Fitness Seller

Dringend Hulp (Raad) Nodig !!!

Bezoekers in dit topic

Axel2500

Novice
Lid geworden
20 mrt 2015
Berichten
10
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
79kg
Beste, ik ben een jongeman van 21 jaar en heb een 3tal keer dianabol gebruikt en 1 keer oxymetholone.
ik heb de laatste maand klachten dat als ik bv. mijn arm beweeg, of snel langs een voorwerp loop ik de contouren van dit voorwerp nog enkele sec. bijf zien. ik ben al bij de oogarts geweest en volgens dit onderzoek heb ik geen problemen met mijn ogen. ik heb ook al hersenscans laten doen door een neuroloog en dit heeft ook niets opgeleverd. Mijn neurolloog vermoed dat dit eventueel een effect kan zijn dankzij de anabolen.
Ik gebruik geen drugs drink zelden.
Kan het zijn dat ik deze visuele problemen heb dankzij anabolen?
Is er iemand die eventueel weet wat dit is ?
Groetjes uit belgie
Axel
 
Laatst bewerkt:
Beste, ik ben een jongeman van 21 jaar en heb een 3tal keer dianabol gebruikt en 1 keer oxymetholone. ik heb de laatste maand klachten dat als ik bv. mijn arm beweeg, of snel langs een voorwerp loop ik de contouren van dit voorwerp nog enkele sec. bijf zien. ik ben al bij de oogarts geweest en volgens dit onderzoek heb ik geen problemen met mijn ogen. ik heb ook al hersenscans laten doen door een neuroloog en dit heeft ook niets opgeleverd. Mijn neurolloog vermoed dat dit eventueel een effect kan zijn dankzij de anabolen. Ik gebruik geen drugs drink zelden. Kan het zijn dat ik deze visuele problemen heb dankzij anabolen? Is er iemand die eventueel weet wat dit is ? Groetjes uit belgie Axel
Denk dat het allemaal wat in je hoofd zit ,ben je oververmoeid?
 
Nee, ik slaap zeker genoeg.
Ik zou willen dat het maar een gedacht was maar er is wel degelijk iets mis.
Al weet spijtig genoeg mijn neuroloog zelfs niet wat.
Groetjes Axel
 
eigen schuld dikke bult

de arts geef aas de schuld omdat hij niks anders kan bedenken