Fitness Seller

droog worden zonder spier te verliezen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

GJM

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 mrt 2003
Berichten
2.079
Waardering
188
Lengte
1m85
Massa
116kg
Vetpercentage
7%
Ik ben bijna met mijn massa kuurtje klaar ik heb er flink mijn rug achter gezet nu al 13 kilo aangezet en moet nog 3 weken. Ben echt trots op mijn resultaat dus wil er ook zoveel mogelijk van behouden, maar de zomer komt er aan en ik wil voor het eerst gaan cutten. Mijn vraag is hoe lang moet ik na mijn kuur nog wachten en welke middelen kan ik nemen om zoveel mogelijk massa (alleen spier dus) tijdens het cutten te behouden, ben verder een leek in het cutten dus weet hier nauwelijks wat vanaf. Ik heb al genoeg topics hierover gelezen maar niks waar ik echt wat mee kon.

Ik ga dus van bulken over stappen op cutten weet al dat ik geleidelijk aan in de cal. en kh moet zakken tot ongeveer 2000kcal. en dat ik genoeg eiwitten+ mv. onv. vetten moet eten om mijn test niveau hoog genoeg te houden om zoveel mogelijk spier te behouden.

Iemand opmerkingen of antwoorden, zou ik echt wat aan hebben.
 
Dat ligt aan je VVM hoe laag je gaat in de kcal. Je vertelt alleen dat je nu aan het kuren bent verder weten we niks dus dan kan je ook niet zeggen hoe je moet cutten....
 
Originally posted by seeker
Ik heb al genoeg topics hierover gelezen maar niks waar ik echt wat mee kon.

Ik ga dus van bulken over stappen op cutten weet al dat ik geleidelijk aan in de cal. en kh moet zakken tot ongeveer 2000kcal. en dat ik genoeg eiwitten+ mv. onv. vetten moet eten om mijn test niveau hoog genoeg te houden om zoveel mogelijk spier te behouden.

Iemand opmerkingen of antwoorden, zou ik echt wat aan hebben.

asl jij aangeeft dat je in de topics geen nuttige info hebt kunnen vinden zal dat hier wel niet anders zijn. t zijn meestl dezelfde soort adviezen. maar probeer idd.geleidelijk aan minder calorien tot je te nemen in de vorm van koolydraten en voer zodoende geleidelijk je ov en eiw. op. lijnzaadolie is dan wel een must. en wat zijn je stats?

maar hoe dan ook, je zal zowiezo wel spier verliezen, allleen is t de kwestie om de hoeveelheid te beperken.

qua supplementen kan je stackers of xenadrine overwegen.
 
Re: Re: droog worden zonder spier te verliezen

Originally posted by dandyman


asl jij aangeeft dat je in de topics geen nuttige info hebt kunnen vinden zal dat hier wel niet anders zijn. t zijn meestl dezelfde soort adviezen. maar probeer idd.geleidelijk aan minder calorien tot je te nemen in de vorm van koolydraten en voer zodoende geleidelijk je ov en eiw. op. lijnzaadolie is dan wel een must. en wat zijn je stats?

maar hoe dan ook, je zal zowiezo wel spier verliezen, allleen is t de kwestie om de hoeveelheid te beperken.

qua supplementen kan je stackers of xenadrine overwegen.

Ik kan niks vinden over ho elang je moet wachten na een massa kuur om droog te trainen zonder onnodig spierverlies
 
Originally posted by the_ur
Dat ligt aan je VVM hoe laag je gaat in de kcal. Je vertelt alleen dat je nu aan het kuren bent verder weten we niks dus dan kan je ook niet zeggen hoe je moet cutten....

dat weet ik ook wel het belangerijkste in mijn vraag is hoe lang te wachten voor het beginnen met cutten om onnodig spierverlies te voorkomen
 
ik zou na het kuren zowiezo ff een een paar maanden doorbulken om het resultaat zoveel mogelijk te behouden. Meteen cutten raad ik af, want je zult veel verliezen.
 
1 of 2 maanden genoeg na laatste injectie
 
. Meteen cutten raad ik af, want je zult veel verliezen. [/B][/QUOTE]

Is er geen steroide die dit tegengaat, weet niet zoveel van steroiden die massa verlies tijdens het cutten tegengaan
 
je hebt wel steroiden die verlies tegengaan bij het cutten, maar dat zul je even in de steroidensectie moeten vragen, geen verstand van.


2 maanden moet kunnen denk ik, 1 maand is te weinig.
 
2 maanden wachten is goed, je hebt alle voeding stoffen nodig om zoveel mogelijk resultaat te behouden.
 
Back
Naar boven