Fitness Seller

Droger worden met Clen? of Winstrol? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Elmar

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
1.493
Waardering
1
Ik ben bezig met cutten, maar als het niet opschiet is mij aangeraden om clenbuterol te gebruiken.

De ander zegt weer "hoezo neem je geen Winstrol, dan hou je blijvende spiermassa vast en je word hard"

Iemand een tip?

Ik wil wel wat gebruiken om groter te worden maar is het niet handiger om pas te gaan gebruiken als je lekker droog bent?
 
Je hebt het wel over AAS, dus over kuren. Je hebt zo'n mooi schema gemaakt en nu al wil je excessieve maatregelen treffen om droog en hard te worden. Waarom niet eerst proberen op eigen kracht je doel te bereiken? Je kan met dieten en een ijzeren wil ook erg droog en hard worden.
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Jordees
Je hebt het wel over AAS, dus over kuren. Je hebt zo'n mooi schema gemaakt en nu al wil je excessieve maatregelen treffen om droog en hard te worden. Waarom niet eerst proberen op eigen kracht je doel te bereiken? Je kan met dieten en een ijzeren wil ook erg droog en hard worden.

Ja dat ben ik ook wel van plan hoor, don't worry! :D
Maar ik wil gewoon echt goed droog worden ik ga ook eerst alles natuurlijk proberen. Maar als het niet gaat hmm.. tja toen kreeg ik deze opties van wat vrienden.

Alleen ik wil gewoon wel proberen natuurlijk te doen.

Maar als nog ben ik benieuwd naar antwoorden op mijn vraag
 
Winstrol maakt je hard als je droog bent, van winstrol op zich val je niet af of raak je geen vet kwijt, hooguit als je spiermassa wint komt je cal. verbruik iets hoger te liggen omdat die nieuwe massa ook energie verbruikt..

men neemt meestal de combo winny met clen omdat de clen je droger maakt in combi met een goed dieet en de winstrol spiermassa spaart en je hard maakt, wat goed uitkomt als je laag in het vet zit..
 
Doe een ECA stack voor enkele weken bij je dieet/cardio, ben je dan nog niet droog genoeg neem er dan een clen/as kuur na van 3weken ofzo.
 
Originally posted by admin
Doe een ECA stack voor enkele weken bij je dieet/cardio, ben je dan nog niet droog genoeg neem er dan een clen/as kuur na van 3weken ofzo.

ECA stack hmm.. liever niet ik ga gewoon even kijken eerst zonder stracks en AAS en als het idd dan echt niet helpt dan zie ik wel weer verder. Maar ik denk zo met mijn schema dat het toch al behoorlijk goed is om droger te worden i.c.m. cardio.

Toch?


[Abeelding niet meer beschikbaar] Eetschema
 
Clen is heftiger als ECA, realiseer je dat wel wanneer je eraan begint. als je bij ECA al zegt liever niet dan wil je geen clen hebben.
 
Originally posted by soulreaver
Clen is heftiger als ECA, realiseer je dat wel wanneer je eraan begint. als je bij ECA al zegt liever niet dan wil je geen clen hebben.

Als je dan clen neemt dat doe je het gelijk goed :D
nee maar ik ga eerst ff puur natuur doen. Ik bedoel ik ben nu iets langer dan een jaar bezig en nu +/- 7 maanden fanatiek en woog 86kg toen ik begon (1.94m) en zit nu op de 101 kg. Dus
dan nog even puur natuurlijk en als het neit helpt dan kijk ik het wel even aan.
 
Waarom? ECA werkt ook heel goed! Alleen clen bindt specifieker op de beta-2 waardoor het iets sterker is.

Maar idd het grootste vet kan er zonder deze hulpmiddelen af.
 
Originally posted by admin
Waarom? ECA werkt ook heel goed! Alleen clen bindt specifieker op de beta-2 waardoor het iets sterker is.

Maar idd het grootste vet kan er zonder deze hulpmiddelen af.


Ok welke ECA zou jij aanraden dan om ALS ik het zou doen als ik echt niet genoeg droog word?

Ik heb nog 3 maanden om natuurlijk droog te trainen ongeveer.
 
Eum gewoon efedrine/caffeine in de gebruikelijke dosis van 25/200mg
 
Originally posted by admin
Eum gewoon efedrine/caffeine in de gebruikelijke dosis van 25/200mg

hmm ok thx! ga ik even onthouden.

Hey maare admin als je 5000 posts heb, geef je dan een feessie?
:beerbang:
 
Bij T is het altijd feest... :D
 
ECA combinatie

Eum gewoon efedrine/caffeine in de gebruikelijke dosis van 25/200mg

Admin: en de Aspirine dan?

E = Ephidrine
C = Caffeine
A = Aspirine

Persoonlijke zou ik ook liever eerst met een ECA combinatie beginnen en dan later pas met het sterkere Clenbuterol.
 
Re: ECA combinatie

Originally posted by Gespierd Stuk
Eum gewoon efedrine/caffeine in de gebruikelijke dosis van 25/200mg

Admin: en de Aspirine dan?

E = Ephidrine
C = Caffeine
A = Aspirine

Persoonlijke zou ik ook liever eerst met een ECA combinatie beginnen en dan later pas met het sterkere Clenbuterol.

Aspirine heeft geen waarde voor mensen die geen last hebben van zwaar overgewicht.
 
Xenadrine RFA-1 Elmar en je hebt een goede 'burner' ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
Thx dus Xenadrine RFA-1 ga ik onthouden, maar op wat voor wijze meot ik mijn voeding aanpakken?
ik heb al mijn khd omlaag gedaan en mijn eiwitten omhoog gegooit.

En heo kan ik zorgen dat ik niet teveel spiermassa verlies?
 
als je hoog genoeg zit in je eiwitten, zul je geen tot weinig spiermassa verliezen.
 
Back
Naar boven