XXL Nutrition

Dringend hulp nodig van DBB Knokploeg!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op welke wijze wordt je neefje lastig gevallen?

hij word gevolgd, in de gaten gehouden, maar het erge is dat die pedo al bekend is bij de politie (voor verkrachting) en er niks gedaan kan worden.
 
hij word gevolgd, in de gaten gehouden, maar het erge is dat die pedo al bekend is bij de politie (voor verkrachting) en er niks gedaan kan worden.

De wijze die ik opperde is reeds meerdere malen succesvol toegepast over de hele wereld. Ga maar eens op antipedosites kijken... Confronteren met dat ze er gekleurd op staan en stug laten merken dat je aanwezig bent en hem in de gaten houden. Enige manier om hem aan te pakken zonder zelf over de schreef te gaan en zonder dat hij over de schreef is gegaan.

Helaas kan de politie in NL niet preventief optreden in dit geval. Maar wellicht als de buurt in oproer komt over zijn aanwezigheid, kan besloten worden om dat wel te doen;).

Foto nemen van zijn porum, kopieren en aan elke boom en lantaarnpaal plakken is ook wel effectief. Maar ook dit is al strafbaar en je moet oppassen dat je geen heterdaadje bent ;).
 
Ik wil wel met je meelopen. Maar weet je zeker dat je geen pistool van me wil kopen?
 
hij word gevolgd, in de gaten gehouden, maar het erge is dat die pedo al bekend is bij de politie (voor verkrachting) en er niks gedaan kan worden.

Dus jij zegt hij is veroordeeld voor verkrachting van een minderjarige en kan inmiddels ongestoord dergelijk gedrag voortzetten?
 
Dus jij zegt hij is veroordeeld voor verkrachting van een minderjarige en kan inmiddels ongestoord dergelijk gedrag voortzetten?

jaa, blijkbaar kan dit in NL, ook al is dat andere incident jaren terug.
is hij nu volgens de politie een 'burger' en is het enige wat ze kunnen doen is afwachten tot er wat gebeurd.
 
Gast, het is nog geen 2 uur dus ren eventjes naar het dichtst bijzijnde cafe, score wat breezers en drink het idee maar van je af dat je hier hulp zal vinden.
 
Mja idd fotomateriaal verzamelen is het enige wat je kan doen...
En wat dacht je van een contactverbod fzo(weet niet ofdat de klacht wel sterk genoeg hiervoor is) zodat die gozer 50-100meter uit de buurt moet blijven??

@SniperX: moet jij niet in je bed liggen kleine? Zal strax anders een verhaaltje voor het slapengaan lezen, en dan kan Wesking je anaal vernederen...
 
Mja idd fotomateriaal verzamelen is het enige wat je kan doen...
En wat dacht je van een contactverbod fzo(weet niet ofdat de klacht wel sterk genoeg hiervoor is) zodat die gozer 50-100meter uit de buurt moet blijven??

Ook 50 meter is vrij confronterend en bedreigend, straat of buurt verbod heet dit in NL

aanwezigheid in de straat is niet zwaar genoeg, volgens mij hoeft hij niet eens aannemelijk te maken dat hij er iets heeft te zoeken namelijk.
 
jaa, blijkbaar kan dit in NL, ook al is dat andere incident jaren terug.
is hij nu volgens de politie een 'burger' en is het enige wat ze kunnen doen is afwachten tot er wat gebeurd.

Het is natuurlijk correct dat iemand na het uitdienen van een straf weer burger wordt en niet inherent aan zijn straf tot in de lengte der dagen hier mee hoeft te worden geconfronteerd. Maar gezien de aard van zijn veroordeling (hoe ben je dit te weten gekomen?) en het beschreven gedrag toch wel een reden voor bezorgdheid van de zijde van de politie mag je denken!
 
oke ,kort samengevat komt het hierop neer: een pedo valt m'n neefje lastig.
aangifte gedaan etc, alsnog staat hij met de auto voor m'n neefjes deur.
waarop zijn moeder de politie belt, die vervolgens niks kunnen doen omdat hij daar gewoon mag staan.
z'n vader heeft ie ook niet meer dus die kan hem ook niet voor z'n bek rossen.

Dan ram je die vent toch zelf inelkaar.
Waar ben je bang voor?
 
@ts hoe weet je dat hij is veroordeelt voor verkrachting, ik vind het nogal een onwaarschijnlijk verhaal
 
Laten we sniperx inzetten als lokaas (hij kan nog wel voor een paar jonger door), dan die gast overmeesteren en samen met een videobewijs uitleveren aan de politie.
 
dat veranderd de zaak enigszins. Maargoed het is voor ons natuurlijk erg lastig om dit te verifieren... hoewel ik natuurlijk niet wil zeggen dat je liegt, kunnen wij ook niet zomaar aannemen dat dit waar is. Maak anders een foto van die kerel in zijn auto. Plaats hem op het forum en dan heb je een goede case. Daarnaast probeer foto van zijn kenteken te maken

TS heeft een foto gemaakt en aan mij doorgestuurd, het zou om deze man gaan














286uxx.jpg


;) j/k(4 pagina's en nog niemand die deze grap gemaakt heeft)
 
Mail Peter R. de Vries, die smult van zulke zaken. Ik vraag me alleen af hoe serieus dit is?
 
Laten we sniperx inzetten als lokaas (hij kan nog wel voor een paar jonger door), dan die gast overmeesteren en samen met een videobewijs uitleveren aan de politie.

:hornyna:
+1
 
Of we doen ze beide verdwijnen;)
 
Lijkt me sterk dat je op DBB moet beroep doen voor 1 mannetje in elkaar te kunne slage.

Volgende keer beter.
 
Trouwens, je bent 14. In het ergste geval prik je hem in z'n donder.. Kom je hooguit in een jeugdinrichting? :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven