XXL Nutrition

Drinken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

UltraX

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
20 aug 2006
Berichten
2.985
Waardering
10
Is wat je drinkt ook belangrijk in een voedingsschema omdat niemand daarover heeft, drink namelijk veen icethee en cola etc. Als je en voedingsschema begint is het ook aan te raden om bv elke morge + avond melk te drinken ofzo, en smiddags ook een of ander dat gezonder is als icethee:P
 
Kcal tellen van vocht doe ik persoonlijk niet zou alleen maar melk tellen.
Maar ik drink alleen maar water dus in mijn voedingsschemastaat dus geen Kcal en EKV uit vocht
Zou proberen zoveel mogelijk je drinken te vervangen voor water. Melk zou ik tijdens dieeten laten voor wat het is. In de bulk kan het wel als je moeite hebt om je kcal binnen te krijgen. Maar voor mij nooit melk.
 
water...de goden nectar....

en ook nog eens veel voor weinig.
 
Calorieen moet je (eigenlijk) altijd tellen.
Drink minimaal 2 liter per dag (koffie niet mee tellen). Wellicht nog meer als je erg veel eiwit gebruikt..

NB: Je eten wegspoelen met water is niet echt bevorderlijk voor een goede vertering.... goed kauwen en vermengen met speeksel is de eerste stap in een goede vertering.
 
ik drink zo'n 3/4 liter water per dag
 
water zoals eerder gezegd (gebruik nu crea dus moet ong 4 liter per dag) en gezonde sapjes (liefst versgeperst...)
 
indd water en vers vruchten sap en ook melk natuurlijk.
En heel af en toe een colaatje moet kunnen maar vooral water heel veel water.
 
..................

Water is wel lekker, maar met mate:P

Maar in principe als je low calorie rinken drink, hoef je drinken niet in een schema te verwerken.
 
Ik drink bijna alleen maar magere melk
zoveel dat ik geen dorst meer heb
Is dat slecht als je alleen maar melk drinkt?
 
Ik drink bijna alleen maar magere melk
zoveel dat ik geen dorst meer heb
Is dat slecht als je alleen maar melk drinkt?

lactose is slecht in grote hoeveelheden onderandere al gelinkt aan kanker, als je zoveel melk zuipt ga dan voor lactose vrije melk
 
frisdrank = TROEP (maar wel lekkere troep :D)
 
lactose is slecht in grote hoeveelheden onderandere al gelinkt aan kanker, als je zoveel melk zuipt ga dan voor lactose vrije melk

Ja joh? Is dat zo slecht
de melk die ik nu drink kost 30 cent per liter ofzo
en die lactosevrije melk is duurder en minder eiwit
En wanneer groei je het hardst? Als je baby bent en dan drink je voornamelijk melk
 
ik blijf melk drinken zolang als ik aan deze sport doe, kverzamel alle dopjes zodat je kan zien van na bijvoorbeeld 30.000 flessen melk gaat je kapot :P
 
ik lust geen melk bah
 
- water is mn dorstlesser nr1
- melk zit ik aan 1,5 litertje/dag
- 1 à 2 kopjes groene thee/dag
 
Ach van alles ga je tegenwoordig dood.. gewoon lekker melk blijven drinken.
 
Back
Naar boven