu al vrij ripped, wil dit zo goed als mogelijk blijven, en daarbij ondersteund met primo/winny. En groeien doe je er ook mee. Of zijn er mensen die zo dom zijn om dit tegen te spreken?! lijkt me niet......

Soulreaver
En wtf, denk je dat je vriendin het niet merkt?? denk je dat ze achterlijk is?? Tijdens je kuur voortdurend wil nken en daarna een stuk mindere zin, of met deca gewoon libido problemen, goh, dat merkt ze vast niet..

-Is neem ik aan niet naar mij bedoeld, anders lees je niet goed.



Euhh... Hoe oud ben je?? Ik bedoel als ik besluit te gaan kuren overleg ik dit met mijn vriendin, ik spreek er nu al regelmatig over, maar zij is nog niet voor, ook niet tegen. Maar wie dien ik verder verantwoording af te leggen?? MEZELF, en voor de rest niemand en schijt aan wat andere op straat zeggen. Als je je daar al van gaat aantrekken waarom ga je dan kuren?? Voor een niet door je vrienden te zien verschil?? Goh, dan heb je een goede kuur gehad, schade aan je lichaam en niemand die het ziet..

Ik ben 20, bijna 21. weet niet wat je punt is, ten eerste, als je ook serieus probeert te zijn moet je niet twee mensen door elkaar halen. Mijn vriendin weet van mijn plannen, en ze is er niet blij mee, maar heb het haar dus wel verteld. Ik ben dus iemand anders dan AAJ die zegt het te verzwijgen.

Over die verantwoording afleggen, das heel makkelijk. Ik woon nog thuis, als ik 20kg extra schoon op de weegschaal breng, in 2/3 maanden tijd, denk je dat mijn ouders het leuk vinden? Iemand in huis die AAS gebruikt.

Ja en dan kun wel wel lekker lomp zeggen dat je alleen rekening met jezelf houdt, zo steek ik dus niet in elkaar. Het is niet mijn huis, en ik heb me een beetje te houden aan wat regels. Lijkt mij!?

Ik krijg per 1 januari een andere functie, mijn baas weet hoe ik er nu uitzie, en hij weet dus ook waar het aan ligt wanneer ik 'opeens' 25% gewichtstoename heb, wat moet ik dan zeggen, uhmmmm, ik veel de laatste tijd?! Dan zou ik mezelf wel voor lul zetten. En bovendien, ik kan fluiten naar die functie. En zo werkt het in heel erg veel sectoren.

En als laatste, ik zal je laten weten hoe mijn kuur verloopt, mocht ik maar 2kg winst hebben ben ik wel zo'n vent om het toe te geven dat het een domme kuur was. Heb ik tussen de 5 en 8 / 9kg, dan ben ik ook zo eerlijk om het te zeggen. ben jij dan ook zo'n vent om te zeggen, dat jij mijn situatie niet begreep.

Ik ga trouwens, 8wkn primo inj. en 6 wkn winny...

later
 
Originally posted by Tsunami
Ik was nogal ongenuanceerd omdat ik hier redelijk vaak dit soort vragen tegenkom.

De meeste mensen zijn tegen het gebruik van anabolen doordat en omdat hun kennis ervan zeer beperkt is. Dat geldt ook voor vrouwen/vriendinnen, is mijn ervaring. Ik heb aan mijn vrouw exact uitgelegd en onderbouwd wat de gevolgen kunnen zijn van het gebruik, zowel positief als negatief. Als ik wil gaan gebruiken, dan moet ik dat zelf bepalen, maar zij moet er wel van weten. Daar gaat natuurlijk een tijdje overheen voordat ze zover is dat ze het kan accepteren, jij besloot ook niet van het ene op het andere moment. Dus subtiel beginnen met informeren is een goede start voor acceptatie.

