AndroidHealthClinic

Droogtrainen door alleen Kcal en Eiwitten bij te houden

Bezoekers in dit topic

sytrusze

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
15
Lengte
1m75
Massa
86kg
Vetpercentage
23%
Dag allemaal,

Ik kwam het volgende filmpje tegen: waarin deze 2 jongens van 18% bf naar 6% zijn gegaan in 14 weken zonder op hun vet en carbs te letten. Ik citeer het volgende uit de comments:

"Ik hou ongeveer 1.7 - 2 x je lichaamsgewicht aan, dus als ik 80kg weeg, wil ergens tussen de 136-160 gram eiwitten eten. Koolhydraten en vetten maken me niet heel veel uit, zolang ik maar binnen m'n calorieen zit :)"

Het belangrijkste tijdens hun cut was dat ze onder hun kcal bleven. Wat zijn jullie meningen hierover?

Dag allemaal,

Ik kwam het volgende filmpje tegen: waarin deze 2 jongens van 18% bf naar 6% zijn gegaan in 14 weken zonder op hun vet en carbs te letten. Ik citeer het volgende uit de comments:

"Ik hou ongeveer 1.7 - 2 x je lichaamsgewicht aan, dus als ik 80kg weeg, wil ergens tussen de 136-160 gram eiwitten eten. Koolhydraten en vetten maken me niet heel veel uit, zolang ik maar binnen m'n calorieen zit :)"

Het belangrijkste tijdens hun cut was dat ze onder hun kcal bleven. Wat zijn jullie meningen hierover?

je zegt het zelf al.. 'het belangrijkste was dat ze onder hun kcal bleven' logisch toch.

• Topic Starter Topic Starter
Er wordt altijd zo op gehamerd dat je een juiste verhouding van je macro's moet handteren, maar zij letten niet op carbs en vet vandaar mijn vraag

Er wordt altijd zo op gehamerd dat je een juiste verhouding van je macro's moet handteren, maar zij letten niet op carbs en vet vandaar mijn vraag
Vetten en carbs maken ook geen drol uit.. eiwit hoog houden en voor de rest invullen hoe je het zelf het prettigst vind. (Wat gezonder is een andere vraag)

• Like
Waarderingen: Pleurklaat
Zoals vntl al zegt idd. gaat om kcals. eiwitten moeten hoog ivm spierbehoud/verlies. Rest maakt niet zoveel uit. Ikzelf doe liever carbs wat hoger dan vet :)

IIFYM Calculator - The Worlds Most Accurate Macro Calculator''

Deze website geeft nogal een laag onderhoud in verhouding met de meeste websites....iemand die het anders ziet?

Wat bij mij werkte was om ongeveer 2.5 x lichaamsgewicht in eiwitten , en zo iets meer dan de helft daarvan vet...de rest carbs.

Dag allemaal,

Wat de fak did I just watch.

Even serieus. Als je aan de slag gaat en je zoekt info. Van alle info die je kan vinden, pak je een YouTube filmpje met twee dudes in een tanktop en een semi-verdwaasde blik in hun ogen. Vervolgens moeten we het daar serieus over gaan hebben? Really? Ik zit gewoon naar Jiskefet te kijken.

"Ja je kcal verlagen als je lichter wordt" met een superserieuze blik in de ogen :D :D Wat een kleinkunst dit hahaha. De mannen leggen je even hun secrets uit. "Nou dan doe je dus cardio... he begrijp je cardio. Nou dan kun je dus zeggen, ik eet dat er weer bij. Je kan ook zeggen ik eet dat niet erbij en dan verbrand je meer." Tnx ouwe.

De interviewer: "waren er ook 'voedsels' die jullie wel of niet aten" :hahaha:

Wat een pareltje is dit. Ga deze duidelijk bewaren.

Laatst bewerkt:
Vetten dienen ook gewoon minimaal op 0,8 per lbs en het liefst 1 x kg lichaamsgewicht te staan ivm je hormoonstelsel

Tuurlijk val je af met een kcal tekort maar beste resultaat lijkt mij ook door de juiste macro's aan te houden..

18% naar 6% met zo veel mogelijk massa behouden zonder spulletjes? :roflol::roflol: b*ch pleasee laat me niet lachen.

in 14 weken... sure...

Zoveel massa hebben ze niet. Dus erg veel verliezen doen ze niet hoor:)
Zijn toch gewoon flinke boys? Of moet je zo'n verminkt fysiek hebben dat je niet meer goed kunt lopen en je reet niet meer fatsoenlijk kan afvegen voor je aan vetverlies kunt doen (en dus vvm verlies)?

Ik begrijp niet zo goed wat je wilt zeggen namelijk.

Laatst bewerkt:
Zijn toch gewoon flinke boys? Of moet je zo'n verminkt fysiek hebben dat je niet meer goed kunt lopen en je reet niet meer fatsoenlijk kan afvegen voor je aan vetverlies kunt doen (en dus vvm verlies)?

Ik begrijp niet zo goed wat je wilt zeggen namelijk.

Wat ik zeg is niet erg moeilijk te begrijpen hoor. Ze hebben amper massa. Bedoel daar verder weinig mee.

Flinke boys? Hmm..

Wat ik zeg is niet erg moeilijk te begrijpen hoor. Ze hebben amper massa. Bedoel daar verder weinig mee.

Flinke boys? Hmm..
Je wilde ff aangeven dat er veel grotere buffels bestaan? Nou, chapeau, ik denk dat iedereen daarvan op de hoogte is. Ik heb alleen geen idee waaom dit relevant is.

Ik vind het ook serieus infantiel om de ecto-kaart te spelen in dit voorbeeld. Of je moet echt een bizar beeld hebben van hoe een normaal mens eruit ziet en compleet opgeroide individuen als norm zijn gaan zien. Dat is ongeveer net zo triest als een anorexia patient die het over slank heeft.

'alleen kcal en eiwitten bijhouden'

dat is pretty much all there is to it

rest is details met relatief kleine invloed

• Like
Waarderingen: Krulbrah en vntl
Je wilde ff aangeven dat er veel grotere buffels bestaan? Nou, chapeau, ik denk dat iedereen daarvan op de hoogte is. Ik heb alleen geen idee waaom dit relevant is.

Ik vind het ook serieus infantiel om de ecto-kaart te spelen in dit voorbeeld. Of je moet echt een bizar beeld hebben van hoe een normaal mens eruit ziet en compleet opgeroide individuen als norm zijn gaan zien. Dat is ongeveer net zo triest als een anorexia patient die het over slank heeft.

"18% naar 6% met zo veel mogelijk massa behouden zonder spulletjes?"

Ik zeg alleen dat deze gasten niet zo veel verliezen als een "opgeroid individu" omdat er veel minder massa aanwezig is. Zo gek is dat niet hoor.

Amper massa?
Hahaha, grappig .
Je zet jezelf aardig voor lul nu.

Heb je t filmpje uberhaupt bekeken? vast niet. Die screen op t youtube dingetje staan ze in goed licht. Nog steeds niet erg veel massa, misschien voor een crossfitter oid.

• Like
Waarderingen: Krulbrah
Terug
Naar boven