XXL Nutrition

DREAM 6: Alistair Overeem vs. Cro Cop (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zeep

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
1 jan 2007
Berichten
860
Waardering
1
23 september zal Alistair Overeem tegen Cro Cop staan. Persoonlijk ga ik voor Overeem; maar zelfs als ik gokverslaafd was, zou ik me geld er niet op zetten!
 
23 september zal Alistair Overeem tegen Cro Cop staan. Persoonlijk ga ik voor Overeem; maar zelfs als ik gokverslaafd was, zou ik me geld er niet op zetten!

Mooie partij!
 
Leuke pot!

Ik hoop persoonlijk op cro cop. Vond zn partijen in de ufc gewoon teleurstellend en hoop dat ie weer op de oude weg verder gaat en mensen ko gaat trappen. Helaas dat het dan ten koste moet gaan van een nederlander.
 
oei oei, idd mooie pot. geen voorkeur bij deze, hoewel ik ook crocop graag weer in zn oude shape zie terugkomen.
 
hm vage match up eigenlijk.
allebei hebben ze wat te bewijzen en willen ze weer bij de absolute top horen
maar als 1 van beide wint weet ik nog niet welke conclusie daaruit getrokken moet worden
is de winnaar dan weer hard op weg naar de top of is de verliezer nog meer afgezakt in zijn niveau...

maar ben benieuwd wie er wint.
Ik zie alistair met al zijn kickbox ervaring niet zomaar neergaan op een onverwachte highkich van Cro cop.
dus eigenlijk verwacht ik dat Alistair deze wedstrijd in zijn voordeel kan beslissen zodra ze op de grond terecht komen.
Misschien kan hij dit niet met een klem of verwurging afsluiten maar misschien wel voldoende punten voordeel behalen met ground en pound om te kunnen winnen
 
Zou geweldig zijn als Alistair deze wedstrijd wint, gun het hem wel!
 
Dit zijn twee vechters met zo veel flair. Eigenlijk is het enige dat ik niet hoop, is een snelle knockout. Ik wil vuurwerk zien!
 
2 klassevechters. Ik geef Overeem het voordeel, maar in feite kan bijna alles gebeuren in deze match-up. Het enige wat ik niet zie gebeuren is Crocop via submission.
 
gaan ze de wedstrijd nog uitzenden op nederlandse televisie? sbs6? eurosport?
 
Wanneer hebben ze ooit recente MMA events uitgezonden?

nooit, maar omdat het een nederlander is, in kroatie zenden ze alles uit als het maar een kroaat is
 
nooit, maar omdat het een nederlander is, in kroatie zenden ze alles uit als het maar een kroaat is

het zal er ooit wel van komen. als er aan verdient kan worden komt het er zeker. k-1 is al langzaam op tv gekomen, wellicht zal mma over een aantal jaren volgen.
als er zelfs naar darten gekeken werd omdat er een nederlander goed was zal het zeker ook met mma gebeuren.
 
gaan ze de wedstrijd nog uitzenden op nederlandse televisie? sbs6? eurosport?

In Nederland kijken ze liever naar schaatsen, paardrijden, fietsen en allemaal andere saaie sporten...
 
het zal er ooit wel van komen. als er aan verdient kan worden komt het er zeker. k-1 is al langzaam op tv gekomen, wellicht zal mma over een aantal jaren volgen.
als er zelfs naar darten gekeken werd omdat er een nederlander goed was zal het zeker ook met mma gebeuren.

Ben bang van niet, Nederlanders houden van vooral van eentonige sporten. Ze kijken idd liever naar darters met orbide obesitas, ectovoetballertjes die gaan liggen als de wind hun shirt beroerd en 90 min lang een balletje terug tikken. Of mannen in een te strak pak die op een ijsbaan constant dezelfde beweging maken.
 
Back
Naar boven