AndroidHealthClinic

Droger worden

Bezoekers in dit topic

Shahin

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 jun 2010
Berichten
139
Waardering
1
Lengte
1m77
Massa
102kg
Vetpercentage
27%
Hallo,

Sinds kort ben ik van fitness weer overgestapt naar Thai boks omdat ik het erg mistte, maar nu ik 1 maandje aan het Thai boksen ben mis ik het fitnessen, nou hebben we in onze nieuwe gym wel wat fitness apparatuur (vrij basic) waar je in principe wel ver mee komt maar aangezien ik nu ook een stage periode heb elke dag tot 4 heb ik geen tijd om beide te doen.

Mijn training schema op het moment is.

Maandag: 20:00 - 21:00 Thaiboksen
Dinsdag: 20:00 - 21:00 Thaiboksen
Woensdag: 20:00 - 21:00 Thaiboksen
Donderdag: In de avond buiten HIIT doen (dit ben ik nu nog aan het opbouwen om me conditie sterk te krijgen)
Vrijdag: 20:00 - 21:00 Thaiboksen
Zaterdag en zondag: Buiten joggen

Op de dagen dat ik Thaiboks kan ik na me training meestal wel een snelle korte intensieve kracht workout doen (als ik de tijd heb en niet te erg geblesseerd heb en de energie heb) nou zit ik nu op ong 84 kilo op 16-17% vet en mijn doel is rond 80 kilo te komen op 10%.

Ziet mijn schema er zo goed uit volgens jullie?
Ik ga ook zodra stage periode afgelopen is en ik naar school ga mezelf weer inschrijven bij me gym om in de middag toch te kunnen fitnessen en dan avond thai boksen.

Qua dieet zit ik nu ook goed hou het niet strak bij qua kcal maar eet niks ongezonds heb minimaal 6 maaltijden in een dag en het standaard bodybuilding food... eieren eiwitten kip pasta vis kip kwark shakes enzo enzo.

Ik wou jullie mening en advies hierover en eventuele aanvulling op me schema of wijze van denken en doen, sta open voor alle suggesties.

Alvast bedankt
mvg
shahin
 
droger worden heeft allemaal met voeding te maken, niet met je trainingschema.

uiteraard kan je met cardio een kcal tekort creëren maar je voeding moet als eerst op orde zijn.
 
Denk dat je wel onder de 80kg komt als je 10% wilt zijn. En het gaat om je eten inderdaad.
 
Met dieet zit ik wel goed vind ik maar heb gemerkt dat het hele principe van alleen je dieet in orde zijn alleen genoeg is om goed aftevallen en droog te worden niet helemaal klopt. eet gwn onder me onderhoud en me macro's kloppen ook wel alleen is me vp niet behoorlijk veel veranderd en weeg ik het zelfde en als ik spiegel kijk zie ik hele kleine veranderingen (me lichaam heeft nu ong wel de juiste vorm maar wil wat meer definitie en strakker en droger worden)
 
Met dieet zit ik wel goed vind ik maar heb gemerkt dat het hele principe van alleen je dieet in orde zijn alleen genoeg is om goed aftevallen en droog te worden niet helemaal klopt. eet gwn onder me onderhoud en me macro's kloppen ook wel alleen is me vp niet behoorlijk veel veranderd en weeg ik het zelfde en als ik spiegel kijk zie ik hele kleine veranderingen (me lichaam heeft nu ong wel de juiste vorm maar wil wat meer definitie en strakker en droger worden)

minder eten of meer cardio.
 
Ik ga dan denk ik nog meer of intensiever cardioen, want heb nu meestal het gevoel alsof ik al te weinig binnenkrijgt. miss een goed idee om is een duur van 1-2 weken me gehele eten te monitoren en kijken hoeveel kcal ik gemiddeld per dag binnenkrijg....?
 
Back
Naar boven