AndroidHealthClinic

Nieuws Drankgebruik kind genetisch bepaald (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

houston

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 jun 2005
Berichten
3.657
Waardering
23
Lengte
2m29
Massa
44kg
Vetpercentage
28%
ll
 
Laatst bewerkt:
Was toch al eerder bekend ofniet?
 
Ik wist wel dat er mensen genetische aanleg kunnen hebben om verslaafd te raken maar dit niet.
 
Heb ook een zuipgen dan.
 
Wow een carte blanche, ik kan het ook niet helpen dus.
 
alcoholaanleg... geloof er geen zak van
 
als ik sommigen hun pics zie (no offence eric/msJ) zou ik ook beginnen met zuipen :o
 
Met andere woorden, opgeslagen lege cals die zich uitten in een dikke buik kan de persoon zelf niets aan doen.

Lekker. :thumbdown:
 
Ik heb per ongeluk toen ik 2 jaar was een glas bier leeggezopen van iemand :D
 
hmm aanleg of geen aanleg, het is je eigen keus om aan die troep te beginnen
 
Goh.. de 'onderzoekers' en de 'wetenschappers' hebben weer een nieuw mode woordje uitgevonden...genetica.. :rolleyes:
 
Dus je bent een jaar of 14, en opeens snak je naar de alcohol?
Dan geld het vast ook voor roken.
 
Snik het was genetisch maar lekker hoor:D voorderest heb ik het altijd in de hand gehouden na 1 foutje
 
echt niet genetisch hoor, meer je omgeving die je beinvloed
 
BS!

Drank nooit omdat ik dat zelfde niet wilde, na exames los gegaan en nu weer gestopt.
Of is dat ook weer genetisch ???
 
als ik sommigen hun pics zie (no offence eric/msJ) zou ik ook beginnen met zuipen :o

Wanneer haal jij dat biervat onder je shirt vandaan?
 
licht gewoon aan je zelf dat je verslaafd geraakt, wat een wetenschapelijk gelul door nerds
 
Slaat nergens op, heeft echt wel grotedeels ook te maken met invloeden van buitenaf. Oke denk wel dat je er gevoeliger voor kan zijn... maar dat hoeft niet bepaald verslavingsgevoelig te zijn. Je kunt er ook gewoon "gevoelig" voor zijn, dat je bijv. snel aangeschoten bent of ziek word van het drinken van alcohol.

Bijvoorbeeld: aan mijn kant v.d. familie zijn er veel alcoholisten...
1. ik kan mee gaan in die sfeer en dus zelf ook een drinker worden of 2. ik denk een beetje na van..zo wil ik dus NIET zijn...en drink niet / of weet mij zelf onder controle te houden.

Gelukkig dat ik zelf wel beetje brains heb en niet zo terecht wil komen als mijn ma, maar ik kan goed begrijpen dat vele kids in zo'n situatie er niet eens over na denken (zeker niet op jonge leeftijdd) en gewoon mee gaan vanwege invloed van hen drinkende ouders.
 
had een drinkende stief pa
heb eigenlijk mooi voorbeeld gekregen hoe het niet moet :p
 
Back
Naar boven