AndroidHealthClinic

dromen

marijke18

Novice
Waardering
0
hallo allemaal
ik ben marijke ben 18 jaar en fitness nu ongeveer 2 jaar, mijn motto is miss bodubuilding.
dat is altijd al een droom van me geweest.
ben werkzaam in een sportschool.
dus zie heel veel en dat doet je goed en daardoor ga je door tot wat je wil bereiken.
misschien tot snel op wedstrijden kusje marijke

Hey hallo, welkom hier en succes met je doelstelling! :thumb:

kusje KaLe :D

welkom en heel veel succes om miss bodubuilding te worden

ik weet niet wat het is maar het zal vast iets heel cools zijn ;)

ow jah en een kusje van mij niet te vergeten :heart:

Laatst bewerkt:
hoi welkom hier en veel succes met je missie,

kusje M-M

Dikke tongzoen van Ryu :P:D

En veel succes met bodybuilding! Laat maar snel wat foto´s met stats zien! we zijn benieuwd

:rolleyes: Zo krijgt ze straks een verkeerde indruk van ons.

Welkom op het forum Marijke, ik hoop dat je droom een keer
werkelijkheid wordt. Als je maar genoeg gemotiveerd bent dan
red je dit wel

Hoi Marijke!

Waarom miss bodybuilding? Is Miss Fitness niet een aantrekkelijker ideaal? Het hormoongebruik is bij zowel de mannen als de vrouwen nu toch echt te ver doorgeschoten.
desondanks: een zeer mooie droom!

Groetjes van Espi

Nee door al jouw foto´s :D

Hoi Marijke,

Welkom, en ik hoop dat je droom gaat uitkomen. Ik wil je heel veel succes wensen.

En let hier niet op die mannen die je meteen willen bekken het blijven namelijk mannen he.

er zijn natuurlijk ook fatsoenlijke jongens hoor (anders krijg je meteen weer commentaar )

Welkom Marijke! Ik ben trouwens heel fatsoenlijk hoor, en ook nog een jongen! Beter kan toch niet ? ;)
En wat Espi ook al zei; miss fitness lijkt me veel mooier om als vrouw te worden, maar dat is je eigen keuze. In ieder geval succes met het verwezenlijken van je droom...

Joyce zei:
Hoi Marijke,

Welkom, en ik hoop dat je droom gaat uitkomen. Ik wil je heel veel succes wensen.

En let hier niet op die mannen die je meteen willen bekken het blijven namelijk mannen he.

er zijn natuurlijk ook fatsoenlijke jongens hoor (anders krijg je meteen weer commentaar )

:roflol:

:hello: Marijke

Ik geef je een kus op je hand.(fatsoenlijke jongen)

Yow welkom hier! :wave:

Mooie doelstelling, goed dat r nog jonge meiden bestaan die niet veroverd zijn door luxieuze fitnessapperatuur en onze passie delen: IJZER POMPEN!!! :)

En hier maken ze allemaal de fout om te zeggen wat ze zelf van miss bodybuiding vinden. Als ze denk ik een mening wou had ze dat wel gevraagd. Ik vind juist super goed en je moet en zal miss bodybuilding worden! Ole!

Hi!!

Gaaf! Weer een meisje erbij die er ECHT voor gaat!
Hoe ziet je trainingsschema en voedingsschema eruit? Ben ik wel heel benieuwd naar!
Zelf train ik nu zo'n 5 keer per week; sinds vorige week op een nieuw schema én let natuurlijk goed op mijn voeding!
Succes meid!!
Groetjes,
Roxanne

Hai Marijke, heb jij t ff goed getroffen!:)

dit is de plek waardoor al je dromen uit zullen komen!!:)

ik wens je veel sterkte hier en leuk om er weer een vrouwelijke member bij te hebben.
Welkom

ben ook benieuwd naar je schemas

Welkom en veel succes met het behalen van je doel... Wel tof een meid die daarvoor gaat, mij lijkt dat een enorm zwaar en hoog doel...

Ben zeker benieuwd naar foto's...

Hoi Marijke welkom :thumb: Have fun hier.

Wat doe je eigenlijk voor werk in de sportschool? En wat zijn je huidige stats?

Terug
Naar boven