MuscleMeat

Droog trainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

JvanM

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2007
Berichten
3
Waardering
0
Ben nu tijdje bezig met droogtrainen maar heb het idee dat ik van de shakes die ik momenteel drink toch wat vettig word. Deze bevat per shake 25 gr eiwit en 53 gr koolhydraten..En pak er 2 per dag. Zijn dit teveel koolhydraten om wat vet te verliezen of moet ik meer aan cardio gaan doen ?
 
Zo'n shake is geen water, hou daar rekening mee....

Wanneer gebruik je de shakes?
 
Ben nu tijdje bezig met droogtrainen maar heb het idee dat ik van de shakes die ik momenteel drink toch wat vettig word. Deze bevat per shake 25 gr eiwit en 53 gr koolhydraten..En pak er 2 per dag. Zijn dit teveel koolhydraten om wat vet te verliezen of moet ik meer aan cardio gaan doen ?

Zo te zien zijn het weightgainers die je pakt. Waarschijnlijk kun je beter whey shakes pakken. Krijg je wel je eiwitten binnen maar minder koolhydraten.
 
Ben nu tijdje bezig met droogtrainen maar heb het idee dat ik van de shakes die ik momenteel drink toch wat vettig word. Deze bevat per shake 25 gr eiwit en 53 gr koolhydraten..En pak er 2 per dag. Zijn dit teveel koolhydraten om wat vet te verliezen of moet ik meer aan cardio gaan doen ?


Die Shake vervangen door Whey shake doet al wonderen.
Volgens mij is het een massgainer waar snelle suikers in zitten die je nu hebt.

Edit
Iedereen ws me voor ghehe
 
jah zijn idd weight gainers heb hiervoor hele tijd whey shakes gepakt maar was van de 90 kilo naar 87,5 teruggevallen en 2% vet kwijtgeraakt zit nu op 12 %. Vandaar dat ik dus die weight gainer nu pak maar ben bang dat ik over paar maanden weer even vet ben als voorheen.
 
Als je zo'n shake neemt na je krachttraining (ik neem aan dat het snelle koolhydraten zijn), dan zou ik geen zorgen maken over vet aanmaak. Want de shake zal geabsorbeerd worden door je spieren als een spons voor spierherstel en glycogeen refill.

Zoals ik eerder heb gezegd hou er wel rekening mee dat zo'n shake calorieen heeft dus moet je ook naar je algemene calorie-inname kijken over de dag.
 
Back
Naar boven