MuscleMeat

Dromen, mijn hersen spinsels

SuperKnurft

Colossal Veteran
15 jaar lid
Waardering
62
Soms verveel ik me en ga ik dingen schrijven, vraag me niet waarom ik dit post maar vond het wel leuk om te schrijven :p

Dromen

Je wordt wakker, opeens weet je het weer; “deze droom heb ik eerder gehad” niet zomaar overeenkomsten, maar tot in het kleinste detail komt deze droom overeen met een droom die je jaren geleden eerder hebt gehad, althans zo voelt het. Je vraagt je niet af waarom je deze droom voor de tweede keer hebt, nee, de realiteit druipt als water voor je netvlies naar beneden. Als de waas is weggetrokken ben je weer bij kennis, je denkt aan gebeurtenissen die vandaag op de planning staan, of misschien iets anders. Maar één ding is zeker je bent de droom compleet vergeten.

Je wilt graag over dingen dromen, dingen die je in de realiteit niet zou durven, dingen die onmogelijk zijn, dingen die je heel graag zou willen. Als je compleet ontspannen bent denk je hier misschien aan als je weer 's avonds in je bed ligt. Met in gedachten de (jou) perfecte droom val je in slaap, maar droom je hier nou werkelijk over? Nee waarschijnlijk niet, je hersenen zijn “uitgeschakeld”. Tijdens de REM-slaap komt het grote rek met daarop duizenden videobanden in beweging, op deze videobanden staat alles waar je ooit bij na hebt gedacht, alles wat je ooit hebt gezien. Van veel van deze videobanden heb je geen idee dat ze bestaan, maar er zijn ook veel videobanden waar je het bestaan wel van af weet en die je misschien liever niet wilt zien. Uit het bewegende rek vol met videobanden worden een willekeurig aantal videobanden uitgekozen waar je weinig tot geen invloed op hebt. Meestal zijn dit wel videobanden uit dezelfde categorie. Uiteindelijk worden deze uitgekozen videobanden gecombineerd tot één grote sciencefiction film die op je netvlies word afgespeeld, je droom.

Edwin

Zeik gerust op spelfouten :D

Slaap dromen representeren maar 1 procent van de werkelijke beleving van een droom.

Het kan beter met REM movements veel helderder, as I would know.

Idd, bepaalde zwembanden op de onderrug zullen voor sommige individuen alleen verdwijnen als ze slapen.

heb soms dromen die vervolgen
bedoel in een droom de nacht nadien ofzo

of soms een soort van dejavu, dan denk ik dit heb ik precies al is gedroomd

agh ja ales is de matrix ooit worden we echt wakker, hehe

had vannacht 2 nachtmerries

rende het portiek uit waar 1 of andere allochtoon van een jaar of 40 zich had verstopt en een wapen trok om vervolgens 2 xop me te schieten omdat ie een hekel aan blanken had :o , maar ik kon ontwijken en rende terug het portiek in en hij rende weg, toen pakte ik mijn sleutels uit mijn zak om de tussen deur weer te openen en toen kwam ie weer terug, ik was net op tijd door de tussendeur heen en hij schoot nog een paar keer, toen rende ik heel hard weg en was deze droom wel over.

daarna had ik weer zo'n gare droom waarin ik in me eigen bed lag en mijzelf bijna niet kon bewegen, in de verte hoorde ik 1 of ander krijsend wezen aankomen, dacht aan een geest ofzo, steeds dichter en dichterbij, tot ik me eindelijk moeizaam kon bewegen waarop ik door het huis(het speelde zich af in me eigen woning :P) rende richting de voordeur waar 1 of andere alien al was binnen gekomen en ik sprong er gelijk bovenop (leek hierop)
Lifesize-Alien-Prop.jpg
. Toen werd ik echt wakker en keek ik gelijk angstig om me heen. Voel me ook niet echt uitgeslapen.

met ghb heb ik altijd van die vet echt lijkende dromen ik droom altijd over de disco waar ik die avond was geweest dat ik daar nog gewoon ben en zo

of laatst dat ik droomde dat er een inbreker was ik ging hem dus zoeken werd ****ing paranoia wou hem doodrammen maar kom hem niet vinden

Ik heb idd wel eens een droom gehad die ik later weer kreeg.
Zelfs wel eens een droom gehad die presies hetzelde ging als een droom van mijn zusje.
Presies het zelfde bedoel ik ook echt presies het zelfde

Ik heb idd wel eens een droom gehad die ik later weer kreeg.Zelfs wel eens een droom gehad die presies hetzelde ging als een droom van mijn zusje.
Presies het zelfde bedoel ik ook echt presies het zelfde

Dat heb ik ook wel eens gehad als je dan wakker wordt dan denk je dit heb ik toch al eens gedroomd???

heb gister gedrood dat ik zwanger was en t was ineens met een keizersnee de wereld op gezet:eek: damian.. en toen zat ik in de terin en iedereen keek me aan omdat ze me 16 schatte van dat is er, een tienermoder.. en toen zeiden twee jognens tegen mekaar, ja ik heb dit al blablabla en die ander die probeerde te overtreffen, dus ik zei, duss? Ik heb al een kind. En toen moest ik huilen want ik besefte dat ik mijn baantje op moest zeggen en ik wist niet van wie het was, toen werd ik vrolijk want ik dacht HAH, zal ik ff laten zien dat ik geen man nodig heb om een fantastische moeder te worden..

hmmm.. echt ik vond t een nachtmerrie.. maar ik had wel een schat van een kind met prachtige blauwe kijkertjes:heart:

Ik word wel eens wakker met me vinger in me reet

ik val de laastte tijd in slaap en dan droom ik meteen dat ik flauw val of van de trap val en word ik meteen weer wakker, vrij vervelend

Dat heb ik ook wel eens gehad, je valt een eind naar beneden, maar net voordat je de grond raakt, schrik je wakker.

heb ik ook weleens last van gehad idd!

enige probleem is dan dat je wanhopig ergens aan vast probeert te grijpen, maar een seconde later beseft dat je net je vrouw een oplawaai hebt gegeven!

in mijn geval niet echt goed voor je nachtrust!
:eek::D

Terug
Naar boven