Ook mijn doel is niet het zo groot mogelijk worden, dus ik weet wat je bedoeld. De kuur die je daarbij uitzoekt moet wel specifiek zijn voor de doelen die je hebt. Deca only is zowieso geen goede keuze, evenals een lichte winstrol kuur zoals ik in een andere post van jou heb gezien. Tuurlijk zijn er mensen die er goed op gaan, evenals op kuurtjes anapolon of halo. Maar denk effe na over bijwerkingen en je ziet vrij snel dat testo toch de basis is voor een goede kuur. Zowel voor massa als voor definitie. Combineer dit met een middel dat goed reageert met de soort van jou keuze en je boekt meer resultaat bij lagere doseringen en ellende achteraf. Kijk dan ook naar jou gewicht en bepaal daarop de dosering, één gram test in de week hoeft niet voor iedereen.

Maar eerst dus vooral lezen en lezen en een genuanceerde mening opbouwen, en leven voor je sport in de mate die nodig is om gebruik van anabolen zinvol te maken. Als je dat niet doet, dan moet je gewoon een keuze maken tussen of je zo'n lichaam wel echt de moeite waard vindt.

Amen

Weinig aan toe te voegen :)
 
Ik weet niet wat je dealer je verteld heeft hoor, maar van winny / primo kom jij echt geen 20 kg schoon aan in 2/3 maanden :)
 
Nee, ik hoop dat ik er ook geen 20kg 'droog' mee win. Vandaar die primo/winny stack. ;)

later
 
ok dan, dacht uit je verhaal te begrijpen dat je er vanuit ging dat je 20 kg aanging komen :)
 
Mocht ik van die stack 20kg droog aankomen, dan laat ik alles in mijn leven varen. En dan wordt ik pro-bodybuilder. Dat zal mijn roeping in dat geval zijn.
;) :D :D :D :D

Zal wel niet, hoop ik......

later
 
He admin,weet je wel waar je over praat.20 kilo droge spieren in 2 kuurtjes.Enig idee wat dat met je aanhechtingen en pezen doet?.En ik heb het niet over 10 prutskuurtjes,maar zeg dat je rustig aan moet beginnen.Je gaat een jongen die voor het eerst wilt gebruiken toch geen zware kuur aanpraaten.
 
Ook vind ik dat je niet gelijk over "schade aan je lichaam" moet lullen zoals admin en soulreaver. En inderdaad 20 kg kom je er echt niet van aan, zwaar overdreven.
Ook hoor ik jullie allemaal over een verminderd libido na de kuur, ik heb nu twee maanden na mijn kuur met deca en sust nergens last van (zonder HCG en Clomid!!!) en ik ben nog wel een stuk ouder dan de meeste BBdertjes op deze site, ik heb juist veel meer zin in coïtus. Ook heb ik de gewonnen 7 kilo droge spier nog steeds behouden!!!!!
 
Originally posted by lorenzo
He admin,weet je wel waar je over praat.20 kilo droge spieren in 2 kuurtjes.Enig idee wat dat met je aanhechtingen en pezen doet?.En ik heb het niet over 10 prutskuurtjes,maar zeg dat je rustig aan moet beginnen.Je gaat een jongen die voor het eerst wilt gebruiken toch geen zware kuur aanpraaten.
Ik betwijfel of jij wel weet waarover je praat, ik zit elke dag 4 uur op boards en sites en lees geregeld boeken over deze materie dus begin niet van weet jij waarover je het hebt, JA dat weet ik!

10 kg massa winst bij de eerste kuur is normaal, ik ken er zelfs genoeg die door goed eten en een goed samengestelde kuur 15 kg haalden, en de kuur daarna nog steeds bijna 10 kg.
Dat is het verschil tussen iemand die weet hoe om te gaan met as en een goed dieet samen te stellen en iemand die maar wat strakker wil worden terwijl zijn dieet niet eens in orde is.
Newsflash: er bestaat geen enkele steroid die vet verbrand, dat moet je zelf doen!
 
