Fitness Seller

Nieuws Dronken joyrider rijdt jongen aan.

Bezoekers in dit topic

ddf

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
22 jul 2007
Berichten
857
Waardering
3
Lengte
1m66
Massa
63kg
.
 
Laatst bewerkt:
Erg, joyrider nooit nog de kans op een rijbewijs geven.
 
Erg, joyrider nooit nog de kans op een rijbewijs geven.

Hij is veroordeelt voor poging tot doodslag met voorbedachte rade. En terecht.
 
Puur toeval?

No shit sherlock.
 
Hoe kan je nu met voorbedachte rade iemand aanrijden? Poging to doodslag tot daarentoe.
 
Hoe kan je nu met voorbedachte rade iemand aanrijden? Poging to doodslag tot daarentoe.

Hij is wel met voorbedachte rade met alcohol en zonder rijbewijs achter het stuur gaan zitten.
 
Hij is wel met voorbedachte rade met alcohol en zonder rijbewijs achter het stuur gaan zitten.

Dat is waar, maar vind het toch raar dat men dan spreekt van et voorbedachte rade.
Wettelijk houd "met voorbedachte rade" toch in, dat je het plan op voorhand had om het slachtoffer in kwestie aan te rijden.

Nu geen gezever, ik vind het ook sneu voor het slachtoffer. En de joyrider in kwestie mag van mij een zware straf krijgen.
 
Sophiej?

ot:joyrijden, klinkt leuk is het niet! je ziet maar weer de ernstige gevolgen.
 
zijn leven lang laten dokken die joyrider !
 
Dat is waar, maar vind het toch raar dat men dan spreekt van et voorbedachte rade.
Wettelijk houd "met voorbedachte rade" toch in, dat je het plan op voorhand had om het slachtoffer in kwestie aan te rijden.

Nu geen gezever, ik vind het ook sneu voor het slachtoffer. En de joyrider in kwestie mag van mij een zware straf krijgen.

Dan is het poging tot moord.
 
joyrider zijn knieën helemaal KAPOT TOTAL LOSS slaan zodat ie nooit meer kan lopen :o
tyfusjong
 
Lief meisje ben jij.
 
Hij is veroordeelt voor poging tot doodslag met voorbedachte rade. En terecht.

Hoe kan hij nu al veroordeeld zijn? Het is pas gebeurt de rechtspraak zal pas over enkele weken zijn.....

Verder vind ik het een goede zaak verder moeten ze alle mensen die met alcohol op rijden harder straffen.
 
Hoe kan hij nu al veroordeeld zijn? Het is pas gebeurt de rechtspraak zal pas over enkele weken zijn.....

Verder vind ik het een goede zaak verder moeten ze alle mensen die met alcohol op rijden harder straffen.

Ja ik bedoelde aangeklaagd idd, mijn fout.
 
Het is sowieso zeker dat die jongen nooit meer zal kunnen lopen, zijn onderlichaam is compleet verlamd. Ook is een van z'n armen helemaal verbrijzeld waardoor zijn bovenlichaam dus ook niet meer 100% zal zijn. En het allerergste vind ik zelf nog dat ze er ook nog niet zeker van zijn of hij geestelijk nog helemaal 100% is.
 
Ik moet toegeven ook jarenlang dronken gereden te hebben. Soms zo erg dat ik de dag erna niet meer wist langs waar ik gereden heb.. Gelukkig ben ik tot besef gekomen dat ik gekkenwerk aan het doen was, sindsien nooit meer dronken gereden.
Zulke dingen zijn vermijdbaar en je kan iemand van het leven beroven zoals hier.
 
Wiebelkontje op 1:06
 
joyrider zonder rijbewijs = onverzekerd: poging tot doodslag minimaal!

en daarbij alle schade laten vergoeden; materiele en immateriele schade!
;)
 
Ik vind het super erg voor dat 18 jarig jochie, echt geen woorden voor. De dader moet hoe

dan ook zwaar gestraft worden.

Maar als je dronken bent en je wilt voor de kick eens een ritje maken met de wagen en dan gebeurd dit.... triest, ik vind het super erg voor dat 18 jarig joch, maar de joyrider heeft er ook niet voor gekozen.

@Klussie: immateriele schade kan nooit vergoed worden, raar om te zeggen, maar de arme jongen had dood beter geweest.
Verlamt voor de rest van je leven:
- geen chickas die kunt gaan nken
- niet meer dansen
- geen squat, bench
- niet meer hardlopen ( bye bye running high)
- sociale contacten worden rampen,
- geen normaal leven, geen werk
- altijd van andere zelfstandig
- geen dromen meer over hoe goed je het later wel zal hebben
- niet meer gaan wandelen met de hond
- depressies
- dagen lang getreur
- niet meer kunnen douchen
- geen energie..- geen interesse
....
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven