Fitness Seller

Nieuws Drankgebruik kind genetisch bepaald

Bezoekers in dit topic

Die genetische aanleg is bepalend voor het het alcoholgebruik en niet de invloeden uit de omgeving, zoals altijd werd aangenomen.
/
Volgens haar blijft de beste oplossing om kinderen op jonge leeftijd niet in aanraking te laten komen met alcohol, want dan wordt de ‘alcoholaanleg’ ook niet geprikkeld.

:orly:
 
bulloks mijn ouders zuipen in de weekends en ik walg van alcohol...
 
als ik mezelf wil vernken doe ik dat wel met 1500mg test per week ipv een fles whisky


bulloks mijn ouders zuipen in de weekends en ik walg van alcohol...

het gevaar zit em in je vrienden, zij drinken veel bier, jij gaat een beetje meedoen, steeds wat meer, en voor je het weet ben je zelf ook een volwaardig alcoholist
 
Laatst bewerkt door een moderator:
als ik mezelf wil vernken doe ik dat wel met 1500mg test per week ipv een fles whisky




het gevaar zit em in je vrienden, zij drinken veel bier, jij gaat een beetje meedoen, steeds wat meer, en voor je het weet ben je zelf ook een volwaardig alcoholist
gelukkig dat z'n vrienden dan enkel online bestaan :)
 
gelukkig dat z'n vrienden dan enkel online bestaan :)

KDenk niet daj jij eene cht sociaal leven hebt wetende dat je zo'n opmerking maakt.. Ik steek hier mijn tijd om een serieus stelling te beantwoorden en jij post hier maar voor je posts aan te vullen gezellig en yah er zijn mensen die geen irl friends hebben misschien ben jij wel zo iemand.?:eek:
 
en yah er zijn mensen die geen irl friends hebben misschien ben jij wel zo iemand.?:eek:

wat is er mis met die mensen? je komt een beetje negatief over :sad:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
wat is er mis met die mensen? je komt een beetje negatief over :sad:

Er is nix mis met die mensen maar ik heb liever ook een leven buiten DBB. Uitgaan gezellig samen stappen koffietje gaan drinken...
 
Goh.. de 'onderzoekers' en de 'wetenschappers' hebben weer een nieuw mode woordje uitgevonden...genetica.. :rolleyes:
Ja en zolang zij daarin politiek correct blijven heeft de overheid daar ook geen problemen mee :rolleyes: Goede verstaanders weten wat ik bedoel.
 
It's all in the genn's:D
 
Back
Naar boven