AndroidHealthClinic

droge mond/veel zweten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TrainingFreak

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 feb 2003
Berichten
1.024
Waardering
4
...

Heeft iemand tips voor een droge mond, en veel zweten (en niet die prikken voor zweten)
 
Kan je aub hier een titel aan geven? Ik ga over mijn nek van non-descriptieve draden!

Droge mond? Water drinken... eh, van lekkere etensgeuren krijg ik altijd letterlijk het water in de mond.

Espi
 
kauwgum helpt goed tegen droge mond
 
Wat voor deo gebruik je? Probeer anders eens Sanex met Micro Talk of Rexona Cotton Dry. Dat zijn de twee best werkende deo's die ik ken.
(De prijs is btw erg laag, rond de 3€ ofzo)
 
op beiden : meer water drinken :)
 
Ik gebruik echt een heleboel verschillende deo's, maar die Sanex met Micro Talk of Rexona Cotton Dry heb ik nog niet gebruikt.
Toch eens proberen. Maar zijn er ook nog andere manieren om je speekselklieren te laten werken (niet met zuren snoepje, slecht voor je tanden)
 
caffeine vermijden en voeding eten waar je veelvuldig moet kauwen. fruit eten werkt geloof ik ook wel ook goed voor speekselafgifte
en goed je tandjes poetsen omdat droge bek tanden kan aanyasten (te wenig speeksel leidt tot tandplak en we weten dat dat niet fijn is he:) en bacterien zijn ook niet blij met speeksel)
 
wil je veel zweten of zweet je teveel?

droge mond meer water drinken.
 
TrainingFreak zei:
Maar zijn er ook nog andere manieren om je speekselklieren te laten werken (niet met zuren snoepje, slecht voor je tanden)

kauwgom had ik toch gezegd?
 
minder intensief bewegen :p
 
Droge mond? ff pause nemen -> slok water -> doorgaan met pijpe :D

Nee maar ff serieus.. zoals Kale en Dandy al zeggen kauwgom -> veel kauwen is volgens mij ook het beste

Verder geloof ik niet echt dat er echt iets is tegen overmatig zweten, je zweet over je hele lichaam, dus wil je dan je hele lichaam inspuiten met die deo?
denk ook niet dat dat echt bevordelijk kan zijn......

Heb er zelf ook erg last van (of nou jah, niet echt last meer van want ben r nu wel aan gewend), ik loop echt letterlijk leeg als ik sport! na een voetbal, taekwondo of Ktraining weeg ik zo 2-2,5 kilo lichter! en mijn T-shirt is doorweekt....:(
 
botox inspuitingen in de okselstreek
zweten is natuurlijk volgens mij
niet zo heel veel aan te doen
 
er zijn ckr wel dingen aan te doen(zweten)
er moet gwn iets zijn waardoor het minder wordt, want ik voel me minder ckr door dit klote shit

An_g: ppen!!!
sorry maar ik ben hetro en een jongen en val dus niet op jongens

Is er geen speciale blocker voor dat gezweet (ik drink niet zoveel meer),net zoiets wat ervoor haren is.
 
TrainingFreak zei:
er zijn ckr wel dingen aan te doen(zweten)
er moet gwn iets zijn waardoor het minder wordt, want ik voel me minder ckr door dit klote shit

An_g: ppen!!!
sorry maar ik ben hetro en een jongen en val dus niet op jongens

Is er geen speciale blocker voor dat gezweet (ik drink niet zoveel meer),net zoiets wat ervoor haren is.

Was ook een grappie he TF ;)

Maar als je er echt zoveel mee zit, waarom ga je er dan niet voor naar de huisarts? als er iets tegen is, zal hij het vast wel weten...
Maar ik denk net als nightje:
zweten is natuurlijk volgens mij
niet zo heel veel aan te doen
zweten heeft een doel en ik denk niet dat het zo goed is om dat tegen te werken?
 
Back
Naar boven