- Waardering
- 188
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 116kg
- Vetpercentage
- 7%
Ik ben bijna met mijn massa kuurtje klaar ik heb er flink mijn rug achter gezet nu al 13 kilo aangezet en moet nog 3 weken. Ben echt trots op mijn resultaat dus wil er ook zoveel mogelijk van behouden, maar de zomer komt er aan en ik wil voor het eerst gaan cutten. Mijn vraag is hoe lang moet ik na mijn kuur nog wachten en welke middelen kan ik nemen om zoveel mogelijk massa (alleen spier dus) tijdens het cutten te behouden, ben verder een leek in het cutten dus weet hier nauwelijks wat vanaf. Ik heb al genoeg topics hierover gelezen maar niks waar ik echt wat mee kon.
Ik ga dus van bulken over stappen op cutten weet al dat ik geleidelijk aan in de cal. en kh moet zakken tot ongeveer 2000kcal. en dat ik genoeg eiwitten+ mv. onv. vetten moet eten om mijn test niveau hoog genoeg te houden om zoveel mogelijk spier te behouden.
Iemand opmerkingen of antwoorden, zou ik echt wat aan hebben.
Ik ga dus van bulken over stappen op cutten weet al dat ik geleidelijk aan in de cal. en kh moet zakken tot ongeveer 2000kcal. en dat ik genoeg eiwitten+ mv. onv. vetten moet eten om mijn test niveau hoog genoeg te houden om zoveel mogelijk spier te behouden.
Iemand opmerkingen of antwoorden, zou ik echt wat aan hebben.