XXL Nutrition

Driemaal overreden man overleden

Bezoekers in dit topic

Peoples

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
22 jan 2004
Berichten
12.072
Waardering
239
Lengte
1m86
Massa
116kg
In het Medisch Centrum Alkmaar is de 87-jarige fietser die tot driemaal toe is overreden aan inwendige bloedingen overleden. De 87-jarige man was van zijn fiets gereden door een 85-jarige automobiliste.

Op de kruising van de Zeeweg met de Westerweg in Heiloo stak de fietser over. Hij kreeg geen voorrang van een bejaarde automobiliste. De bestuurster van de auto schrok zo erg dat ze de man van zijn fiets af reed. Vervolgens deed ze haar auto in zijn achteruit en reed nogmaals over de man heen. Uiteindelijk reed ze nog eens in de vooruit over de man heen. Dit moest de 87-jarige man uit Heiloo helaas met de dood bekopen.

(bron:fok.nl)

Niet zo'n leuk einde....
 
Lullig om zo aan je einde te komen na 87 jaar.
 
Damn... en ik vond het al zo'n bikkel dat 'ie het overleefd had!
 
allahverdomme, ik denk dat ik mensen vervloek, eerst vansteelandt, en nu deze kerel. Allebei had ik het gelezen(terwijl ik zelden de krant lees), allebei vond ik ze geluk hebben dat ze het overleefd hebben, en alle2 sterven ze paar dagen later.
 
allahverdomme, ik denk dat ik mensen vervloek, eerst vansteelandt, en nu deze kerel. Allebei had ik het gelezen(terwijl ik zelden de krant lees), allebei vond ik ze geluk hebben dat ze het overleefd hebben, en alle2 sterven ze paar dagen later.

Het is jouw schuld.
 
3 maal is scheepsrecht...................toch??
 
allahverdomme, ik denk dat ik mensen vervloek, eerst vansteelandt, en nu deze kerel. Allebei had ik het gelezen(terwijl ik zelden de krant lees), allebei vond ik ze geluk hebben dat ze het overleefd hebben, en alle2 sterven ze paar dagen later.

Killer!
 
RIP

onverantwoord soms om bejaarden nog te laten rijden :shut:
 
ik denk dat dat vrouwtje nog op ziekenbezoek is geweest en dat ze er dan stiekum de stekkers er uit getrokken heeft.....want de eerste keer was het dus duidelijk mislukt....
 
allahverdomme, ik denk dat ik mensen vervloek, eerst vansteelandt, en nu deze kerel. Allebei had ik het gelezen(terwijl ik zelden de krant lees), allebei vond ik ze geluk hebben dat ze het overleefd hebben, en alle2 sterven ze paar dagen later.

Als je maar geen artikels (of stukjes) leest, die ik geschreven heb of waar mijn naam in voorkomt.
 
ik denk dat dat vrouwtje nog op ziekenbezoek is geweest en dat ze er dan stiekum de stekkers er uit getrokken heeft.....want de eerste keer was het dus duidelijk mislukt....

Idd! Het was gewoon zijn bitch en ze heeft hem betrapt met een ander vrouwtje.;):D

OT:
RIP
 
RIP

onverantwoord soms om bejaarden nog te laten rijden :shut:

vind ik niet echt.het gebeurd maar zelden dat zoiets gebeurd.en als het een keer gebeurd zijn er meteen dikke discussies van het mag niet meer enzo.wat dacht je van jongeren.daar gebeuren 10 x meer ongevallen mee en rijden veel gekker.
 
vind ik niet echt.het gebeurd maar zelden dat zoiets gebeurd.en als het een keer gebeurd zijn er meteen dikke discussies van het mag niet meer enzo.wat dacht je van jongeren.daar gebeuren 10 x meer ongevallen mee en rijden veel gekker.
Ja maar het gaat om wat ze deed... dan heb je ze niet allemaal meer op een rijtje. Rijbewijs afpakken is hier de enige oplossing (want eigenlijk is het al doodslag).
 
Jezus ... 3 KEER over hem gereden ?? Was het na de 1e keer nog niet genoeg misschien ? Zo'n dementerende alzheimer k*tbejaarden zouden een verbod tot rijden moeten krijgen. Ongelooflijk gewoon, wat zeg je hierop .. bah :mad:

Ik vind het echt zielig voor die man, hij neemt dan nog de fiets ten minste ipv het hele weggennet op te houden met een auto (zoals zoveel bejaarden doen). Wordt hij dan vervolgens omgereden door een carmageddon bejaarde
 
Verschrikkelijk al die oudjes op de weg.. boven 65 zou je ze elke 2-3 jaar verplicht moeten laten testen op hun rijvaardigheid
 
typisch geval op de verkeerde plaats, op het verkeerde tijdstip

rip
 
Back
Naar boven