MuscleMeat

Dromen, mijn hersen spinsels

heb gister gedrood dat ik zwanger was en t was ineens met een keizersnee de wereld op gezet:eek: damian.. en toen zat ik in de terin en iedereen keek me aan omdat ze me 16 schatte van dat is er, een tienermoder.. en toen zeiden twee jognens tegen mekaar, ja ik heb dit al blablabla en die ander die probeerde te overtreffen, dus ik zei, duss? Ik heb al een kind. En toen moest ik huilen want ik besefte dat ik mijn baantje op moest zeggen en ik wist niet van wie het was, toen werd ik vrolijk want ik dacht HAH, zal ik ff laten zien dat ik geen man nodig heb om een fantastische moeder te worden..

hmmm.. echt ik vond t een nachtmerrie.. maar ik had wel een schat van een kind met prachtige blauwe kijkertjes:heart:

:eek:
ik heb ook mooie blauwe kijkertjes!!
:roflol:

yah ik heb ook veel psycho dromen en keb soms dezelfde 3dagen na elkaar :S

Ik heb vannacht een heerlijke droom gehad, ik heb geen idee wie de persoon in mijn droom was, ik werd wel met vlindertjes in mijn buik wakker :D

met ghb heb ik altijd van die vet echt lijkende dromen ik droom altijd over de disco waar ik die avond was geweest dat ik daar nog gewoon ben en zo

of laatst dat ik droomde dat er een inbreker was ik ging hem dus zoeken werd ****ing paranoia wou hem doodrammen maar kom hem niet vinden

Levensechte lucide dromen door ghb. Soms echt wel beangstigend

Momenteel ben ik hiermee bezig

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven