Fitness Seller

Droger worden, maar niet afvallen ???? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

blanex

Advanced Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 apr 2003
Berichten
809
Waardering
0
Elo,

Ik ben dus al een paar weekjes bezig met cutten. Nu is het zo dat ik enkel 3kg (begonnen op 14-8, dus nu een maandje bezig) ben afgevallen en rond de 97kg zweef. Het is alleen zo dat ik er in de spiegel wel steeds beter uit komt te zien. Dus ik wordt droger.

Is dit humanly possible of moet ik toch lager gaan in mijn kcal.

Maybe vetmeting???
 
Je verliest iets minder dan een kilo per week en je komt er droger uit te zien.. wat is het probleem?
 
Een objectieve vet-meting kan inderdaad duidelijkheid geven over de subjectieve gewaarwording van het in eigen ogen droger worden.
 
ik kijk alle dagen regelmatig in de spiegel en ik zie geen massa bijkomen(toch eet ik genoeg) vrienden van mij zien het wel.. het komt gewoon door teveel in de spiegel te kijken denk ik. :) mss denk je dat je droger wordt maar integendeel...
 
Een objectieve vet-meting kan inderdaad duidelijkheid geven over de subjectieve gewaarwording van het in eigen ogen droger worden.

:D Ik zal eens een afspraak maken voor een objectieve vet-meting.

Maar misschien win ik nog wel een beetje spier en verbrandt ik toch vet!!
Ik heb voor mijn cutting cycle 2.5 maandjes niet kunnen trainen.

Is het erg als ik nu toch wel weer 100kcal zal zakken??
 
goddomme, weeg nog steeds 97,5 :( :( zal morgen mijn vet opnieuw laten meten en dan posten!!

wordt er een beetje zenuwachtig van, zie er beter uit in de spiegel, maar toch :(

sorry moest ik even kwijt
 
OLE OLE OLE OLE :)

Gewicht / Vet% / Vet / VVM

97,5 / 15,1 / 14,7225 /82,7775 / Begin oct
93,7 / 12,5 / 11,7125 /81,9875 / 8 nov 2006
 
goed bezig !

tot hoelaag ga je met je vet% ?
 
je houdt gewoon makkelijk massa vast ik heb het zelfde kan heel snel in vet droppen maar niet in massa ik ben in een half jaar van 22 naar 10% gegaan en heb niet echt gruwelijk gecut.gewoon minder kh gegeten.woog toen 87 nu 82a83
 
Back
Naar boven