Fitness Seller

Droog worden kuur Test e 1000MG/ week + Tren 600MG/week + clen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

runeburgje

Novice
Lid geworden
1 apr 2021
Berichten
8
Waardering
3
Lengte
1m79
Massa
90kg
Vetpercentage
14%
Dag Allen,

mijn eerste kuur ben ik begonnen 7 april woog toen 82.2 kg met 24%. ik heb toen 12 weken 500MG/week test e + 400MG/Week Deca. nakuur nolva van 2 weken op 20MG. ik ben bij deze kuur 14.5 kg spieren aangekomen waarvan 50-60% vocht is. nu na 1.5 maand gestopt te zijn ben ik maar 1.5 kg spieren kwijt geraakt. vetpercentage is ook van 24% naar 16% gegaan in die 12 weken. nu op het moment weeg ik 90.3 kg met 14% vet. nu zou ik graag wat droger willen worden zonder al te veel spieren te verliezen.

droog worden kuur:
12 weken 1000Mg/week test e + 600Mg/week Tren. Clen laten meelopen voor 12 weken aan 2 days on / of met 40mcg. nakuur gewoon weer nolva voor 2 weken met 20MG. mijn voeding zit nu ook beter dan met test en deca kuur. vaak gewoon fastfood. nu veel gezonder en amper alcohol. ik weet hoeveel calorieen ik moet eten en neem gewoon 20% minder. de bedoeling is proberen op 8% te komen op deze 12 weken. eventueel in de laatste 2 weken een lage dosis DNP gebruiken voor de laatste % eraf te krijgen.

zijn er nog tips of andere dingen die ik kan aanvullen om tot een beter resultaat te komen?
 
Indien je geen troll bent:

Blijf van DNP weg.
Clen (nog) niet gebruiken.
Verlaag je dosis AAS met minstens de helft.

Van 14 naar 8 zijn maar 6 procent.
 
Indien je geen troll bent:

Blijf van DNP weg.
Clen (nog) niet gebruiken.
Verlaag je dosis AAS met minstens de helft.

Van 14 naar 8 zijn maar 6 procent.
dan blijf ik van DNP weg.
dus als ik op mijn voeding let zou clen niet nodig zijn?
waarom dosis verlagen dit ivm vocht?

6% is indd niet veel. maar vanaf 12% wordt het wel moeilijker.
 
dan blijf ik van DNP weg.
dus als ik op mijn voeding let zou clen niet nodig zijn?
waarom dosis verlagen dit ivm vocht?

6% is indd niet veel. maar vanaf 12% wordt het wel moeilijker.
O je let nog niet op je voeding?
 
dan blijf ik van DNP weg.
dus als ik op mijn voeding let zou clen niet nodig zijn?
waarom dosis verlagen dit ivm vocht?

6% is indd niet veel. maar vanaf 12% wordt het wel moeilijker.
Je hebt helemaal geen gear nodig om in vet te zakken. Je gebruikt het tijdens de cut om spierverlies te minimaliseren.
En daarvoor heb je ook geen 1600 mg aan AAS nodig. Gebruik die doseringen beter voor een bulk, alhoewel dat voor jou nog aan de hoge kant is.

Dus je gaat het al moeilijk krijgen wanneer je 2% in vet dropt? Ik denk dat er nog veel te kennis voor je te winnen valt in voeding.
Het beste kan je gewoon off blijven en eerst leren fietsen voordat je op een superbike stapt.
 
Ik weet niet of je profielfoto je huidige fysiek is maar dat is zeker geen 14%
 
Je hebt helemaal geen gear nodig om in vet te zakken. Je gebruikt het tijdens de cut om spierverlies te minimaliseren.
En daarvoor heb je ook geen 1600 mg aan AAS nodig. Gebruik die doseringen beter voor een bulk, alhoewel dat voor jou nog aan de hoge kant is.

Dus je gaat het al moeilijk krijgen wanneer je 2% in vet dropt? Ik denk dat er nog veel te kennis voor je te winnen valt in voeding.
Het beste kan je gewoon off blijven en eerst leren fietsen voordat je op een superbike stapt.
aan jou reacties heb ik tenminste iets. alvast bedankt.
 
Dosissen zijn absurd hoog man, ik ben kleiner dan jouw en woog natty altijd rond de 95kg, is inmiddels wel +-100kg maar dat terzijde, net begonnen met relatief lichte kuur , dosering is ook letterlijk bijna een derde van wat jij wilt gaan gebruiken :p...

500mg test e anders samen met 250-300mg tren? Kan het ook al leuk worden. Kan je na de eerste paar weken nog altijd beslissen om te verhogen.
 
Ik zou ook echt een lichtere kuur doen als ik jou was, ga je waarschijnlijk echt helemaal prima op. En wanneer wilde je deze kuur beginnen? Misschien een beetje snel al. Denk niet dat je lichaam veel tijd heeft gehad om te herstellen voor je zo'n heftige kuur er in knalt. Dan begin je al met een achterstand. Denk ook aan de toekomst;)
 
Back
Naar boven