MuscleMeat

droog worden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Reda

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
20 okt 2003
Berichten
1.193
Waardering
25
Lengte
1m78
Massa
104kg
Vetpercentage
11%
Wat vinden jullie van deze combinatie: clen+t3+efadrine level en wel daarnaast natuurlijk as om zo weinig mogelijk spiermassa te verliezen.
Ik weet dat t3 en clen bijna altijd samen gaan maar ook nog eens efadrine level erbij denk ik persoonlijk dat het teveel word.
Graag mening hierover.
 
heb je ook gedacht aan een dieet?
 
nee ik ga al deze spullen gebruiken zonder een dieet,,duuh zonder een goede voedinschema en cardio kom je nergens, ook al gebruik je tig spullen..dat spreekt toch voorzich..
ik heb eerder wel t3 en clen gebruikt maar nooit efadrine erbij. Dus ik vroeg me gewoon af of het zin heeft om dat erbij te nemen.

En bedankt ouwe, zoals je zegt je moet er wel wat voor over hebben. no pain no gain he..
 
Ik zou naast clenbuterol zeerzeker geen efedrine nemen. Misschien op off dagen maar never nooit tegelijk.
 
Ik zou ze ook niet samen gaan nemen ...
T3 door laten lopen en cycles van clen en efi doen

Hierdoor voorkom je gewenning en kom je langer toe ;)
 
thabks mannen. is maar goed dat ik het heb gevraagd dan. clen gebruik ik 2 dagen wel en 2 dagen off,,met of zou ik dan wel efadrine kunnen nemen dus..
heeft iemand een goed schema van t3 en clen cyclus,,,
ik heb een schema die gebasseerd is op dus t3 opbouwen en clen om de 2 dagen gebruiken. misschien hebben jullie wel een betere schema?
 
Week Tiromel T3 Clenbuterol

1 50 mcg/day 80 mcg/day
2 50 mcg/day 100 mcg/day
3 50 mcg/day 100 mcg/day
4 50 mcg/day 80 mcg/day
5 25 mcg/day 60 mcg/day

Dit schema ga ik volgens met een strak eiwitrijk dieet en zware krachttraining.

GEEN cardio.
 
en hoe ging dat met 2 dagen clen en in off efadrine??
heb je ook t3 bij gebruikt?
 
en hoe ging dat met 2 dagen clenbuterol en in off efadrine??
heb je ook t3 bij gebruikt?

nee t3 heb ik niet gebruik maar het ging heel goed bij mij elke week was er een kilootje af. en meer zou dat niet mogen zijn ook niet.
 
juist! ik gebruikte clenbuterol 2 dagen on en 2 dagen off en op de off dagen nam ik efedrine.

lekker Masteron Kuurtje erbij van 100mg elke 2e dag voor week of 5;)
 
Back
Naar boven