MuscleMeat

Droogtrainen shake

Bezoekers in dit topic

Haantje95

Cool Novice
Lid geworden
15 dec 2015
Berichten
72
Waardering
6
Lengte
1m87
Massa
80kg
Vetpercentage
14%
momenteek ben ik aan het droog trainen.. Ook gebruik ik iron cut van Schwarzenegger series en moet zeggen dat ik daarmee mijn pr"s haal.
Maar mijn vraag is: hoeveel eiwitten kan je in een keer verwerken? En
Ik neem nu een shake met melk + een rauw ei + schep bca + schep whey is dit teveel van het goede of kan dat geen kwaad?
 
Niet uitgaan van supplementen maar een goed voedingsschema maken, eventueel tekort aan eiwitten kan je dan nog aanvullen met een shake. Verder is een rauw ei niet aan te raden, niet alleen omdat je hiermee kans hebt om salmonella op te lopen, maar ook omdat de biologische waarde lager ligt dan gekookte of gebakken eieren.
 
Kan geen kwaad.
 
Wel kans dat je lekker van gaat schijten :p
Rauwe eieren dan..
 
Rauwe eieren heeft geen zin, biologische waarden is de helft, dus de andere helft kak je lekker uit. Verder doe wat met je voeding Ipv supplementen.
 
Supplementen zijn er om je te supplementeren. Ze helpen je met het behalen van macro's als het ff een xtje niet mee zit met voeding.
 
Wat bedoel je met het halen van je pr's met iron cut? Dat is toch om af te vallen?
 
Wat bedoel je met het halen van je pr's met iron cut? Dat is toch om af te vallen?

Niet zozeer afvallen: zowel voor massa als vet.
 
Dat wordt scheten laten onder de dekens en dan je vriendin's hoofd eronder drukken. Love it.
 
Back
Naar boven