Fitness Seller

drogisterij (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

shiva

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
29 dec 2002
Berichten
20
Waardering
0
hey vraagje k ga morgen naar drogisterij ga zink tabletten kopen voor me scheuren.....is t een goed idee als k dan ook vitaminen koop en zo ja welke alvast bedankt
 
Zelf heb ik PoolPlus. Prijzig, maar zit best veel in van alles.
Neem ook wat B6 bij de zink. Zink en B6 zijn een goed combo.
Heb zelf staan:
- Voor acne als het voorkomt: mariadistel, biergist
- Visolie capsules voor omegavetzuren
- flesje lijnzaadolie..ook voor de omegavetzuren
- Vitamine C1000.. voor weerstand en cortisolverlaging
- Kruidvat Energy Totaal (zit efedrine in..met beetje caffeine)
- B6
- Magnesium
- Zink
 
Die poolplus dingen zijn prima qua samenstelling....maar de prijs is gewoon veels te hoog vind ik.

Ik bestel al mijn vitamines/mineralen via internet bij

www.bodyvitaal.nl en
www.nova-vitae.nl

Hier kan je voor scherpe prijzen bijna alle supplementen kopen van topmerken.

Vooral de supps. van NOW (soms zoeken onder ned. distr. naam vitortho) en het nova-vitae merk zijn kwalitatief goed en prettig geprijsd.

Ipv de poolplus kan ik je de mega-multi van nova-vitae aanbevelen. Vit C is het best opneembaar en het goedkoopst in poedervorm je hebt al een kilo voor +/- 23.00 euro. (is gelijk aan 1000 x vit c-1000 tabletten !)

Van het merk NOW kan je alle kruiden/mineralen vinden die er zo ongeveer op de markt te verkrijgen zijn.
( zie www.nowfoods.com voor meer info. over hun producten.)

Je kan bij alletwee met een accept-giro achteraf betalen dus weinig risico dacht ik zo.

Hmmm, ik ga stoppen voordat het echt op een reclame-blok gaat lijken :)
 
dus dat is een half jaar voor 23 euro.... vink niet duur!!!!!
 
kun je een direct link neerzetten van die mega-multi poeder ? pleaze? kan et nie vinden :(
 
Originally posted by KaLe
kun je een direct link neerzetten van die mega-multi poeder ? pleaze? kan et nie vinden :(

Mega-Multi=pil:
http://www.nova-vitae.com/cgi-bin/category.cgi?category=search&item=6009NV&type=store (50 st)
http://www.nova-vitae.com/cgi-bin/category.cgi?category=search&item=6012NV&type=store (200 st)

Vit C=poeder:
http://www.nova-vitae.com/cgi-bin/category.cgi?category=search&item=6060NV&type=store


Als je bij je bestelling 'PillieWillie' vermeldt krijg je korting !
http://www.nova-vitae.nl/pilliewillie/
 
Kruidvat:
Multivitamine voor sporters

Ben ik erg tevreden mee.
 
Ben toevallig in de stad (Rotterdam) een Body Vitaal tegengekomen. Sjees! Daar hebben ze best veel staan voor een "kruidenier". Bijna alle vitamines, mineralen en supplementen. En prijzen waren idd aardig scherp!
En de aardige mevrouw wist waar ze het over had!

Edit:
LOL! ik zie dat ze in het tasje allemaal folders, boekjes en testpilletjes heeft gepropt :D
Effe kijken:
- 3 caps MDY Stack 2
- 2 caps Formula 2000 multivitamine
- 2 caps vitamine c extra
- 2 caps bruin-word-pillen

woei!
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by bennybravo
Kruidvat:
Multivitamine voor sporters

Ben ik erg tevreden mee.

Ik ook, alles zit erin.

Ik gebruik daarnaast ook nog:

- Omega-3 750mg capsules
- Chroom picolinaat
- Zink Picolinate 22mg
- Vitamine C-1000 time released
- L-Glutamine


Steve
 
Kruidvat (huismerk):

Multivitamine A-Z
Calcium, Magnesium, Zink
Vitamine E-400
Vitamine B 200% ADH (B1, B2, B3, B6, B12, foliumzuur)
 
per dag:

Kruidvat:
1x Multi Vit sporters
1x Vit B Complex
5x 273mg Kalk/Calcium+D3
9x vit C 60mg
De Tuinen / MDY
1x400mcg Chroom Picolinaat
 
wanneer kan je het beste de vits innemen? Ik doe zelf vit. c 's ochtends na het ontbijt en na de training de multi... is dat goed?
 
Moet je niet opletten dat het natuurljke vitaminen zijn en niet die chemische? Want die natuurlijke zijn beter voor je stelsel dacht ik. Die chemische duwen je natuurljke vitaminen eruit om zo zelf in je lichaam te komen ofzo iets, het fijne weet ik er niet van, maar iemand anders vast wel.
 
Originally posted by DarkLegion
wanneer kan je het beste de vits innemen? Ik doe zelf vit. c 's ochtends na het ontbijt en na de training de multi... is dat goed?

s'ochtends is goed, direct bij de maaltijd
 
je kunt vitamine c na je training nemen, maar dan kun je het beste de gewone "non-time-released" hebben..

ik neem smorgens 1 multi-vit voor Fitnessers (hema) en 1 Vit-c 1000mg T-R (kruidvat)
 
man_of_magic zei:
Die poolplus dingen zijn prima qua samenstelling....maar de prijs is gewoon veels te hoog vind ik.

Ik bestel al mijn vitamines/mineralen via internet bij

www.bodyvitaal.nl en
www.nova-vitae.nl

Hier kan je voor scherpe prijzen bijna alle supplementen kopen van topmerken.

Vooral de supps. van NOW (soms zoeken onder ned. distr. naam vitortho) en het nova-vitae merk zijn kwalitatief goed en prettig geprijsd.

Ipv de poolplus kan ik je de mega-multi van nova-vitae aanbevelen. Vit C is het best opneembaar en het goedkoopst in poedervorm je hebt al een kilo voor +/- 23.00 euro. (is gelijk aan 1000 x vit c-1000 tabletten !)

Van het merk NOW kan je alle kruiden/mineralen vinden die er zo ongeveer op de markt te verkrijgen zijn.
( zie www.nowfoods.com voor meer info. over hun producten.)

Je kan bij alletwee met een accept-giro achteraf betalen dus weinig risico dacht ik zo.

Hmmm, ik ga stoppen voordat het echt op een reclame-blok gaat lijken :)

Vit C, als je 1 gram wil, hoe doe je dat dan? Hoe weet je wat 1 gram is?
 
Back
Naar boven