MuscleMeat

Dries Van Langenhove krijgt ban op FB

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

nannan

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
30 nov 2018
Berichten
1.074
Waardering
249
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Een zoveelste geval van politiek correcte censuur. De video van mijn speech werd van Facebook verwijderd en mijn persoonlijk account is voor 30 dagen geblokkeerd. Gelukkig wordt deze pagina door meerdere accounts beheerd. Ik laat me niet klein krijgen. Deel dit bericht!
 
Facebook is een bedrijf die iedereen hun service kan ontzeggen als ze daar zin in hebben.
 
Maak een centraal topic aan voor al je politiek gerelateerde posts.
Zoals eerder al aangegeven is, dit blijft een bodyubuilding/krachtsport forum.
 
Iedereen heeft de uitzending over Dries gezien en racisme is niet toegelaten op het forum.

Als je hier alleen maar bent om je politieke overtuigingen te promoten en voor de rest niets hebt toe te voegen aan het forum krijg je binnenkort ook een ban (permanent).
 
racisme? ben je serieus?
 
Laatst bewerkt:
Wanneer je topic bijna alleen maar uit mod reacties bestaat moet je je zorgen gaan maken :p
 
Nou Driesje roept toch op om aan kracht- en condititietraining te doen dus in zekere vorm toch relevant :trollface:.
Wat mij tegenviel van hem was dat hij zei dat ' Schild en vriend ' werd gebruikt tijdens de Guldensporenslag terwijl je als zogezegd rasechte Vlaming toch wel mag weten dat dit tijdens de Brugse metten was.
En zijn ideeën zijn ook wat te extreem voor mij. Maar heb persoonlijk wel een beetje een hekel aan politieke correctheid. Ook domme meningen moeten imo toegelaten kunnen worden. Maar je moet natuurlijk ook wel begrijpen dat het vrij is aan een forum of website om dit dan ook te blokkeren. Moet je je eigen website maar oprichten.
 
upload_2018-12-22_22-53-28.jpeg
 
Jean zou gerust de gekke oom op m'n kerstfeest mogen spelen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven