- Waardering
- 595
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 126kg
- Vetpercentage
Edit..
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vol? Morgen mijn lidmaatschap maar eens opzeggen, kan die paar tientjes evengoed in de fik steken.
Tijd dat men de boel eens gaat aanpassen aan de vraag die er naar is.
Enfin, in ben out.
Die 25 plekken waren vast al voorgereserveerd, verenigingen onder elkaar..
Veel verenigingen zijn juist niet eens vertegenwoordigd, sss alkmaar en essbra bvb. Zeker de helft is als algemeen lid ingeschreven, ws ook omdat dat sneller ging
Het is toch wel bizar dat één club 25 lifters heeft ingeschreven. Sowieso zou de regel moeten zijn dat je gewoon betaalt voor wedstrijddeelname als je niet komt opdagen en je niet minstens twee weken van tevoren hebt afgemeld. Tenzij ernstige familie omstandigheden ofzo
Vraag me ook af of iedereen die ingschreven heeft lid van de bond is.
Als deze groep ook ongeveer in de buurt denkt te komen van de kwalificatie gaat het NK ook lekker druk worden. Gewoon die eis omhoog zoals sommigen al hebben gezegd. Maar dan gewoon een vlakke eis voor alle klassen. Wat mij betreft mag de eis naar 370 of 380 wilks voor het NK als er toch zoveel animo is nu. Brengt het niveau ook omhoog. Ik vind het prima om nog een keer te moeten kwalificeren.
Ligt ook aan hoe snel de bond is met inschrijvingen verwerken. Bij mij gaat het nu tergend langzaam. Duurde een maand om reactie te krijgen, hopelijk is dat bij anderen niet zo
dat snap ik is vervelend als het lang duurt, maar jij hebt het al gedaan. vermoed dat mensen zich nog nu moeten inschrijven.
Als deze groep ook ongeveer in de buurt denkt te komen van de kwalificatie gaat het NK ook lekker druk worden. Gewoon die eis omhoog zoals sommigen al hebben gezegd. Maar dan gewoon een vlakke eis voor alle klassen. Wat mij betreft mag de eis naar 370 of 380 wilks voor het NK als er toch zoveel animo is nu. Brengt het niveau ook omhoog. Ik vind het prima om nog een keer te moeten kwalificeren.
ook naar de wilkseis voor vrouwen kijken en die gewoon gelijk stellen met de mannen #emancipatie
In de wilksformule zelf wordt toch al rekening gehouden met geslacht? Dan vind ik het wel apart dat er met de punten ook nog eens onderscheid wordt gemaakt