Fitness Seller

Droog worden schema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Oef ... ik merk dat het lastig wordt om nog serieus te antwoorden ..
ik denk dat ik mij terugtrek uit dit topic want TS wil niets aannemen van alle goedbedoelde adviezen.

Met deze instelling gaat GEEN enkele coach je op het podium krijgen
 
Wat marina1975 zegt, gewoon een voorbeeld dat kan passen in je 6 dagen ritme.
2-3 dagen rust tussen verschillende spiergroepen is aan te raden.

Ik heb bewust geen triceps geplaatst dag voor schouders of borst / biceps voor rug dag

Valt bijvoorbeeld niet mee om te benchen / pressen vlak nadat je triceps hebt getraind :o

Duidelijk man. Thanks!
 
5x5 SL zal niet voor jouw werken ... om de doodsimpele reden dat je niets volgens schema kan volgen .. je doet toch waar je zin in hebt ..
 
Oef ... ik merk dat het lastig wordt om nog serieus te antwoorden ..
ik denk dat ik mij terugtrek uit dit topic want TS wil niets aannemen van alle goedbedoelde adviezen.

Met deze instelling gaat GEEN enkele coach je op het podium krijgen

Waar heb je het over? Ik probeer alle adviezen op te volgen en ik kan goed tegen kritiek. Ik leg alleen mijn situatie uit met de trainingen die ik toepas. Ja, wellicht is het niet goed, daarom ben ik ook hier om van jullie te leren. Begrijp me niet verkeerd. Ik ben niet tegen jou of tegen anderen. Ik wil dat iedereen hier zijn/haar doelen haalt. Dat geeft mij voldoening en motivatie. Ik probeer iets niet tegen te werken en misschien komt het zo over vanwege de manier van mijn typen of wat dan ook. Ik wil sowieso het beste voor jou!
 
Logisch weet ik niet, maar als ik alles zo goed zou weten zou ik niet hierop zitten of overwegen om een coach te nemen. Maar het is denk ik niet verkeerd om elke dag je benen te trainen, vooral ook omdat je resultaat ziet. Het is denk wel inderdaad te veel van het goede.

Pfffff...... Dus iedereen zit op dit forum omdat ze geen flauw idee hebben wat ze doen? Iedere PRO heeft een coach.
En vooral elke dag je benen trainen man. Kennelijk heb je nog nooit je benen echt goed afgebrand.
 

Om te zien of mijn spieren zo sneller groeien. Ik dacht laat me zo een schema voor een aantal maanden volgen en kijken of ik een bepaalde ontwikkeling zie. Maar als ik de reacties lees, is het geen goed idee.
 
Pfffff...... Dus iedereen zit op dit forum omdat ze geen flauw idee hebben wat ze doen? Iedere PRO heeft een coach.
En vooral elke dag je benen trainen man. Kennelijk heb je nog nooit je benen echt goed afgebrand.

Sommige mensen vatten mij echt verkeerd op..ik heb het niet over iedereen, ik heb het over mij persoonlijk. Ik ben hierop gekomen om van jullie te leren..snap de negativiteit soms niet zo goed.
 
Waar heb je het over? Ik probeer alle adviezen op te volgen en ik kan goed tegen kritiek.

Je probeert alle adviezen op te volgen ?
Hoevaak hebben we je al voorzien van de stickies over voeding , basis trainingsprogrammas en adviezen ?
Hoevaak heeft men je al aan je verstand proberen te brengen dat met deze instelling het niet werkt ?
Hoevaak heeft men al aangegeven dat iedere dag benen trainen overdone is

Volgens mij al meerdere keren maar Aram doet er niets mee .. Je doet maar wat , zowel met je voeding als je training en hebt totaal geen idee waar je mee bezig bent

alle dagen benen trainen is NOOIT 100 procent geven .. 2 dagen achter elkaar Biceps is NOOIT 100 procent geven ..
 
Sommige mensen vatten mij echt verkeerd op..ik heb het niet over iedereen, ik heb het over mij persoonlijk. Ik ben hierop gekomen om van jullie te leren..snap de negativiteit soms niet zo goed.
Ik denk dat je het in je hoofd ingewikkelder maakt dan het is en daardoor de draad wat kwijt bent. Probeer gewoon de stronglifts enkele maanden precies zoals het programma beschrijft. Niks meer, niks minder, zonder aanpassingen.
track je voeding via MyFitnessPal. let op een ruime eiwit inname. Kcal comsumeren naargelang Je bij wilt komen of af wilt vallen (dus monitor je gewicht)
Dat is echt alles wat je als beginner moet doen. Niets meer, niets minder
 
