Fitness Seller

Dries (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
MonsterStrength zei:
Deze thread hoord niet in het gare hanenhok, dat is fout van TS. Die varkenskop zoals jij vermeld heeft amper 15% BF, wat een varken zeg!!!
PL'ers zijn belachelijk hoor ....
Je bent mod, je had hem zelf kunnen verplaatsen. Ook wist je dat hij in het hok stond dus kon je die reacties verwachten.

MonsterStrength zei:
(Pro-)Bodybuilders zien er uit als een gevild konijn, ze hebben de testikels de groote van een erwt, ze hebben een even dikke kop als Jim "Varken" Wendler, ze scheren zich volledig, ze staan in een roze string op het podium ingevet met olie ... Wie is er raar ???
Ben ik het helemaal mee eens. Heb je ooit ergens gelezen dat ik anders beweer??


MonsterStrength zei:
Het zijn wel BB'ers, wtf ben jij nu aan het bewijzen?

Post ook es foto van jou dan, kunnen we ook hard lachen ...
Ik bewijs niets, ik zeg alleen dat je het niet raar moet vinden dat sommige ze afzeiken omdat ze lelijk zijn want ze zijn lelijk. Net zo goed als 99% van de "normale" mensen bodybuilders lelijk vind.

Ik heb hier al ooit een foto gepost.. Dus voortaan beter opletten kan je weer wat meer lachen..
 
Laat een willekeurig persoon een foto zien van de top 6 van de laatste 5 Mr. Olympia's en de meesten zullen zeggen dat ze het niet mooi vind. Persoonlijk vind ik er ook weinig aan die overdreven massa monsters. Beauty is in the eye of the beholder.

Boeit het verder nou dat een Pl-er niet voldoet aan het waanbeeld dat een hoop BB-ers hebben van een mooi fysiek. Aan de smiles op de foto's te zien hebben die PL-gasten het prima naar hun zin, ze zijn gewoon niet zo bezig met uiterlijkheden als BB-ers. Hun zaak, laat ze.
 
EricR zei:
Laat een willekeurig persoon een foto zien van de top 6 van de laatste 5 Mr. Olympia's en de meesten zullen zeggen dat ze het niet mooi vind. Persoonlijk vind ik er ook weinig aan die overdreven massa monsters. Beauty is in the eye of the beholder.

Boeit het verder nou dat een Pl-er niet voldoet aan het waanbeeld dat een hoop BB-ers hebben van een mooi fysiek. Aan de smiles op de foto's te zien hebben die PL-gasten het prima naar hun zin, ze zijn gewoon niet zo bezig met uiterlijkheden als BB-ers. Hun zaak, laat ze.
Toch nog 1tje die het snapt. :bow:
 
Deze vete zal altijd blijven, als BB'er ben je een perfectionist van je eigen uiterlijk, en als PL'er zal het je een reet roesten of je nou 9 of 15% vet hebt. Zet deze 2 groepen bij elkaar op 1 forum, en het gaat geheid botsen.

Mijn persoonlijke mening, en dan even naar dries gericht, omdat ik hem met dit topic aansprak: Qua uiterlijk zou ik jou niet willen zijn, en vind ik de meeste PL'ers maar varkens. Maar qua prestaties heb ik de grootste respect voor je, je duwt gewichten weg waar ik tot nu toe alleen nog maar van kan dromen, en me een lange weg zal kosten om dat ooit te kunnen halen.
 
Een powerlifter was pas ****ing lelijk, die ene die eerst t logo was van PIT, die zn kop kapot sloeg op een muur om zichzelf te motiveren.
 
Centaur zei:
Deze vete zal altijd blijven, als BB'er ben je een perfectionist van je eigen uiterlijk, en als PL'er zal het je een reet roesten of je nou 9 of 15% vet hebt. Zet deze 2 groepen bij elkaar op 1 forum, en het gaat geheid botsen.

Mijn persoonlijke mening, en dan even naar dries gericht, omdat ik hem met dit topic aansprak: Qua uiterlijk zou ik jou niet willen zijn, en vind ik de meeste PL'ers maar varkens. Maar qua prestaties heb ik de grootste respect voor je, je duwt gewichten weg waar ik tot nu toe alleen nog maar van kan dromen, en me een lange weg zal kosten om dat ooit te kunnen halen.
Kijk en ook dat bedoel ik al de hele tijd. Ik k*t gewoon es graag terug. :o

Man-Mountain zei:
Een powerlifter was pas ****ing lelijk, die ene die eerst t logo was van PIT, die zn kop kapot sloeg op een muur om zichzelf te motiveren.
Aan zijn hoofd valt tenminste toch nog iets te doen, dat van jou is hopeloos! :D
 
Samu zei:
Kijk en ook dat bedoel ik al de hele tijd. Ik k*t gewoon es graag terug. :o


Aan zijn hoofd valt tenminste toch nog iets te doen, dat van jou is hopeloos! :D

Nee serieus die gast was zo ****ing nasty dat ik er dagen erna nog mee liep gewoon
 
Man-Mountain zei:
Nee serieus die gast was zo ****ing nasty dat ik er dagen erna nog mee liep gewoon
Ah gossie, een waar trauma? :kiss: Zijn we te hard voor je? is dat het?
 
Centaur zei:
Deze vete zal altijd blijven, als BB'er ben je een perfectionist van je eigen uiterlijk, en als PL'er zal het je een reet roesten of je nou 9 of 15% vet hebt. Zet deze 2 groepen bij elkaar op 1 forum, en het gaat geheid botsen.