Originally posted by Marcel36
Ook vind ik dat je niet gelijk over "schade aan je lichaam" moet lullen zoals admin en soulreaver. En inderdaad 20 kg kom je er echt niet van aan, zwaar overdreven.
Ook hoor ik jullie allemaal over een verminderd libido na de kuur, ik heb nu twee maanden na mijn kuur met deca en sust nergens last van (zonder HCG en Clomid!!!) en ik ben nog wel een stuk ouder dan de meeste BBdertjes op deze site, ik heb juist veel meer zin in coïtus. Ook heb ik de gewonnen 7 kilo droge spier nog steeds behouden!!!!!
Tja dat jij over de schade zo gemakkelijk gaat is jou zaak, als het gaat over 2 goede kuren om aan je doel te komen of 10 slechte voor hetzelfde doel dan moet je geen Einstein zijn om te weten wat het beste is.
Ik weet ook niet wat er zo overdreven is aan 20 kg aankomen in 2 eerste kuren? Dat is zelfs heel normaal hoor.
En zonder deftige nakuur heb je aanzienlijk minder resultaat over, dat weet elke verstandige BB dus begin niet van nakuur niet nodig en libido geen probleem als iedereen weet dat je oestrogenen als een gek stijgen na een kuur, zeker als je geen maatregelen neemt.
 
Nogmaals,ik zeg dat je licht moet beginnen.Je kan altijdt nog zwaarder gaan.En ik weet zeker wel waar ik het over hebt,omdat ik uit eigen ervaring spreekt.
 
Je moet ook licht beginnen, ik zeg toch niet dat je 1 gram test/wk en 50 mg debol/d moet kuren?
Maar volgens mij heb je een andere defenitie van wat licht is...
En ik spreek ook uit praktische en theoretische ervaring, zelf niet gekuurd maar wel al paar mensen geholpen met een kuur.
 
Ik heb 6 jaar lang gekuurd,totdat ik alles in mijn rechterschouder afscheurde.Heb vroeger altijd bij sss in alkmaar getraind(daar komen de beste powerlifters vandaan).Maar ja ,ik denk dat mensen gewoon verschillende ervaringen hebben op het gebied van anabolen.
 
ik geloof dat ik weer voor heel wat discusies heb gezorgt maar ben er wel wat wijzer van geworden, bedankt.

o en tsunami jij ook bedankt , was echt een goed advies wat je gaf en zal er over na denken.
 
Waarom ga je kuren, als het goed is is er slechts 1 antwoord mogelijk op die vraag: Massa toename. Voor ieder ander antwoord heb je geen anabolica nodig. ik heb het nu niet over wedstrijd athleten. Elke kuur is hoe dan ook een aanslag op je lichaam, je legt je systeem plat, het komt weer op gang, maar gezond is het niet, zo reeel moet je zijn en dan heb ik het nog niet over de druk op je andere organen, soms je lever, bij 17aa steroiden, prostaat, enz. Je gaat kuren voor massa, dan wil je met een minimum aan kuren een maximaal resultaat halen, dus pak je een kuur met goede middelen, geen deca en geen orale middelen die extra druk op je lever leggen. Dan neem je als basis altijd test. evt gestackt met iets. Al die verhalen van ik wil 3 kilo aankomen en daarvoor een kuur doen zijn reinste bullshit, voor 3 kilo ga je niet kuren, dan pas je je voeding aan en voor je het weet ben je 3 kilo zwaarder. Ik vind die kuurtjes om 2-3 kilo te winnen gewoon pure onzin.. en ja, ik zie elke kuur als schade aan je lichaam aanbrengen, je stopt er stoffen in waar je van nature voldoende van hebt, dat is niet gezond, klaar uit..
 
:rolleyes: tjah :rolleyes:

Als je alleen zou moeten kuren voor massa toename, was Stanozolol nooit zo enorm populair geweest. Dus de statistieken wijzen anders uit.

En bovendien, wat is er mis met 6kg toename....?!
 
Back
Naar boven