MuscleMeat

Droge tong in cut

Bezoekers in dit topic

hoxyz

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2013
Berichten
17.091
Waardering
18.917
Ik ben al een tijdje aan het cutten en heb constant last van een droge tong. Dit is m'n tweede cut, tijdens m'n eerste had ik hier ook last van. Het gaat weg zodra ik een grote maaltijd eet maar dan komt het langzaam weer terug.

Ik drink genoeg, iemand enig idee wat dit kan zijn?
 
Te weinig pussy vocht op je tong waarschijnlijk :cool:
 
Laag in koolhydraten toevallig?
 
Hoeveel kcal per dag?
 
En nu serieus :D

Je vetinname zou ik nog moeten weten.
 
Drink je minder water of gebruik je iets van supps om de vetverbranding te stimuleren? Meer cafeïne?
Niet minder water, eerder meer. Vloeistof zit op zo'n 5-7 liter per dag gok ik. Cafeïne 500-1000mg e/d
 
Niet minder water, eerder meer. Vloeistof zit op zo'n 5-7 liter per dag gok ik. Cafeïne 500-1000mg e/d

Is het sinds je cafeïne neemt toevallig begonnen? Ik zou de dosis wat verlagen om eens te testen, vermoed dat dit de oorzaak is.
 
Is het sinds je cafeïne neemt toevallig begonnen? Ik zou de dosis wat verlagen om eens te testen, vermoed dat dit de oorzaak is.
Nah suppleer al heel wat jaar zoveel cafeïne per dag. Maar zal het eens proberen. Thanks :)
 
Nah suppleer al heel wat jaar zoveel cafeïne per dag. Maar zal het eens proberen. Thanks :)

Kan de combi met lager kcal zijn. Je kan ook proberen de verhouding tussen eiwit, kh en vet aan te passen en zien of dit effect heeft. Maar vermoed de combi met cafeïne.
 
Back
Naar boven