XXL Nutrition

Droog Trainen Met Glutamine

Bezoekers in dit topic

Nielsjuh

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
6 mrt 2003
Berichten
6
Waardering
0
Beste Mensen,

Ik denk dat iedereen zo of al bezig is met droog training. Wat ik me nu dus afvraag is het volgende. Door droog training verhoog je je eiwit iname en beperk je je Kh en Vetten iname. Enigste nadeel is dus dat je spiermassa gaat verliesen. Maar nu heb ik gelezen dat Glutamine spierafbraak tegen gaat. Is het dan geen optie om Stack 2 van M Double You of welk merk dan ook te gebruiken in combinatie met Glutamine. Weet Dat stack en Creatine niet samen gaan maar geld dat ook voor Glutamine?

Thanks


Niels :p
 
spierafbrak valt hartstikke mee indien je
-voldoende eiwitten blijft eten
-na de workout wel wat koolhydraten en een shake tot je neemt
-ook je krachttraining blijft handhaven
 
Kan wel... Het is aan te raden zelfs, maar het heeft weinig zin om dan een kleine 10gr te nemen.
Ik weet niet hoe lang je al traind, en wat je stats zijn, maar wie weet is het niet nodig om droog te trainen.
 
ik gebruik het momenteel zelf tijdens de training. (ben ook aan het droogtrainen). Je lichaam spreekt de glutamine aan ipv spiereiwitten. (hypothetisch)
Het schijnt te werken (na 3 weekjes cutten heb ik althans wel dat idee)
 
Ik heb ook glutamine samen met stack2 genomen een tijdje en had wel het gevoel alsof ik wat meer spier vasthield dan zonder glutamine .
heb daarna ook een keer glutamine gebruikt zonder stack en niet in me cuttingdieet toen hield ik echter vocht vast .
Of het door de glutamine kwam weet ik niet 100% zeker maar toen ik stopte met de glutamine verdween de vocht ook na enkele dagen ..

good luck .
 
Originally posted by KinG-ScaN
Ik heb ook glutamine samen met stack2 genomen een tijdje en had wel het gevoel alsof ik wat meer spier vasthield dan zonder glutamine .
heb daarna ook een keer glutamine gebruikt zonder stack en niet in me cuttingdieet toen hield ik echter vocht vast .
Of het door de glutamine kwam weet ik niet 100% zeker maar toen ik stopte met de glutamine verdween de vocht ook na enkele dagen ..

good luck .

Kan wel kloppen... Want het is net als creatine een muscle volumizer. Dus trekt wat meer vocht aan... Dit kan overigens geen kwaad. Ik zie iig eerder voordelen daarin :)
 
Back
Naar boven