Mijn persoonlijke mening, en dan even naar dries gericht, omdat ik hem met dit topic aansprak: Qua uiterlijk zou ik jou niet willen zijn, en vind ik de meeste PL'ers maar varkens. Maar qua prestaties heb ik de grootste respect voor je, je duwt gewichten weg waar ik tot nu toe alleen nog maar van kan dromen, en me een lange weg zal kosten om dat ooit te kunnen halen.
Idd ingelijks, ik zou no way you fysiek willen hebben als ik dan maar zoveel gewicht kan wegduwen (geen belediging, je snapt het wel ;))

Brutez zei:
Je bent mod, je had hem zelf kunnen verplaatsen. Ook wist je dat hij in het hok stond dus kon je die reacties verwachten.

Ik heb geen mod rechten in C&C

Ik bewijs niets, ik zeg alleen dat je het niet raar moet vinden dat sommige ze afzeiken omdat ze lelijk zijn want ze zijn lelijk. Net zo goed als 99% van de "normale" mensen bodybuilders lelijk vind.
Wat heb jij een groot gedacht van jezelf man, "ze zijn lelijk" ... smaak is persoonlijk, het is niet omdat jou het jou mening is dat ze lelijk zijn, dat ze dan ook daadwerkelijk lelijk zijn.

EricR zei:
Laat een willekeurig persoon een foto zien van de top 6 van de laatste 5 Mr. Olympia's en de meesten zullen zeggen dat ze het niet mooi vind. Persoonlijk vind ik er ook weinig aan die overdreven massa monsters. Beauty is in the eye of the beholder.

Boeit het verder nou dat een Pl-er niet voldoet aan het waanbeeld dat een hoop BB-ers hebben van een mooi fysiek. Aan de smiles op de foto's te zien hebben die PL-gasten het prima naar hun zin, ze zijn gewoon niet zo bezig met uiterlijkheden als BB-ers. Hun zaak, laat ze.

Respect, jij snapt het!
 
Man-Mountain zei:
Nee serieus die gast was zo ****ing nasty dat ik er dagen erna nog mee liep gewoon
Ik heb ook een trauma van te zien hoe klein testikels daadwerkelijk kunnen zijn ... :rolleyes:
 
MonsterStrength zei:
Ik heb ook een trauma van te zien hoe klein testikels daadwerkelijk kunnen zijn ... :rolleyes:

ja maar die kerel jongen...die was echt gewoon FUBAR. Dries help me ff, wat was zn naam ook al weer
 
Centaur zei:
Deze vete zal altijd blijven, als BB'er ben je een perfectionist van je eigen uiterlijk, en als PL'er zal het je een reet roesten of je nou 9 of 15% vet hebt. Zet deze 2 groepen bij elkaar op 1 forum, en het gaat geheid botsen.

Mijn persoonlijke mening, en dan even naar dries gericht, omdat ik hem met dit topic aansprak: Qua uiterlijk zou ik jou niet willen zijn, en vind ik de meeste PL'ers maar varkens. Maar qua prestaties heb ik de grootste respect voor je, je duwt gewichten weg waar ik tot nu toe alleen nog maar van kan dromen, en me een lange weg zal kosten om dat ooit te kunnen halen.


Grappig te horen dit van een gozer die zelf 23 procent lichaamsvet had. Volgens mij zelfs hoger dan dries? Ik heb geen zin te mee te aan zo topic maar kap tog eens met gezeik van jou man je bent zelf een varken. En al dat gezeik dat Plers vet varkens zijn wat is dat voor kinderachtige crap? Die varkens drukken wel meer gewicht weg dan jou ooit zal kunnen. En ik ben zelf geen pler maar een bodybuilder en ik vind die powerlifters helemaal geen vette varkens maar gewoon sterke mannen die gewoon nou eenmaal veel eten om zwaarder en sterker te worden daar moet je meer respect voor hebben dan mensen die savonds chips en chocola eten om zwaarder te worden en snap je best wat ik bedoel centaur :mad:. Het is leuk dat je nu wel gezond eet en ik weet niet of je bodyfat nog steeds boven de 20 is maar tis wel erg typisch dat je zegt dat je er niet wilt uit zien als dries terwijl je zelf dikker dan em bent ??? Als die mensen zich zo lekker voelen laat ze dan tog lekker. RESPECT ANDEREN IS DAT NOU ZO MOEILIJK?
 
Laatst bewerkt:
een mooie bodybuildfoto van een typische bb-er:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D
 
haha nou liever bloed aan mn hoofd dan mezelf liggen af te trekken met een handdoek ervoor
 
En het is maar een klein handdoekje. Wat zou dat nu willen zeggen? :D
 
Wat een ongelovelijk huilie topic zeg, centaur vraagt wie die gast op dat plaatje is, ik maak duidelijk dat die op een gorilla lijkt (dat hoofd). Voor hetzelfde geld was het een BBer geweest waarna ik dezelfde opmerking had gemaakt. (zijnde het topic in het gare hanenhok)

Powerlifters met hun slachtofferrolletjes tegenwoordig...
 
ja maar var jij zit ook constant de boel op te naaien.
Mss moet Dries of die andere knakker niet zo licht geraakt zijn, maar om nou meteen weer die link met een aap te leggen (juist nadat we al die threads met gezuer hebben gehad), vind ik geen coole zaak.
 
Var zei:
Wat een ongelovelijk huilie topic zeg, centaur vraagt wie die gast op dat plaatje is, ik maak duidelijk dat die op een gorilla lijkt (dat hoofd). Voor hetzelfde geld was het een BBer geweest waarna ik dezelfde opmerking had gemaakt. (zijnde het topic in het gare hanenhok)

Powerlifters met hun slachtofferrolletjes tegenwoordig...


:roflol: :roflol: :roflol:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven