Fitness Seller

Aankondiging DRC Cup 2016

Bezoekers in dit topic

Edit..

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: ijzer
Ik doe niet mee, ga in ieder geval voorlopig nog bouwen. Niet dat ik sowieso op tijd zou zijn :o. Ga het allemaal wel volgen :).

• Like
Waarderingen: lloydatoni, KapiteinKoolvis en BeastMode0N
Vol? Morgen mijn lidmaatschap maar eens opzeggen, kan die paar tientjes evengoed in de fik steken.
Tijd dat men de boel eens gaat aanpassen aan de vraag die er naar is.

Enfin, in ben out.

Wat heeft de npb hier precies mee te maken, tskv spartacus organiseert dit.

En daarnaast, hoe hadden ze dit anders moeten doen? Ik denk niet dat iemand had voorzien dat dit zo snel zou vollopen. Je kunt beter je gal spuwen op die NSB'ers (huehue) die gewoon by default 25 plekken reserveren in minuut één, waarvan ongetwijfeld de helft niet eens meedoet.

Er moeten gewoon meer wedstrijden komen, maar de bond is wel afhankelijk van verenigingen of sportscholen die dit kunnen / willen organiseren

Edit..

Laatst bewerkt:
Veel verenigingen zijn juist niet eens vertegenwoordigd, sss alkmaar en essbra bvb. Zeker de helft is als algemeen lid ingeschreven, ws ook omdat dat sneller ging

Veel verenigingen zijn juist niet eens vertegenwoordigd, sss alkmaar en essbra bvb. Zeker de helft is als algemeen lid ingeschreven, ws ook omdat dat sneller ging

Spartacus noord scharwoude ook.
ja vind het een vreemde gang van zaken. maar wie ben ik.
verneigingen sturen normaal hun inschrijvingen door naar die vereniging die het organiseert. vermoed dat er iets is mis gegaan.

maar als jij ook vermoed dat bepaalde verenigingen gewoon vol geboekt hebben, dan zeg ik inschrijven is gewoon betalen ongeacht of je afmeld.

Ik kreeg een aparte link voor PHM die ook pas vanaf 19:00 werkte

Daar moest ik elke lifter 1 voor 1 inschrijven

Geen verschil met de algemeen leden volgens mij

• Like
Waarderingen: KapiteinKoolvis
Het is toch wel bizar dat één club 25 lifters heeft ingeschreven. Sowieso zou de regel moeten zijn dat je gewoon betaalt voor wedstrijddeelname als je niet komt opdagen en je niet minstens twee weken van tevoren hebt afgemeld. Tenzij ernstige familie omstandigheden ofzo

Gaat trouwens nog lekker zweten worden in die gymzaal met 120 lifters en aanhang

Het is toch wel bizar dat één club 25 lifters heeft ingeschreven. Sowieso zou de regel moeten zijn dat je gewoon betaalt voor wedstrijddeelname als je niet komt opdagen en je niet minstens twee weken van tevoren hebt afgemeld. Tenzij ernstige familie omstandigheden ofzo

ja je weet het niet, wel vreemd maar ik ga niemand beschuldigen. Alleen als je daar met minder dan 20 lifters staat, dan heb je wel wat uit te leggen vind ik. maar denk dat verenigingen die van oudser inschrijven ook denken dat het gaat op de manier dat het altijd is geweest.

Vraag me ook af of iedereen die ingschreven heeft lid van de bond is.
Ach we zullen wel zien hoe de vereniging Spartacus tilburg dit oplost. Komt vast goed

Als deze groep ook ongeveer in de buurt denkt te komen van de kwalificatie gaat het NK ook lekker druk worden. Gewoon die eis omhoog zoals sommigen al hebben gezegd. Maar dan gewoon een vlakke eis voor alle klassen. Wat mij betreft mag de eis naar 370 of 380 wilks voor het NK als er toch zoveel animo is nu. Brengt het niveau ook omhoog. Ik vind het prima om nog een keer te moeten kwalificeren.

• Like
Waarderingen: ijzer en wannabeestrong
Vraag me ook af of iedereen die ingschreven heeft lid van de bond is.

Ligt ook aan hoe snel de bond is met inschrijvingen verwerken. Bij mij gaat het nu tergend langzaam. Duurde een maand om reactie te krijgen, hopelijk is dat bij anderen niet zo

@TheWasp je kan bij de inschrijvingen een excelsheet downloaden en dan kan je de gewichten zien die iedereen door heeft gegeven. In mijn klasse zijn er iig niet echt veel mensen die in de buurt komen van de 350 wilks

• Like
Waarderingen: lloydatoni
Als deze groep ook ongeveer in de buurt denkt te komen van de kwalificatie gaat het NK ook lekker druk worden. Gewoon die eis omhoog zoals sommigen al hebben gezegd. Maar dan gewoon een vlakke eis voor alle klassen. Wat mij betreft mag de eis naar 370 of 380 wilks voor het NK als er toch zoveel animo is nu. Brengt het niveau ook omhoog. Ik vind het prima om nog een keer te moeten kwalificeren.

gewoon 464 plus wilks of zo :):) nee maar serious ja zullen veranderingen moeten komen, het is een super mooi iets zoveel nieuwe lifters liftsers, denk dat mensen de bond ook eventjes wat tijd moeten gunnen dit op te lossen.

mensen met ideeen volgens mij is 30 mei de ALV. Vind ideeen en postieve kritiek ook veel beter dan via faceboek alles afkraken (sorry moest ik even zeggen).

benieuwd waar het naar toe gaat met powerlifting supergave ontwikkeling.

• Like
Waarderingen: KapiteinKoolvis
Ligt ook aan hoe snel de bond is met inschrijvingen verwerken. Bij mij gaat het nu tergend langzaam. Duurde een maand om reactie te krijgen, hopelijk is dat bij anderen niet zo

dat snap ik is vervelend als het lang duurt, maar jij hebt het al gedaan. vermoed dat mensen zich nog nu moeten inschrijven.

ook naar de wilkseis voor vrouwen kijken en die gewoon gelijk stellen met de mannen #emancipatie

ook naar de wilkseis voor vrouwen kijken en die gewoon gelijk stellen met de mannen #emancipatie

In de wilksformule zelf wordt toch al rekening gehouden met geslacht? Dan vind ik het wel apart dat er met de punten ook nog eens onderscheid wordt gemaakt

dat is niet zo gek imo, met zo'n eis probeer je een bepaald percentiel van de populatie(wedstrijdpowerlifters) te selecteren, dit zal bij vrouwen kwalitatief lager zijn omdat powerliften nou eenmaal veel minder gedaan wordt door vrouwen (ivm mannen)

In de wilksformule zelf wordt toch al rekening gehouden met geslacht? Dan vind ik het wel apart dat er met de punten ook nog eens onderscheid wordt gemaakt

inderdaad. If anything is de forumule voor vrouwen alleen maar gunstiger.

Er zijn gewoon maar weinig sterke vrouwen dan blijkbaar... Al zou het NK dan wel erg leeg worden, maar iig niet zo'n groot verschil

edit: Ik denk dat het vooral voorkomen moet worden dat het NK in december een organisatorisch drama word door een te groot aantal deelnemers. Dan kan je dat beter nu direct aanpakken dan het blijven uitstellen en in december met de gebakken peren te zitten.

Laatst bewerkt:
Ben wel mee eens dat de eis voor vrouwen erg laag ligt. 320 ofzo was denk ik beter.

Mijn vriend wil volgend jaar mee doen maar zijn wilks is niet zo easy te halen als voor mij:p Ik wil wel heel graag samen het NK doen

Terug
Naar boven