XXL Nutrition

drank

Bezoekers in dit topic

pff als je alles wat populair is als goed gaat bestempelen dan kom je ook nergens.
winny past goed in een stack om te cutten of als anti-progestogeen maar op zich is het een zwakke as.
En 6 kg winst, als het puur spiermassa is, is niet slecht maar voor de eerste 2 kuurtjes die je doet is er altijd meer uit te halen.
 
Originally posted by Floyd
:rolleyes: tjah :rolleyes:

Als je alleen zou moeten kuren voor massa toename, was Stanozolol nooit zo enorm populair geweest. Dus de statistieken wijzen anders uit.

En bovendien, wat is er mis met 6kg toename....?!

We hebben het niet over wat populair is, dus als het populair is is het goed?? half gebruikend ned. begint met dbol only of deca only, dus dat is goed.. ahaaa, dan zijn wel snel uitgepraat denk ik, als we afgaan op wat populair is dan bij deze end of story..
 
6 kg. pure spiermassa in niet gek, maar dat haal je niet met je deca of winstrol kuurtje..
 
Ik snap trouwens deze discussie niet, ik gebruik gewoon geen testo/dianabol/anapolon, heel simpel dat kan en wil ik niet gaan doen. Ik moet geen waterhoofd krijgen, voor mezelf niet en voor mensen waar ik rekening mee moet houden niet.

Je bent wel een hele vent als je voor mij gaat bepalen dat ik dom bezig ben. In principe is iedereen die met AAS rotzooit dom bezig, dus ben ik geen uitzondering, dat ik kies voor minder massa, meer defenitie en minder bijwerkingen. Das helemaal mijn keus, doe je daar afbreuk aan, dan zet je jezelf voor lul.

nadeel (in jullie ogen) is dat je niet enorme toename v/d spiermassa kan verwachten. So be it, het is een beslissing die wel overwogen is. Ik zie wel waar het schip strand. Er zijn mensen die heel netjes groeien op een deca/winny of winny/primo stack.

En als laatste, als we het hebben wat populair is op dit board, en lekker klakkeloos Testo geen nemen, dan zijn we nog wel eerder uitgepraat. wheheheheh, ja toch. ;)
 
Wat klakkeloos testo? testo is het enige hormoon dat GOED is voor je gezondheid. Dat kan je niet van deca zeggen.
En je hebt gelijk, waarom moeten we je nog tips geven om zoveel mogelijk uit een kuur te halen, je wil toch niet zo groot mogelijk worden zoals elke BB dat wil. Kan je net zo goed niet kuren en naturel wat meer moeite doen, maar sommigen hebben daar geen gedult voor...
 
Wat klakkeloos testo? testo is het enige hormoon dat GOED is voor je gezondheid. Dat kan je niet van deca zeggen. En je hebt gelijk, waarom moeten we je nog tips geven om zoveel mogelijk uit een kuur te halen, je wil toch niet zo groot mogelijk worden zoals elke BB dat wil. Kan je net zo goed niet kuren en naturel wat meer moeite doen, maar sommigen hebben daar geen gedult voor...

Ik wil inderdaad niet enorm groot worden, heb gewoon een andere doelstelling, zoals heel veel met mij. Je haalt inderdaad niet het meeste rendement wat betreft gewichtstoename, maar zoals ik al heb gezegd, daar ging het me niet primair om.

En ja, ik kan natural nog een heel stuk groeien, wie niet? Een goeroe in de Nederlandse fitness wereld zegt dat je als je wilt en goed eet, tot je 40e of zelfs later, kan groeien. het scheelt dat ongeveer 99% van de AASgebruikers aanmerkelijk jonger is dan deze leeftijd. Ik vind het trouwens wel jammer dat ik zo wordt aangevallen, terwijl ik (mede met hulp van admin) toch een voor mezelf aardige kuur heb samengesteld. Primo/winny, dat dat niet een ander zijn keus is, owkee, dat een kuur op Testo basis meer rendement levert, owkee, snap ik allemaal. Maar ik mag niet kuren, ben zelfs dom als ik ga kuren, blah blah. Ik luister altijd naar jullie adviezen e.d. en sla ze ook echt niet altijd in de wind. Nu doe ik een keer iets anders, of iets niet perfect, en blijf ik maar van alle kanten horen hoe slecht het wel niet is etc.

En dat terwijl ik toch meerdere malen heb gezegd waarom ik het zo wil doen, en waarom ik sommige middelen niet wil gebruiken, dat dat in jullie ogen 'dom' is, ja.......uhmmm......dat kan. In mijn ogen niet, en uiteindelijk luister ik naar een ieder zijn commentaar, maar het spul wordt bij mij in m'n reet gezet. Dus dan beslis ik ook wat en hoeveel het is. En mocht het inderdaad tegenvallen, dan ben ik mans genoeg om het te zeggen, en weet ik dat voor de volgende keer........

Toch bedankt, ik ga echt naar bed, ik moet over 8uur in het vliegtuig zitten. Reageer dus niet meer aankomende 2wkn.

Prettige kerstdagen alvast......

groeten

Tim W.
 
Primo winny is een goeie keuze voor een eerste kuur.Als je vet percentage niet te hoog is ,zal je al aardig wat lijnen tevoorschijn kunnen toveren.
 
Originally posted by admin

Tja dat jij over de schade zo gemakkelijk gaat is jou zaak, als het gaat over 2 goede kuren om aan je doel te komen of 10 slechte voor hetzelfde doel dan moet je geen Einstein zijn om te weten wat het beste is.
Ik weet ook niet wat er zo overdreven is aan 20 kg aankomen in 2 eerste kuren? Dat is zelfs heel normaal hoor.
En zonder deftige nakuur heb je aanzienlijk minder resultaat over, dat weet elke verstandige BB dus begin niet van nakuur niet nodig en libido geen probleem als iedereen weet dat je oestrogenen als een gek stijgen na een kuur, zeker als je geen maatregelen neemt.
Ik heb een beetje slecht gelezen denk ik, ik dacht dat je bedoelde 20 kg met de EERSTE kuur, 20kg in twee kuren zou met een geavanceerd programma wel lukken denk ik.
 
Ben der weer (andere locatie weliswaar, maar kan mondjesmaat op internet komen)

Dankje Lorenzo, dat is dus mijn bedoeling ook. En heb ook geen hoog vet%. We zien wel waar het schip strand toch!?... later
 
Back
Naar boven