MuscleMeat

Dries (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
builderB zei:
wat me ook opvalt is dat het vnl vanuit BB hoek gebeurt naar PL toe dan andersom...
deze conclusie kan komen door verschillende zaken.
1. er zijn te weinig PL'ers actief op dbb.com om relatief tegen de BB op te kunnen rellen
2. Ik kijk er overheen in de PL secties
3. Het is waar.

ik ga zelf voor optie 3. Mochten de andere twee echter bewezen worden, ik ben een open-minded persoon.
Ik ga voor optie 1, de minderheid krijgt altijd op zen donder

Brutez zei:
Iedereen noemt zich tegenwoordig maar BBer.. :rolleyes:
Ja en iedere BB noemt PL'ers bijkbaar een bende ei-hoofdige gorilla's ... :rolleyes:
Die mannen op die foto zijn geen powerlifters, dus beetje kinderachtig dat je dat dan gebruikt als "dikke powerlifters"
 
Bodybuilders hebben gewoon een groter ego omdat ze meer met hun uiterlijk bezig zijn dan pl-ers. That's my opinion.
 
MonsterStrength zei:
Ik ga voor optie 1, de minderheid krijgt altijd op zen donder


Ja en iedere BB noemt PL'ers bijkbaar een bende ei-hoofdige gorilla's ... :rolleyes:
Die mannen op die foto zijn geen powerlifters, dus beetje kinderachtig dat je dat dan gebruikt als "dikke powerlifters"

dat de minderheid altijd op z'n donder krijgt staat vast.
Wat ik bedoelde met optie 1 was dat er te weinig PL'ers actief zijn op dbb.com om te zorgen voor genoeg posts en topics dat het opvalt.
(mochten ze constant tegen BB'ers aan gaan zeiken dat het strakke broekjes dragende, zich (praktisch) geheel scherende narcisten zijn)
 
builderB zei:
dat de minderheid altijd op z'n donder krijgt staat vast.
Wat ik bedoelde met optie 1 was dat er te weinig PL'ers actief zijn op dbb.com om te zorgen voor genoeg posts en topics dat het opvalt.
(mochten ze constant tegen BB'ers aan gaan zeiken dat het strakke broekjes dragende, zich (praktisch) geheel scherende narcisten zijn)
Mja daar zit het verschil, ik vind dat wel, maar ik hou op dit forum mijn bek erover, net om geen rellen te veroorzaken. Maar sommige kindertjes vinden het blijkbaar plezant om zich weer groot voor te doen (groot, nu ja, zijn meestal dezelfde type personen die een bek opzetten :rolleyes:) en ff met de minderheid gaan ****en, want dat is stoer hoor!
 
aha dus jij vind dat, sinds ik mn benen heb geschoren ik een narcist ben? :mad:

just kidding bro :D
 
nee dan vind ie je n jeanet.. :p

wel kinderachtig gezeik hier,
pl=\BB BB=\pl
appel=\peer peer=\appel.
btw weer n populaire thread ivm dries :)
 
Laatst bewerkt:
HALLLOO!!!

Laten we eerlijk zijn. Als je deze varkenskop + dik wijf in het gare hanenhok post wat voor reacties zou je dan toch krijgen...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Brutez zal ik es een paar pics van vrouwelijke bodybuilders posten, met hun mannenhoofd? Kunnen we ook lachen.
 
Ja doe maar. Daar lach ik ook om. Die zien er namelijk ook niet uit. En voordat het weer over respect gaat, dat heeft er niets mee te maken. Het gaat om het feit dat ze lelijk zijn.
 
Brutez zei:
Ja doe maar. Daar lach ik ook om. Die zien er namelijk ook niet uit. En voordat het weer over respect gaat, dat heeft er niets mee te maken. Het gaat om het feit dat ze lelijk zijn.
Da's een mening lieverd, geen feit. :kiss:
 
gorgasm zei:
nee dan vind ie je n jeanet.. :p

wel kinderachtig gezeik hier,
pl=\BB BB=\pl
appel=\peer peer=\appel.
btw weer n populaire thread ivm dries :)

haha had ipv narcist eerst ook homo gebruikt in mn zin, maar gezien het feit dat ik dat woord niet had gebruikt in mn post waar MS een reply had gegeven had ik maar narcist gebruikt.
 
Ik denk dat de meeste die mening wel delen..
 
hahaha, jullie vinden het vast niet erg als ik nog even onder m'n bureau blijf liggen he? :roflol:
 
Brutez zei:
HALLLOO!!!

Laten we eerlijk zijn. Als je deze varkenskop + dik wijf in het gare hanenhok post wat voor reacties zou je dan toch krijgen...
Deze thread hoord niet in het gare hanenhok, dat is fout van TS. Die varkenskop zoals jij vermeld heeft amper 15% BF, wat een varken zeg!!!
PL'ers zijn belachelijk hoor ...

(Pro-)Bodybuilders zien er uit als een gevild konijn, ze hebben de testikels de groote van een erwt, ze hebben een even dikke kop als Jim "Varken" Wendler, ze scheren zich volledig, ze staan in een roze string op het podium ingevet met olie ... Wie is er raar ???

Brutez zei:
Ja doe maar. Daar lach ik ook om. Die zien er namelijk ook niet uit. En voordat het weer over respect gaat, dat heeft er niets mee te maken. Het gaat om het feit dat ze lelijk zijn.
Het zijn wel BB'ers, wtf ben jij nu aan het bewijzen?

Post ook es foto van jou dan, kunnen we ook hard lachen ...
 
Brutez zei:
Ik denk dat de meeste die mening wel delen..
Ja, maar dat maakt het nog altijd geen feit. En nu we toch over feiten en meningen bezig zijn: PL-ing = feiten, BB-en = meningen. Weer een verschil gevonden. :D
 
Centaur zei:
hahaha, jullie vinden het vast niet erg als ik nog even onder m'n bureau blijf liggen he? :roflol:

dude, heb je onder je bureau dan ook een toetsenbord + scherm? of ben je als ware het een chinup, jezelf al huilend van het lachen even omhoog getrokken aan je burreau om deze post te typen en vervolgens weer ter aarde te storten? :D
 
Centaur zei:
hahaha, jullie vinden het vast niet erg als ik nog even onder m'n bureau blijf liggen he? :roflol:
Integendeel, ik kom er even bij liggen. Schuif es wat op papzak! :D
 
builderB zei:
dude, heb je onder je bureau dan ook een toetsenbord + scherm? of ben je als ware het een chinup, jezelf al huilend van het lachen even omhoog getrokken aan je burreau om deze post te typen en vervolgens weer ter aarde te storten? :D
Dat ik nog kon typen was even een opleving, kon nog net mijn handen boven het bureau krijgen om die reply te maken, om me vervolgens weer lekker verder te kunnen bescheuren. :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven