Fitness Seller

Dringend Hulp (Raad) Nodig !!!

Bezoekers in dit topic

Axel2500

Novice
Lid geworden
20 mrt 2015
Berichten
10
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
79kg
Beste, ik ben een jongeman van 21 jaar en heb een 3tal keer dianabol gebruikt en 1 keer oxymetholone.
ik heb de laatste maand klachten dat als ik bv. mijn arm beweeg, of snel langs een voorwerp loop ik de contouren van dit voorwerp nog enkele sec. bijf zien. ik ben al bij de oogarts geweest en volgens dit onderzoek heb ik geen problemen met mijn ogen. ik heb ook al hersenscans laten doen door een neuroloog en dit heeft ook niets opgeleverd. Mijn neurolloog vermoed dat dit eventueel een effect kan zijn dankzij de anabolen.
Ik gebruik geen drugs drink zelden.
Kan het zijn dat ik deze visuele problemen heb dankzij anabolen?
Is er iemand die eventueel weet wat dit is ?
Groetjes uit belgie
Axel
 
Laatst bewerkt:
Beste, ik ben een jongeman van 21 jaar en heb een 3tal keer dianabol gebruikt en 1 keer oxymetholone. ik heb de laatste maand klachten dat als ik bv. mijn arm beweeg, of snel langs een voorwerp loop ik de contouren van dit voorwerp nog enkele sec. bijf zien. ik ben al bij de oogarts geweest en volgens dit onderzoek heb ik geen problemen met mijn ogen. ik heb ook al hersenscans laten doen door een neuroloog en dit heeft ook niets opgeleverd. Mijn neurolloog vermoed dat dit eventueel een effect kan zijn dankzij de anabolen. Ik gebruik geen drugs drink zelden. Kan het zijn dat ik deze visuele problemen heb dankzij anabolen? Is er iemand die eventueel weet wat dit is ? Groetjes uit belgie Axel
Denk dat het allemaal wat in je hoofd zit ,ben je oververmoeid?
 
Nee, ik slaap zeker genoeg.
Ik zou willen dat het maar een gedacht was maar er is wel degelijk iets mis.
Al weet spijtig genoeg mijn neuroloog zelfs niet wat.
Groetjes Axel
 
eigen schuld dikke bult

de arts geef aas de schuld omdat hij niks anders kan bedenken
 
als ik bv. mijn arm beweeg, of snel langs een voorwerp loop ik de contouren van dit voorwerp nog enkele sec. bijf zien.

Bedoel je dit? =

tumblr_mwunhiMAJP1qc42zzo1_500.jpg
 
Denk niet dat het door de dbol komt man. Bij beginnende gebruikers is het vaak zo dat elk pijntje of elk ding wat anders voelt als normaal dat dat meteen komt door de kuur. Van 3x dbol zul je echt geen oogklachten krijgen tenzij je de dosis mega overschreden hebt.

Denk eerder aan iets anders wat je voor de kuurtjes al had. Zorg dat je goed rust pakt, blijf eventueel een weekje thuis chillen en zorg dat je goed eet en voldoende slaapt.
 
Gebruik je / heb je nolva gebruikt na de kuurtjes?
Hoor wel eens dat nolva niet echt fijn voor het zicht kan zijn

Weet niet in hoeverre dit is?

Succes ermee iig
 
Wel eens laten onderzoeken of het een nystagmus is?
 
Is toch niet pijnlijk ofzo, dus waarom dringend hulp nodig.. Zou er zo min mogelijk proberen op te letten, aan storen. Heb zelf vrij veel van die nouches volantes (lange krassen, spinnewebben, draadjes, donkere vlekjes) voor m'n ogen zweven + witte flitsen in het donker, en hoe meer ik er op let, er aandachtig voor ben hoe erger het precies wordt.
 
Seppuku
Dit is exact wat ik bedoel.
Eindelijk een foto om te laten zien aan ondermeer mijn ouders en mijn neuroloog.
Weet je toevallig wat dit is en eventueel de oorzaak ervan ?
Groetjes Axel
 
Seppuku Dit is exact wat ik bedoel. Eindelijk een foto om te laten zien aan ondermeer mijn ouders en mijn neuroloog. Weet je toevallig wat dit is en eventueel de oorzaak ervan ? Groetjes Axel
Dit is vooral een bijwerking van o.a psychedelische stoffen, maar goed, er zijn ook nog wel andere oorzaken die dit kunnen teweeg brengen. Ga naar een (andere) neuroloog met die foto. Jouw verwerking komt achter... (in simpele taal gezegd). oja ben geen dokter, maar ik denk plots aan evenwichtsstroonissen, zit misschien iets gekneld ofzo, (ben nu ook maar aan het gokken) print in ieder geval die foto af, en laat je volledig onderzoeken.
 
dat zal ik zker doen. in ieder geval bedankt man. Ik aprecieer dat dit teminste eens serieus word genomen door iemand ;).. ik Gebruik geen drugs dus dit moet toch door iets lichamelijk of neurotisch komen?
ik heb geen evenwichtstoornis zover ik weet maar , ik ben natuurlijk 'ook' geen dokter.

Groetjes uit Belgie.
 
Back
Naar boven