Ik denk dat je het in je hoofd ingewikkelder maakt dan het is en daardoor de draad wat kwijt bent. Probeer gewoon de stronglifts enkele maanden precies zoals het programma beschrijft. Niks meer, niks minder, zonder aanpassingen.
track je voeding via MyFitnessPal. let op een ruime eiwit inname. Kcal comsumeren naargelang Je bij wilt komen of af wilt vallen (dus monitor je gewicht)
Dat is echt alles wat je als beginner moet doen. Niets meer, niets minder

DIT , en niets anders ... ! melk dit schema uit totdat je niet meer kunt .. lukt het niet dan deload je met 10 procent en begin je opnieuw
 
Enkele tips van mij voor jou:

  • Doe 10 tot 20 sets per spiergroep per week. Het aantal setjes hangt af van hoe gevorderd jij al bent.
  • Doe niet meer dan 10 sets voor een spiergroep in een training.
  • Train iedere spiergroep minimaal 2 keer per week
  • Houd je trainingen bij. Zo kan je progressie in kaart gebracht worden en je schema bijgesteld worden.
Bijhouden van trainingen (loggen) heeft als voordelen dat:

  • Je voert je training uit aan de han van het gemaakte schema. Je houd alles bij. Je kan dan kijken of je vorderingen maakt bij iedere training en hoe vermoeid je bent van de vorige training.
  • Ben je helemaal hersteld en gaat de training je gemakkelijk af, dan kun je een set toevoegen of een andere vorm van progressive overload.
  • Ben je juist niet hersteld en heb je moeite of maak je geen progressie meer (plateau). Dan doe je wellicht te veel en kun je deloaden.
Ik zal even reageren op je PM. Maar nogmaals een zéér handige tip voor jouw: lees je eens in op het forum en dan voornamelijk de sticky's. Hier vind je al veel antwoorden op jouw vragen. Je moet jezelf eens verdiepen en kennis vergaren, ik heb zo'n vermoeden dat vele leden hier al snel klaar zullen zijn als je niks aanneemt en stug blijft volhouden.
 
Je probeert alle adviezen op te volgen ?
Hoevaak hebben we je al voorzien van de stickies over voeding , basis trainingsprogrammas en adviezen ?
Hoevaak heeft men je al aan je verstand proberen te brengen dat met deze instelling het niet werkt ?
Hoevaak heeft men al aangegeven dat iedere dag benen trainen overdone is

Volgens mij al meerdere keren maar Aram doet er niets mee .. Je doet maar wat , zowel met je voeding als je training en hebt totaal geen idee waar je mee bezig bent

alle dagen benen trainen is NOOIT 100 procent geven .. 2 dagen achter elkaar Biceps is NOOIT 100 procent geven ..

Ja, tuurlijk! Ik ben al bezig met het inlezen van de stickies en wat betreft de benen, zal ik het aantal dagen per week verminderen. Dat bedoel ik, je begrijpt me verkeerd, terwijl ik juist de adviezen oppak. Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet je vijand of wat dan ook.
 
Ik denk dat je het in je hoofd ingewikkelder maakt dan het is en daardoor de draad wat kwijt bent. Probeer gewoon de stronglifts enkele maanden precies zoals het programma beschrijft. Niks meer, niks minder, zonder aanpassingen.
track je voeding via MyFitnessPal. let op een ruime eiwit inname. Kcal comsumeren naargelang Je bij wilt komen of af wilt vallen (dus monitor je gewicht)
Dat is echt alles wat je als beginner moet doen. Niets meer, niets minder

Bedankt hiervoor man! Ik maak het inderdaad moeilijk voor mezelf..
 
Enkele tips van mij voor jou:

  • Doe 10 tot 20 sets per spiergroep per week. Het aantal setjes hangt af van hoe gevorderd jij al bent.
  • Doe niet meer dan 10 sets voor een spiergroep in een training.
  • Train iedere spiergroep minimaal 2 keer per week
  • Houd je trainingen bij. Zo kan je progressie in kaart gebracht worden en je schema bijgesteld worden.
Bijhouden van trainingen (loggen) heeft als voordelen dat:

  • Je voert je training uit aan de han van het gemaakte schema. Je houd alles bij. Je kan dan kijken of je vorderingen maakt bij iedere training en hoe vermoeid je bent van de vorige training.
  • Ben je helemaal hersteld en gaat de training je gemakkelijk af, dan kun je een set toevoegen of een andere vorm van progressive overload.
  • Ben je juist niet hersteld en heb je moeite of maak je geen progressie meer (plateau). Dan doe je wellicht te veel en kun je deloaden.
Ik zal even reageren op je PM. Maar nogmaals een zéér handige tip voor jouw: lees je eens in op het forum en dan voornamelijk de sticky's. Hier vind je al veel antwoorden op jouw vragen. Je moet jezelf eens verdiepen en kennis vergaren, ik heb zo'n vermoeden dat vele leden hier al snel klaar zullen zijn als je niks aanneemt en stug blijft volhouden.

Heel erg bedankt voor de tips en de info! Ik waardeer het.
 
Back
Naar boven