AndroidHealthClinic

Dringend hulp nodig van DBB Knokploeg! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er staat leeftijd: 24.

Wesqueen.
 
Waarom stap je niet zelf bij die kerel in de auto, dan ben je ook van het probleem af..
Je neefje heeft dan rust:)
 
Maar hoe kom je dan hier terecht met je vraag?
 
Haha wanker
 
arnold.jpg
 
te kansloos!
 
Ik hoorde laatst van MrJ dat je minimaal 30 posts (en 10 daarvan in de afgelopen week)moest hebben om gebruik te maken van deze dienst van DutchBodybuilding.com :( Helaas...
 
Ik hoorde laatst van MrJ dat je minimaal 30 posts (en 10 daarvan in de afgelopen week)moest hebben om gebruik te maken van deze dienst van DutchBodybuilding.com :( Helaas...

dat is dus de reden waarom sniperX zo spamt :D
 
whahahaha,,,,geweldig
 
gewoon een film/fotocamera pakken en fil/foto's van hem nemen. Kan de politie niets aan doen omdat hij op openbaar terrijn bevind... Meeste pedo's vinden dat niet fijn en trekken dan aan hun stutten... Als ie je lastig valt heb je natuurlijk meteen 112 aan je mobieltje.. Heb je echt geen knokploeg voor nodig, wel lef. Anders vraag even een potige buurman om naast je te staan terwijl je hem filmt / foto's neemt, wellicht voor een krat bier.

Je moet je niet gaan verlagen tot geweld, hoewel dat in de geschetste situatie in mijn ogen wel begrijpelijk is.
 
gewoon een film/fotocamera pakken en fil/foto's van hem nemen. Kan de politie niets aan doen omdat hij op openbaar terrijn bevind... Meeste pedo's vinden dat niet fijn en trekken dan aan hun stutten... Als ie je lastig valt heb je natuurlijk meteen 112 aan je mobieltje.. Heb je echt geen knokploeg voor nodig, wel lef. Anders vraag even een potige buurman om naast je te staan terwijl je hem filmt / foto's neemt, wellicht voor een krat bier.

Je moet je niet gaan verlagen tot geweld, hoewel dat in de geschetste situatie in mijn ogen wel begrijpelijk is.

bedankt voor je serieuze reactie, ik wil me ook liever niet gaan verlagen tot geweld.
maar het moet wel duidelijk zijn dat het niet kan wat hij doet.
 
Nee, sniperX is gewoon een uitgemergelde brugklasser die te weinig aandacht krijgt van de meiden in zijn klas.

2e klasser, zat aandacht
 
oke ,kort samengevat komt het hierop neer: een pedo valt m'n neefje lastig.
aangifte gedaan etc, alsnog staat hij met de auto voor m'n neefjes deur.
waarop zijn moeder de politie belt, die vervolgens niks kunnen doen omdat hij daar gewoon mag staan.
z'n vader heeft ie ook niet meer dus die kan hem ook niet voor z'n bek rossen.

Op welke wijze wordt je neefje lastig gevallen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven