AndroidHealthClinic

Droge massa

Bezoekers in dit topic

Samohtg

Novice
Lid geworden
27 apr 2017
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
80kg
Hallo bb's
Ben nieuw hier op deze pagina en wil aan de meer ervaren mensen vragen wat ik het beste kan nemen voor droge spiermassa aan te komen zonder al te veel terugval.
In het verleden al paar kuurtjes gestoken maar telkens toch terug veel afgevallen. Op men 16e begonnen met traine en op mn 18e (zeer vroeg ik weet het) een eerste kuur gedaan (test e only). Van 68kg naar 75kg terugval naar 72kg. Daarna heb ik ook een testo/deca kuurtje gestoken toen ik 19 was. Ben er toen 16kg van bijgekomen (88kg) maar na deze kuur heb ik er letterlijk alles uitgeplast. (75kg) Op men 20 heb ik dan nog een pillekuur gedaan (oxy) , ondertussen al 2jaar van de pilletjes en spuitjes afgebleven maar wel blijve traine 80.5kg/1m81 en ben 22jaar.
Mijn vraag is wat ik het beste kan nemen voor droge spiermassa te kweken waar ik toch de kilotjes van behoud, graag jullie ideeën/meningen, bedankt
Grtjs thomas
 
Mijn vraag is wat ik het beste kan nemen voor droge spiermassa te kweken waar ik toch de kilotjes van behoud, graag jullie ideeën/meningen, bedankt
Grtjs thomas
Kip met rijst.

Als je niet op gewicht blijft eet je gewoon te weinig. Maak eens een voedingsschema.
 
Mijn vraag is wat ik het beste kan nemen voor droge spiermassa te kweken waar ik toch de kilotjes van behoud, graag jullie ideeën/meningen, bedankt
Grtjs thomas

Myofibrillar Hypertrophy is muscle growth that comes from the myofibrils (inside a muscle fiber) growing in size or increasing in number.
The myofibrils are mostly made up of two proteins (called actin and myosin) that can contract in a muscle fiber. This just means these proteins work together to generate force/tension to move a weight.

During Myofibrillar Hypertropy the body first increases the amount of these contractile proteins (actin and myosin) in each individual myofibril causing it to grow.

But a single myofibril can only become so large until it is forced to split and create new myofibrils.

When the myofibrils grow or increase in number, so does the size of each individual muscle fiber and the overall muscle itself.

Because there are larger and more myofibrils available to generate more force/tension, the muscle also becomes stronger.

Since the muscle is stronger, Myofibrillar Hypertrophy is typically called functional hypertrophy because the muscle is better able to generate force.[/url]

Bron: Myofibrillar Hypertrophy

Dus zoveel mogelijk tension tijdens training (aanspannen, hoge intensiteit) en kleine beetjes met je kcal spelen. Je huidplooien in de gaten houden met een goedkope meter.

Aldus mijn mening.
 
Back
Naar boven