AndroidHealthClinic

Gestopt Driemaal is scheepsrecht (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

wovano

Super Moderator
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Coach
Lid geworden
10 jun 2010
Berichten
20.273
Waardering
47.065
Lengte
1m86
Info
Yes, toch dit jaar besloten om weer mee te doen. Ik denk dat de meeste mensen hier me wel kennen. Ik heb al twee keer eerder meegedaan aan de contest, maar de eerste keer teruggetrokken omdat ik niet op tijd in shape was en de tweede keer vanwege gezondheidsklachten. Sinds ik mij vorig jaar teruggetrokken heb ben ik zo ongeveer ook gestopt met trainen, gezond eten en alles wat hierbij hoort. Het resultaat was dat ik op 1 januari startte op 115 kg en veel massa kwijt. Vanaf toen heb ik me erin vastgebeten en ben ik 20 kg afgevallen en bovendien dankzij muscle memory denk ik weer een deel van mijn massa terug. Al met al denk ik zo'n 5-6 kg spiermassa kwijt, maar wie weet win ik nog wel een klein beetje aan massa. Daarom ben ik dit jaar vastberaden om jullie echt te laten zien hoe ik eruit zie ik mijn beste shape.

Voeding
Op dit moment hanteer ik een carb cycling schema:
low - high - low - high - medium - medium - medium
low: 2167 kcal - e299 - k20 - v98
medium: 2591 kcal - e287 - k206 - v65
high: 3501 kcal - e319 - k422 - v53

Komende twee weken heb ik wat etentjes gepland dus zal er wat gecheat worden. Om dat te compenseren doe ik deze week maandag t/m donderdag low, vrijdag festival en in het weekend wordt er gecheat. Volgende week waarschijnlijk een citytrip, maar de week erna is alles gewoon weer normaal.

Training
Momenteel hanteer ik een push/pull/legs schema waarbij ik 6x in de week train. Vrijdag is meestal mijn rustdag. Oefeningen staan niet echt vast, die doe ik op gevoel. Zwaar train ik ook niet aangezien ik altijd gigantisch veel last heb gehad van blessures en deze graag wil voorkomen. Belangrijkste voor mij is een lekkere pomp en een voldaan gevoel als ik naar huis ga. Dat geeft mij plezier.

Beginfoto's
24 april
Screenshot_20180424-142507.jpg

22 april
IMG_20180422_152744_580.jpg

20 maart
20180320_061158.jpg

27 februari
Snapchat-1353725610.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nice maat, goede progress sinds 20 maart. Succes & in uiteraard
 
In
 
Nice maat, goede progress sinds 20 maart. Succes & in uiteraard
Thanks bro!
Toen ik die foto van 20 maart maakte en die naast die van 1 januari legde was ik heel blij. Misschien dat ik die van 1 januari wel durf te posten op het einde van de contest.
 
In

Wat een verschil in een paar maanden.
 
In. Goeie shape, aderen staan er al op.
 
In!
Zet je ook GH?
 
In.
 
In! Succes :thumbs:
 
In!

Succes! :flexbiceps:
 
Succes!

...en wat een vooruitgang heb je tot nu toe al geboekt...respect!
 
In! This gonna be good!
 
In
 
In !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven