Fitness Seller

droog trainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kinky

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
24 apr 2003
Berichten
50
Waardering
0
hoelang duurt het voor dat je echt goed droog(buikspieren goed ziet) hoelang duurt da eigenlijk en wat zou ik dan pakken zoals vetverbranders ofzo van welk merk
 
ik zelf slik calciumpillen met 600 mg calciumcarbonaat en ik merk wel degelijk verschil
 
Originally posted by Man-Mountain
ik zelf slik calciumpillen met 600 mg calciumcarbonaat en ik merk wel degelijk verschil

me to; 5-6x 270mg per dag :D

er zijn maar twee echte vetverbranders: efadrine en xenadrine.
 
ik heb hydroxycut gepakt voor 2maanden en mijn schema aangepast door 4setjes van 12 te doen en ga nu fietsen elke dag een uur en merk geen verschil alleen mijn borst ga weg en ik heb ook nog iets voor uw spier afbraak tegen tegaan maar ben nu de naam kwijt
 
glutamine dat was de naam
 
Voor de 1 duurt het langer dan de ander, maar als je graag je buikspieren zichtbaar wilt hebben moet je een laag BF percentage hebben. En dat krijg je dus door cutten.

Maar er is een supplement voor snel aftevallen.
Stack II heet het.

Het voedingssupplement Stack II is een energieproduct dat uit 3 kruiden en 1 mineraal bestaat. Deze ingredientencombinatie geeft je lichaam een energieboost zodat je langer en effectiever kan trainen.
Stack II bevordert je alertheid, concentratie en jezelf vertrouwen tijdens het sporten.
De kruiden stimuleren je zenuwstelsel en bevorderen de vetverbranding. Het mineraal Chroom zorgt het voor een evenwichtige bloedsuikerspiegel waardoor je 'lekkere trek'vermindert wordt.
Hierdoor hou je een dieet dus veel gemakkelijker vol. Stack II is een uitermate geschikt hulpmiddel bij het afvallen. Let wel op, voor sommige kan Stack II net eventeveel zijn. Voor deze mensen is Stack 5 mischien beter geschikt.
 
Originally posted by TrainingFreak
Maar er is een supplement voor snel aftevallen.
Stack II heet het.
[/B]

klopt, ik ben 3 weken geleden met Stack II begonnen en ben sindsdien al 7,5 kilo afgevallen :eek::D

ik heb niet aan cardio gedaan maar ben wel zwaar geminderd met mn koolhydraten en veel meer eiwitten gaan eten.
maar die dingen zijn egt ideaal om droog te worden.
 
ben net 3 dagen bezig met stack2 voor cutten. heb t wel eens eerder geprobeerd maar dan meer om te kijken of t echt enrgieboost gaf. voelde zelf daar vrij weinig van en raakte er ook niet opgejaagd door.

maarre Kinky, hydroxyvut heb ik toch goede verhalen over gehoord
 
Originally posted by daanbreejen


klopt, ik ben 3 weken geleden met Stack II begonnen en ben sindsdien al 7,5 kilo afgevallen :eek::D

ik heb niet aan cardio gedaan maar ben wel zwaar geminderd met mn koolhydraten en veel meer eiwitten gaan eten.
maar die dingen zijn egt ideaal om droog te worden.

Geen kracht verloren? Hoe gaat het met de spiermassa?
 
efedrine is erg effectief, maar er zijn veel mensen die hier niet echt tegen kunnen. erg gezond is het dan ook niet. superstackers zijn erg goed. stacker 2 is geloof ik zonder efedrine en werkt ook redelijk
cardio (nuchter) mag je zeker niet uitsluiten, ook met het oog op een betere vasculariteit etc. probeer ook niet te drastisch te snijden in je carbs en skip weloverwogen en geleidelijk zuivel en brood en dergelijke uit je dieet. zorg voor voldoende goede vetten in je dieet. kijk goed uit ivm blokkering! supplementeer ook extra chroom om spierweefsel te sparen...
 
Xenadrine heeft bij mij nu niet echt geholpen, Ben in 4 weken iets van 3 Kg kwijt volgens mij wel ietje droger en idd nu ik gestopt ben merki k heel goed dat het het honger gevoelt tegen houd, sinds ik gestopt ben kreeg ik weer meer honger en heb ik bijv gister ook weer ff 2 appel kruimerl gebakkies naar binnen gewerkt, omdat ik na zo lang geen zoetigheid naar binnen te krijgen onwijs trek had in zoetigheid. Maar ik ga nu weer verder en over maandje ga ik 3 weken Winny - Eca en dan 3 weken Winny - Clen erachteraan. Moet denk wel wat verschil zien dan.
 
Originally posted by luca
efedrine is erg effectief, maar er zijn veel mensen die hier niet echt tegen kunnen. erg gezond is het dan ook niet. superstackers zijn erg goed. stacker 2 is geloof ik zonder efedrine en werkt ook redelijk

stack II juist met. stack 5 geloof ik zonder.
stack II bezorgt veel mesnen een opgejaagd gevoel
 
Originally posted by burn


Geen kracht verloren? Hoe gaat het met de spiermassa?

hmzz, hierover twijfel ik dus. mn borst is wel ietsje kleiner geworden, maar ook bijna helemaal droog, voor de rest valt het wel mee geloof ik. mar is hier iets tegen te doen, behalve eiwot opname verhogen. ik neem al 200 gr. per dag.

groeten Daan
 
ohja en by the way Burn, kracht ben ik niet verloren:D
 
Originally posted by daanbreejen


hmzz, hierover twijfel ik dus. mn borst is wel ietsje kleiner geworden, maar ook bijna helemaal droog, voor de rest valt het wel mee geloof ik. mar is hier iets tegen te doen, behalve eiwot opname verhogen. ik neem al 200 gr. per dag.

groeten Daan
en wt zijn je stats?

hoelang neem jij je stackers. maand om en om?
 
mn stats zijn:

woog eerst 93 kilo nu 85,5 na 3 weken stackers
ben 1,95 m. lang
train nu een jaar
ben 17 jaar oud

en neem idd een maand stackers wel een maandje niet en dan weer een maandje, en dan moet ik wel droog zijn h00p ik:)
 
ben ook net vordat ik op vakantie ga klaar met mn 2e maand. fingers crossed;)
 
hehe ik zal voor je duimen ;)
maar euhmz ik ben juist bang dat het iets te hard gaat weetjewel voor spiermassa verlies, maar dat zal wel allemaal tussen mn oren zitten ofzow. ik word trouwens wel helemaal gek in mn hoofd van dat droog trainen.
 
Originally posted by daanbreejen
mn stats zijn:

woog eerst 93 kilo nu 85,5 na 3 weken stackers
ben 1,95 m. lang
train nu een jaar
ben 17 jaar oud

en neem idd een maand stackers wel een maandje niet en dan weer een maandje, en dan moet ik wel droog zijn h00p ik:)

Als ik zo snel afval dan kan ik gedag zeggen tegen mijn spiermassa:wave:

Je kunt beter gewoon de tijd er voor nemen en je lichaam leren kennen. Stackers verhogen je verbranding iets en verminderen je eetlust. Het is zo dus makkelijker om af te vallen, maar het kan je ook veel spiermassa kosten.
 
ja, ik ben er ook over verbaast hoe snel het is gagaan, kan volgend jaa r wel wat langer doorgaan met bulken:D

maarja moet ik nu weer gewoon iets meer koolhydraten gaan eten dan???
 
Back
Naar boven